Gratis product ontvangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.430 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1309294

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb recent een product besteld bij de Mediamarkt deze heb ik ook netjes ontvangen, maar ik heb er iets extra bij gekregen.

Ik heb een tablet gekregen die NIET op het factuur staat of tussen mijn bestellingen (kan je natuurlijk zien via de website)

Nu weet ik dus niet wat hier de wettelijke bepaling voor is, kan iemand mij via een link verwijzen naar een officiële pagina waar er over deze specifieke situatie iets gezegd wordt?

Dus niet dat ze “willen” dat ik dit koop, want er staat geen bestelnummer, bedrag of dergelijke bij.

Dank jullie wel!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Heb je al contact opgenomen met de winkel?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
of je kan het netjes vermelden en op laten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:27
Wettelijk gezien moet je het terug sturen op hun kosten.

Beste wat je kan doen is even een foto maken en contact opnemen met de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-05 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Gewoon doorgeven, dan krijg je geen gezeik en allicht krijg je een kleinigheidje terug.
Wel per mail doen zodat je het zwart op wit hebt :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:01
Was gisteren op NPO Radio 2 dat dit vrij vaak schijnt voor te komen bij o.a. bol.com, coolblue.

Lijkt me gewoon een foutje.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hamazaki schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:29:
of je kan het netjes vermelden en op laten halen...
Het was zeker niet mijn bedoeling deze te behouden, ik vond het alleen belangrijk om te weten wat de wet hierover zegt. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:33:
[...]

Het was zeker niet mijn bedoeling deze te behouden, ik vond het alleen belangrijk om te weten wat de wet hierover zegt. :)
Waarom is de wet zo belangrijk?
De webshop heeft een fout gemaakt, wat heb jij te verliezen?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Laatste tijd worden er wel veel meer fouten gemaakt.
Ik had 2 weken geleden een broek besteld in de maat 34 34

Vervolgens kreeg ik een duurdere gstar broek thuisgestuurd in 32 34

Je kan eventueel contact opnemen met de mm.... Had je de bestelling al betaald en staat de tablet vermeld op de factuur?
En is het een dure tablet? Of welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:33:
[...]

waarom is de wet belangrijk? het is toch niet meer dan logisch dat je een niet-bestelde product weer retourneert? heb je toch geen wet voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aggressor schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:34:
Laatste tijd worden er wel veel meer fouten gemaakt.
Ik had 2 weken geleden een broek besteld in de maat 34 34

Vervolgens kreeg ik een duurdere gstar broek thuisgestuurd in 32 34

Je kan eventueel contact opnemen met de mm.... Had je de bestelling al betaald en staat de tablet vermeld op de factuur?
En is het een dure tablet? Of welke?
Hij staat niet vermeldt in het factuur. Ik heb de bestelling inderdaad wel al betaald.
Ik heb nog geen contact opgenomen, ik heb deze pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hamazaki schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:34:
[...]

waarom is de wet belangrijk? het is toch niet meer dan logisch dat je een niet-bestelde product weer retourneert? heb je toch geen wet voor nodig?
Is logisch inderdaad, maar sinds wanneer is de wet niet belangrijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:28:
Hallo allemaal,

Ik heb recent een product besteld bij de Mediamarkt deze heb ik ook netjes ontvangen, maar ik heb er iets extra bij gekregen.

Ik heb een tablet gekregen die NIET op het factuur staat of tussen mijn bestellingen (kan je natuurlijk zien via de website)

Nu weet ik dus niet wat hier de wettelijke bepaling voor is, kan iemand mij via een link verwijzen naar een officiële pagina waar er over deze specifieke situatie iets gezegd wordt?

Dus niet dat ze “willen” dat ik dit koop, want er staat geen bestelnummer, bedrag of dergelijke bij.

Dank jullie wel!
Ligt het nou aan mij of maak je het jezelf allemaal moeilijker dan het is?

Je hebt iets ontvangen wat je niet heb besteld.... Je belt/mailt de winkel met bijgevoegd een foto van het ontvangen product. Waarschijnlijk krijg je een verzendlabel opgestuurd waarmee je kosteloos het product terug kan sturen en tadaa opgelost?

Ik snap niet zo goed wat er volgens jou aan "wettelijke bepaling" voor zou moeten zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:28:
Hallo allemaal,

Dank jullie wel!
Extra videokaart gekregen bij bestelling

Dit topic is toch bijna hetzelfde?
Ik zou zeggen, lees de antwoorden van de Tweakers daar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:09
De wet vind je belangrijk om te weten, dus stiekem wil je het product wel gratis houden.

