Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
heb hem even in de ijskast staan momenteel
vind het verhaal wat tegenvallen, vond MW4 Mercenaries een stuk meeslepender
op zich jammer, want de basis is echt wel dik in orde.
heb alleen het gevoel dat je aan de lopende band instant-action missions aan het doen bent.
de interactie tussen Spectre(PC) & Castle b.v. was vele malen beter imho.
vind het verhaal wat tegenvallen, vond MW4 Mercenaries een stuk meeslepender
op zich jammer, want de basis is echt wel dik in orde.
heb alleen het gevoel dat je aan de lopende band instant-action missions aan het doen bent.
de interactie tussen Spectre(PC) & Castle b.v. was vele malen beter imho.
mechwarrior 5 mercenaries is qua game mechanics erg leuk, maar veel verhaal moet je er idd niet in zoeken als je de achtergrond van battletech niet goed kent.
ik ben zelf in de mw games beland met nummer 4, mechwarrior vengeance. ook dat begreep ik niet helemaal, deed me aan een mechanische versie van het Dune universum denken. pas toen ik fanfiction begon te lezen werd het wat duidelijker.
inmiddels heb ik mw 5 clans ook opgepakt. het mooie is dat ze van 10 minuten verhaal lijn naar een beter geïntegreerd verhaal op basis van de Clan invasion zijn gegaan, voor een fan een feest der herkenning. het slechte nieuws is dat je als nieuwe speler niet heel goed uitgelegd krijgt wat er allemaal gebeurt en dat het een paar weken duurde voor de eerste hotfix voor stotterende graphics kwamen, en ik heb net een nieuwe strix scar laptop dus dat zou het probleem niet moeten zijn
ik ben zelf in de mw games beland met nummer 4, mechwarrior vengeance. ook dat begreep ik niet helemaal, deed me aan een mechanische versie van het Dune universum denken. pas toen ik fanfiction begon te lezen werd het wat duidelijker.
inmiddels heb ik mw 5 clans ook opgepakt. het mooie is dat ze van 10 minuten verhaal lijn naar een beter geïntegreerd verhaal op basis van de Clan invasion zijn gegaan, voor een fan een feest der herkenning. het slechte nieuws is dat je als nieuwe speler niet heel goed uitgelegd krijgt wat er allemaal gebeurt en dat het een paar weken duurde voor de eerste hotfix voor stotterende graphics kwamen, en ik heb net een nieuwe strix scar laptop dus dat zou het probleem niet moeten zijn
Ik vind de hele game zo'n teleurstelling vergeleken met MechWarrior Online qua GUI van je mech bijvoorbeeld dat ik het allemaal maar aan me voorbij heb laten gaan... 
Ondertussen ook alweer minimaal 1 jaar lang ook geen MWO meer aangeraakt, want wat daar is gebeurd qua skills niveau van andere spelers is ronduit triest

Ik ken NPC's die beter hun werk doen !!!
En ondertussen maar blijven uitmelken met allerlei rare mechpacks die niet eens zouden mogen bestaan...
Echt vreselijk jammer allemaal...

Ondertussen ook alweer minimaal 1 jaar lang ook geen MWO meer aangeraakt, want wat daar is gebeurd qua skills niveau van andere spelers is ronduit triest

Ik ken NPC's die beter hun werk doen !!!

En ondertussen maar blijven uitmelken met allerlei rare mechpacks die niet eens zouden mogen bestaan...

Echt vreselijk jammer allemaal...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De mods die voor mercenaries uitkomen maken e.e.a. wel leuker vind ik. Yet Another Mechlab probeert er een uiterlijk van MWO aan te geven en Yet Another Weapon voegt ook meer wapens toe.
Ik merk overigens op dat in vergelijking met de Mechlabs in MWO of Mercenaries die van clans zelfs nóg simpeler gehouden is. Waarschijnlijk omdat:
- het spel ook op console verschijnt
- men een beetje de lore volgt waarin in de invasie van de Inner Sphere maar 16 mech types werden gebruikt
- men hoopt via Omnimech loadouts van 16 opties toch richting 80 opties te gaan door alle varianten
Verhaal zit leuk in elkaar, actie ook, maar die stotterende performance werkt op mijn zenuwen, straks als de hotfix klaar is met downloaden even kijken of er wat verbetering in zit
Ik merk overigens op dat in vergelijking met de Mechlabs in MWO of Mercenaries die van clans zelfs nóg simpeler gehouden is. Waarschijnlijk omdat:
- men een beetje de lore volgt waarin in de invasie van de Inner Sphere maar 16 mech types werden gebruikt
- men hoopt via Omnimech loadouts van 16 opties toch richting 80 opties te gaan door alle varianten
Verhaal zit leuk in elkaar, actie ook, maar die stotterende performance werkt op mijn zenuwen, straks als de hotfix klaar is met downloaden even kijken of er wat verbetering in zit
Alleen gaat dat geloof ik dus elke keer stuk als er weer eens een patch of update/DLC is uitgekomen...Alex_79 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:24:
De mods die voor mercenaries uitkomen maken e.e.a. wel leuker vind ik. Yet Another Mechlab probeert er een uiterlijk van MWO aan te geven en Yet Another Weapon voegt ook meer wapens toe.

