Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• netxplorer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-09-2023
Hallo,

Ik heb in Belgie een digirecorder van Scarlet met daarachter via hdmi de tv.

Omdat Scarlet geen optie aanbied om ook via internet tv te kijken wil ik het beeld van mijn digirecorder over mijn netwerk streamen.

Ik wil eigenlijk gewoon tv kunnen kijken in mijn keuken maar de tv staat om de hoek dus ik kan hem vanuit de keuken niet zien. Mijn idee was dus of ik het beeld ook op een tablet kon weergeven in mijn keuken.

De tv is verbonden met de digirecorder via hdmi maar er zit ook een scart en video out (cinch) + audio(cinch) aansluiting op de digibox.

Kent er iemand goedkope toestellen die de uitgang van de digibox kunnen streamen over het netwerk? Aan mijn tv zijn er nog netwerkaansluitingen in de muur beschikbaar.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Goedkoop bestaat in dit geval niet. De software bestaat wel; neem een kijkje bij [TV Headend] Het grote TV Headend topic Je gaat echter ook hardware nodig hebben, en een cardreader. Bovendien een extra smartcard.

Als jij TV in je keuken wilt zou ik als goedkoopste optie gewoon een kabeltje trekken en in je keuken een tweede TV neer zetten. HDMI signaal vanaf de decoder zou je evt kunnen splitten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• _Drum_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb dit tijdje geleden gekocht: https://www.amazon.de/gp/product/B0797F2SZR/ ,
Werkt hier perfect over een gewone cat6 kabel. een plus is dat je geen lelijke decoder ziet staan (Proximus hier, maar zelfde als Scarlet), die staat gewoon langs de modem in de kelder.

• netxplorer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-09-2023
Ik ken die draadloze oplossingen uit jouw link maar dit is niet wat ik zoek.
Mijn bedoeling was om naar een tablet over het netwerk te streamen.
Met al mijn grote ramen heb ik niet echt ruimte in mijn keuken om een echte tv te zetten.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik ken Scarlet niet (of welke andere belgische aanbieder dan ook) maar hebben ze niet zoals Ziggo ook bied een app om dit te kunnen doen? Scheelt een hele hoop gerommel

iRacing Profiel

Pagina: 1