Neem gewoon contact op en stuur het terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Het is helemaal niet nodig om de wet hiervoor te kennen. En nee, ze sturen je niet zomaar iets waardevols toe, dus dit is gewoon een fout. Je kan het houden of terugsturen. Je weet zelf wel wat het juiste is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TripleQ schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:38:
[...]

Extra videokaart gekregen bij bestelling

Dit topic is toch bijna hetzelfde?
Ik zou zeggen, lees de antwoorden van de Tweakers daar
Wat daar nog niet werd genoemd, is dat het gebruiken of verkopen van de tablet een misdrijf is en een strafblad oplevert (verduistering).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het is zeker wel nuttig om de wet in dit geval te kennen. Mijns inziens moet TS de tablet in dit geval namelijk zeker niet op eigen houtje terugsturen zonder contact met de webwinkel, want op dat moment is TS de opdrachtgever van de terugzending en daardoor verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van de terugzending. Als PostNL (of een andere vervoerder naar keuze) een fout maakt, zou TS daar dus voor moeten opdraaien. Het is in dit soort gevallen beter om de webwinkel de opdracht bij de vervoerder de opdracht in te laten dienen, of de webwinkel te laten verklaren dat ze zelf de verantwoordelijkheid op zich nemen. Immers hebben zij een fout gemaakt, dus zou TS op geen enkel moment risico hoeven te lopen op schade hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:38:
[...]

maar sinds wanneer is de wet niet belangrijk?
waar zeg ik dat? in jouw geval heb je geen wet nodig, je weet wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-05 16:17
De juiste vervolgstap is de mediamarkt op de hoogte stellen van deze situatie met de vermelding van je bestelnummer. Wat je dan moet doen hoor je vanzelf :p

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Stoelpoot schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:43:
Het is zeker wel nuttig om de wet in dit geval te kennen. Mijns inziens moet TS de tablet in dit geval namelijk zeker niet op eigen houtje terugsturen zonder contact met de webwinkel, want op dat moment is TS de opdrachtgever van de terugzending en daardoor verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van de terugzending. Als PostNL (of een andere vervoerder naar keuze) een fout maakt, zou TS daar dus voor moeten opdraaien. Het is in dit soort gevallen beter om de webwinkel de opdracht bij de vervoerder de opdracht in te laten dienen, of de webwinkel te laten verklaren dat ze zelf de verantwoordelijkheid op zich nemen. Immers hebben zij een fout gemaakt, dus zou TS op geen enkel moment risico hoeven te lopen op schade hierdoor.
dit is een doomscenario. gewoon laten afhalen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

AzzKickah

06-CENSORED

Wat doen mensen weer ont-zet-tend moelijk. Over niks.

- Je houdt de tablet. Mooi kerstkadootje.
- Je belt/mailt de webshop en meldt het zodat je de tablet terug kunt sturen.

Kies. Doe. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
AzzKickah schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:45:
corporalnl schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:39:
De wet vind je belangrijk om te weten, dus stiekem wil je het product wel gratis houden.
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
AzzKickah schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:45:

- Je houdt de tablet. Mooi kerstkadootje.
- Je belt/mailt de webshop en meldt het zodat je de tablet terug kunt sturen.

Kies. Doe. Klaar.
Of je combineert het.

Je belt/mailt de webshop en meldt dat het super aardig is van ze dat ze je een kerstkadootje hebben opgestuurd. en dat je ze bij deze nogmaals wilt bedanken. Wie weet zien ze de humor er van in en mag hij het alsnog houden hahah

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 13:37
Ah, daar zijn die 6 SSD's dus gebleven... ;)

Contact opnemen met de winkel hierover is het beste advies. Is gewoon een foutje.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 18-12-2019 16:49 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hij worstelt met het gevoel dat Adam met de appel had.. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 18-12-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoals ik eerder heb vermeld, ik heb de intentie niet om deze te behouden.
Waarom ik het belangrijk vond is omdat ik dus niet wist of ik deze gewoon kon terugsturen of niet. Contact opnemen met mm gaat moeilijk tenzij het via telefoon is. Ik wilde hier schriftelijk bewijs van hebben.
Ongelofelijk hoe mensen zo ontzettend onbeschoft kunnen reageren op een vraag. Beschuldig mij gelijk van het “stelen” van de tablet, misschien helpt dat mensen met zich “moraal” beter voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
Señor Sjon schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:49:
Ah, daar zijn die 6 SSD's dus gebleven... ;)
hahaha owja, ben benieuwd hoe dat is afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-05 15:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Je wilt het produkt stiekem houden, en dus weten of de wet je hierover niet in je achterste kan bijten. Wat volkomen terecht is.