Dat zijn dus twee dingen die mij al jarenlang storen en de reden dat ik eigenlijk totaal geen zin meer heb om geld uit te geven aan gaming in het algemeenIk merk overigens op dat in vergelijking met de Mechlabs in MWO of Mercenaries die van clans zelfs nóg simpeler gehouden is. Waarschijnlijk omdat:
Verhaal zit leuk in elkaar, actie ook, maar die stotterende performance werkt op mijn zenuwen

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Helaas heeft Mercenaries mij nooit echt gepakt, dus ik zal waarschijnlijk clans ook niet gaan kopen. Mechwarrior Online speel ik nu de laatste tijd wel weer meer. Ik speel met een Atlas. Ik heb vorige week de Warlord versie gekocht en een mooie brawler van gemaakt met 2x LB 20-X AC en 2x SNUB-NOSE PPC en ik moet eerlijk bekennen dat dit echt een zéér leuke build is.
Lelijk maar ontzettend krachtig. Heb tot nu toe geen enkele 1 vs 1 verloren, en heb zelfs gehad dat ik met drie andere mech's vocht en alsnog won. Mijn record staat nog altijd op 7 kills in één match. Ik val ook meestal via een flank aan en probeer ik ongezien kort bij te komen. Grappige is ook dat als ik eenmaal gespot ben, dan zie je meestal vijandelijke mech's meteen terug trekken en daarna allemaal op mijn focusen. Wat uiteraard best handig is, zodat mijn team goed kan door pushen.
Ik heb ook van plan om misschien de Bane te kopen die in november komt. De Bane-1 met 14 ballistics en 1 AMS hardpoints.
Jammer dat we geen MWO topic hebben, althans heb het niet kunnen vinden.
Lelijk maar ontzettend krachtig. Heb tot nu toe geen enkele 1 vs 1 verloren, en heb zelfs gehad dat ik met drie andere mech's vocht en alsnog won. Mijn record staat nog altijd op 7 kills in één match. Ik val ook meestal via een flank aan en probeer ik ongezien kort bij te komen. Grappige is ook dat als ik eenmaal gespot ben, dan zie je meestal vijandelijke mech's meteen terug trekken en daarna allemaal op mijn focusen. Wat uiteraard best handig is, zodat mijn team goed kan door pushen.
Ik heb ook van plan om misschien de Bane te kopen die in november komt. De Bane-1 met 14 ballistics en 1 AMS hardpoints.
:strip_exif()/f/image/Ns59e6mjvdeUxscmKOgSGEyt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 21:17 ]
Die is al jarenlang dood : Iusedto in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:13:
Ah, dat is jammer. Misschien een revive? Spel wordt nog altijd veel gespeeld.nero355 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:50:
[...]
Die is al jarenlang dood : Iusedto in "[PC] Mechwarrior Online - Deel 2"
Over de afgelopen 5 jaar of zo schijnt het aantal spelers alleen maar te zijn gezakt volgens de reacties op hun eigen MWO Forum dus of het nog altijd veel wordt gespeeld is maar de vraagToonen1988 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:40:
Ah, dat is jammer. Misschien een revive? Spel wordt nog altijd veel gespeeld.
De laatste week speel ik regelmatig en kom toch vrij snel in matches. Ze moeten zorgen dat MWO een gigatische overhaul patch krijgt en dan gewoon MWO2 noemen. Dat brengt het spel weer helemaal terug op de markt.nero355 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:20:
[...]
Over de afgelopen 5 jaar of zo schijnt het aantal spelers alleen maar te zijn gezakt volgens de reacties op hun eigen MWO Forum dus of het nog altijd veel wordt gespeeld is maar de vraag![]()
Zowaar, sinds lange tijd krijgt MW5 Mercenaries weer een update. Na het uitbrengen van MW5 Clans + het bijbehorende DLC pack komt in september het DLC pack Shadow of Kerensky voor MW5 Mercs.
https://mw5mercs.com/dlc/shadow-of-kerensky
https://mw5mercs.com/dlc/shadow-of-kerensky
Pagina: 1