• AW_tweak
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-04-2023

Volledig draadloze oordopjes

Inhoud
Mijn situatie
Momenteel heb ik de off-brand, Havit G1 TWS Earbuds. Deze bevielen mij qua audio kwaliteit, echter vond ik de micro-USB wat minder. Ook is na een jaar, en dat is de reden dat ik nieuwe wil, iets met de contactjes in het doosje gebeurt waardoor de rechter, die ook nog eens de bluetooth receiver is, niet meer met magneet vastklikt en überhaupt niet wil laden. Ik gebruik deze in combinatie met de Pocophone F1.
Opties waar ik toe neig
  • Jabra elite 75t (vind ik wel prijzig)
  • Powerbeats Pro (ik vind de oorhaken misschien wat minder mooi en zitten ze lekker?)
  • Galaxy buds (ik maak me zorgen om de waterbestendigheid)
Wat ik van een paar TWS oordopjes wil
Het kan zijn dat ik me nog andere eisen te binnenschieten maar dit zijn echt de belangrijkste:
  • !! Duurzaamheid.
  • !! Prijs liefst -100€, daarboven moet het een goede reden hebben.
  • !! Geschikt voor sporten, kunnen tegen zweet en vallen niet uit.
  • !! Zitten lekker, de oorhaken drukken niet hard tegen je oor wat pijn doet. (Een paar bijgeleverde earhooks bij mijn huidige oordoppen hebben dat)
  • Liefst USB-C
  • !! Goede audio kwaliteit, geen vlakke of muddy bas en geen distortion.
  • !! Redelijke batterij levensduur, 4+ uur uit het doosje en dan paar keer op kunnen laden met het doosje.
  • !! Kunnen tegen regen, ik heb ze vooral in op de fiets en wil ze het liefst met elke weersomstandigheid kunnen dragen.
  • !! Het doosje moet in m'n broekzak passen
  • Het liefst zonder met het bluetooth menu te knoeien verbinden. (Gewoon aanklikken of uit het doosje halen en ze zijn verbonden.)
  • Minder belangrijk, maar ik heb het liefst dat ze er niet verschrikkelijk uitzien.
  • !! And last but not least, geen latency!! (Ik vind niets zo vervelend als audio wat achterloopt.)
Slot
Als iemand me zou kunnen helpen een goede keuze te maken ben ik zeer tevreden. :)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kijk hier eens voor reviews van vele TWS earbuds: https://www.scarbir.com/
Uit jouw lijstje staan alleen de Galaxy Buds er tussen, maar ook heel veel goedkopere die beter gereviewed worden dan de Galaxy Buds.

• AW_tweak
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-04-2023
Mij lijken de Shanling oordoppen goed, is AliExpress betrouwbaar om ze te bestellen? @TommyboyNL

[ Voor 7% gewijzigd door AW_tweak op 16-12-2019 08:32 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
AW_tweak schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:32:
Mij lijken de Shanling oordoppen goed, is AliExpress betrouwbaar om ze te bestellen? @TommyboyNL
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met AliExpress. Bij bestellingen fungeren zij voor het geld als tussenpersoon. Pas zodra jij zegt dat je je bestelling in goede orde binnen hebt gekregen krijgt de verkoper zijn geld (met uiteraard een time-out als je niet reageert). Ook disputen worden snel en goed opgelost.
Tip: Als shipping methode kiezen voor "AliExpress Standard Shipping", dan heb je je speeltje meestal binnen een week of 2 binnen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:39

FeaR

In GoT we trust

Op GoT loopt er ook een draadje over goedkopere TWS: [Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie. Ik heb toevallig zelf laatst de Bomaker Sifi besteld en ben er zeer content mee. Ik ben zelf nog wel op zoek naar de sweet spot qua prijs/kwaliteit. Na het testen van deze TWS van 50 euro vraag ik me af of dat al niet de sweet spot is en twijfel ik voor mezelf of ik ooit de 200 euro kan verantwoorden voor een setje Sennheiser of Sony. USB C is leuk en het zal iets minder plastic zijn, maar vier keer zo goed...?

Verder verhuis ik dit topic richting Tablets en Telefoons aangezien in-ears onder Mobile gebruik vallen, Consumentenelektronica Aankoopadvies > Aankoopadvies Tablets en Telefoons

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 16-12-2019 13:43 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Voor iets meer dan 100 euro heb je al de galaxy buds, is dat niet iets? Dan weer je in iedee geval dat je wat goed hebt. Ik ken 1 iemand met galaxy buds, schijnen top dingen te zijn, en hebben goed passive noise cancelartion (misschien wel iets te veel)

[ Voor 35% gewijzigd door dec0de op 24-12-2019 23:02 ]

Pagina: 1