Foutje van de winkel, dus terug er mee. Of wil je ze voor een paar honderd euro benadelen?
Stel dat jíj die fout maakt, en voor een paar honderd euro de boot in gaat... Dan wil je toch ook het produkt terug hebben?
Dit topic lijkt een beetje op die prijsfout topics... Waar mensen massaal van andermans fouten proberen te profiteren :|

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 13:37
Anoniem: 1309294 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:52:
[...]

Waarom ik het belangrijk vond is omdat ik dus niet wist of ik deze gewoon kon terugsturen of niet. Contact opnemen met mm gaat moeilijk tenzij het via telefoon is. Ik wilde hier schriftelijk bewijs van hebben.
Ongelofelijk hoe mensen zo ontzettend onbeschoft kunnen reageren op een vraag. Beschuldig mij gelijk van het “stelen” van de tablet, misschien helpt dat mensen met zich “moraal” beter voelen.
Dat komt omdat er wetten bijgesleurd worden. Dan wil nog weleens de intentie langskomen om een ongevraagde toezending te claimen om toch het artikel te houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:44:
[...]

dit is een doomscenario. gewoon laten afhalen en klaar.
Het is wellicht een uitzonderlijke situatie, maar verre van een 'doemscenario' gezien de regelmaat waarbij daar op dit forum geschillen over zijn (dus nog niet de gevallen waarbij de webshop het wel netjes afhandeld en dus geen topic wordt gemaakt). Een beetje goed beslagen ter ijs komen en weten wat je rechten en plichten zijn is dus zeker geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:09
[...]

Je hebt in je topicpost niet aangegeven dat je niet de intentie hebt om het te houden. Vandaar de reacties.
Dus dan kan het klinken als je het wil houden. ( niemand beschuldigd je van stelen )
+ wat @Señor Sjon zegt.

Daarnaast kan je contact met ze opnemen via Email/Twitter/Facebook/Chat op website en anders bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:11

OMD

Zelf echter nooit de verzending regelen! Stel het product raakt kwijt in transport dan zou jij de dupe zijn. Laat ze maar van a tot z de verzending regelen (en zorg dat het zwart op wit staat! )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

Waarom ik het belangrijk vond is omdat ik dus niet wist of ik deze gewoon kon terugsturen of niet
dan vraag je hoe je dit het beste kan regelen.. en niet gelijk naar de wetten. sorry hoor, ik vind het een beetje raar allemaal..

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 18-12-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
[...]

Contact opnemen met mm gaat moeilijk tenzij het via telefoon is.
MediaMarkt heeft tegenwoordig ook gewoon een online chat waar je een medewerker kan spreken.
En bellen lijkt me nou ook niet zo moeilijk. dan had je het antwoord al voordat je dit topic had aangemaakt....
[...]

Maar wel als titel "Gratis product ontvangen" gebruiken...

Definitie van gratis: "ergens niet voor hoeven te betalen".
Je kunt ons veel vertellen maar ik vind toch dat je verhaal een beetje riekt.

[ Voor 42% gewijzigd door Titu op 18-12-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Stoelpoot schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:43:
Mijns inziens moet TS de tablet in dit geval namelijk zeker niet op eigen houtje terugsturen zonder contact met de webwinkel, want op dat moment is TS de opdrachtgever van de terugzending en daardoor verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van de terugzending. Als PostNL (of een andere vervoerder naar keuze) een fout maakt, zou TS daar dus voor moeten opdraaien.
Nope, zo werkt dat niet. TS moet als een goed huisvader voor de tablet zorgen, en zolang hij dat doet, is hij niet aansprakelijk voor eventuele schade of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij valt dit gewoon onder onverschuldigde betaling
http://www.wetrecht.nl/onverschuldigde-betaling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom ik het belangrijk vond is omdat ik dus niet wist of ik deze gewoon kon terugsturen of niet.
En het antwoord hierop is (al eerder gegeven):
* Contact opnemen
* Aangeven wat er aan de hand is
* Vragen hoe zij het te veel ontvangen product weer terug wensen te krijgen (waarbij kosten voor hun zijn!)
* Zorg dat je een retourlabel krijgt die je alleen hoeft te printen en op het pakket te plakken
* Breng je pakket naar de betreffende vervoerder, wanneer dat aan de orde is

Zomaar opsturen zorgt er voor dat zij een pakket ontvangen waar ze de afkomst niet van weten, het staat immers niet op jouw account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:22
Ik zou het ook gewoon aangeven, het zou maar zo kunnen zijn dat ze coulant zijn en dat je het mag houden!

