Volledig draadloze oordopjes
Inhoud
Mijn situatie
Momenteel heb ik de off-brand,
Havit G1 TWS Earbuds. Deze bevielen mij qua audio kwaliteit, echter vond ik de micro-USB wat minder. Ook is na een jaar, en dat is de reden dat ik nieuwe wil, iets met de contactjes in het doosje gebeurt waardoor de rechter, die ook nog eens de bluetooth receiver is, niet meer met magneet vastklikt en überhaupt niet wil laden. Ik gebruik deze in combinatie met de
Pocophone F1.
Opties waar ik toe neig
- Jabra elite 75t (vind ik wel prijzig)
- Powerbeats Pro (ik vind de oorhaken misschien wat minder mooi en zitten ze lekker?)
- Galaxy buds (ik maak me zorgen om de waterbestendigheid)
Wat ik van een paar TWS oordopjes wil
Het kan zijn dat ik me nog andere eisen te binnenschieten maar dit zijn echt de belangrijkste:
- !! Duurzaamheid.
- !! Prijs liefst -100€, daarboven moet het een goede reden hebben.
- !! Geschikt voor sporten, kunnen tegen zweet en vallen niet uit.
- !! Zitten lekker, de oorhaken drukken niet hard tegen je oor wat pijn doet. (Een paar bijgeleverde earhooks bij mijn huidige oordoppen hebben dat)
- Liefst USB-C
- !! Goede audio kwaliteit, geen vlakke of muddy bas en geen distortion.
- !! Redelijke batterij levensduur, 4+ uur uit het doosje en dan paar keer op kunnen laden met het doosje.
- !! Kunnen tegen regen, ik heb ze vooral in op de fiets en wil ze het liefst met elke weersomstandigheid kunnen dragen.
- !! Het doosje moet in m'n broekzak passen
- Het liefst zonder met het bluetooth menu te knoeien verbinden. (Gewoon aanklikken of uit het doosje halen en ze zijn verbonden.)
- Minder belangrijk, maar ik heb het liefst dat ze er niet verschrikkelijk uitzien.
- !! And last but not least, geen latency!! (Ik vind niets zo vervelend als audio wat achterloopt.)
Slot
Als iemand me zou kunnen helpen een goede keuze te maken ben ik zeer tevreden.