Zo had ik vorige maand ineens de postbode aan de deur met 30 kilo boilies ( voor het vissen ) Maar aangezien deze vers waren en gelijk ingevroren dienen te worden, mocht ik alles houden. Ik had er ooit in het begin van het jaar wat besteld bij dat bedrijf.

Iemand 25 mm boilies kopen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:11
Omdat je een consument bent is art. 7:7 lid 2 BW van toepassing.
Wat er op neer komt dat je het product mag houden omdat je er niet om gevraagd hebt, dit wordt ook wel een ongevraagde toezending genoemd.
Meer informatie op: https://www.consuwijzer.n.../ongevraagde-toezendingen

Aangezien het product van jou is ben je er zelf volledig verantwoordelijk voor, maar heeft de winkel verder ook geen vordering op jou.
Handel ethisch zou ik zeggen en zorg in overeenstemming met de webwinkel dat het goed terug gaat op de manier die jij wenselijk vindt ;)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:08
JohanNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:58:
Wat er op neer komt dat je het product mag houden omdat je er niet om gevraagd hebt, dit wordt ook wel een ongevraagde toezending genoemd.

Aangezien het product van jou is ben je er zelf volledig verantwoordelijk voor, maar heeft de winkel verder ook geen vordering op jou.
Handel ethisch zou ik zeggen en zorg in overeenstemming met de webwinkel dat het goed terug gaat op de manier die jij wenselijk vindt ;)
Lees dan ook even het eerste lid .. en denk dan nog eens na of dit artikel van toepassing is ...
1.
Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JohanNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:58:

Een fout bij orderverwerking, is wat anders dan ongevraagd een artikel toegestuurd krijgen, zoals je wel ziet met ondergoed. (Boxershort toesturen met paar dagen later een factuur, terwijl je niks besteld hebt)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:45
Als mensen gaan vragen wat de wet hierover zegt willen ze vaak een reden om het product toch te houden.

Handel ethisch en niet vanuit eigen belang, wij maken af en toe ook fouten en zijn blij met onze eerlijke klanten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
gekkie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:05:
[...]

Lees dan ook even het eerste lid .. en denk dan nog eens na of dit artikel van toepassing is ...

[...]
Ja, want de [winkelnaam] is een winkel die spullen verkoopt aan consumenten/klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:37
JohanNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:32:
[...]

Ja, want de [winkelnaam] is een winkel die spullen verkoopt aan consumenten/klanten.
"Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen"

Denk je serieus dat dit op gaat wanneer er overduidelijk een fout gemaakt is?

Ik denk van niet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Xander schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:47:
[...]

"Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen"

Denk je serieus dat dit op gaat wanneer er overduidelijk een fout gemaakt is?

Ik denk van niet.
Dat maakt toch niet uit? anders kan ook elke winkel wel beweren dat het een fout was, dus inclusief degenen die ook de intentie hadden een ongevraagde zending te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Je krijgt later alsnog een rekening opgestuurd..

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:37
JohanNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:58:
[...]

Dat maakt toch niet uit? anders kan ook elke winkel wel beweren dat het een fout was, dus inclusief degenen die ook de intentie hadden een ongevraagde zending te sturen.
Het verschil is dat toko's die de intentie hebben een ongevraagde zending te sturen er een factuur achteraan sturen. Ze willen geld zien.

Deze fout wordt a) of niet opgemerkt b) of ze zullen het product terugvragen. Hoe de winkel dit ook oppakt, het lijkt me niet dat ze proberen om TS richting een aankoop te bewegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Xander op 18-12-2019 23:03 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit onderwerp is de laatste tijd vaker langsgekomen, met daarbij ook de nodige wetsartikelen en andere handige linkjes.

Gezien dit meer van hetzelfde is, waarbij ook nog geen contact is opgenomen met betreffende webshop, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.