Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is deze compacte computer bij klanten neer te kunnen zetten terwijl ik daar een opdracht heb (duur is meestal een half jaar of langer per opdracht). Linux zal het besturingssysteem zijn met VS Code en werken via Docker compose. Daarnaast tegelijkertijd gebruik maken van de standaard zaken als een browser, Slack etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is vrij flexibel de build die ik nu heb bedacht zit rond de 1100 euro, maar een paar honderd euro erbij zou geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een scherm (27 inch 2560x1440). Deze ga ik wellicht nog vervangen voor een breedbeeld (3840x1600).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wi-Fi en Bluetooth (koptelefoon) is fijn om te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De enige voorkeur die ik heb is kwaliteit en betrouwbaarheid boven prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build moet compact genoeg zijn om mee te kunnen nemen. Ook zijn zaken als lage geluidsproductie en een zakelijke (geen RGB) uitstraling gewenst.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op het samengestelde systeem (b.v. gaat de koeler goed met RAM hoogte, zijn de componenten de juiste gezien mijn doelen). Ik ben aan geen van de onderdelen gehecht.
De bedoeling is deze compacte computer bij klanten neer te kunnen zetten terwijl ik daar een opdracht heb (duur is meestal een half jaar of langer per opdracht). Linux zal het besturingssysteem zijn met VS Code en werken via Docker compose. Daarnaast tegelijkertijd gebruik maken van de standaard zaken als een browser, Slack etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is vrij flexibel de build die ik nu heb bedacht zit rond de 1100 euro, maar een paar honderd euro erbij zou geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een scherm (27 inch 2560x1440). Deze ga ik wellicht nog vervangen voor een breedbeeld (3840x1600).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wi-Fi en Bluetooth (koptelefoon) is fijn om te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De enige voorkeur die ik heb is kwaliteit en betrouwbaarheid boven prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build moet compact genoeg zijn om mee te kunnen nemen. Ook zijn zaken als lage geluidsproductie en een zakelijke (geen RGB) uitstraling gewenst.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op het samengestelde systeem (b.v. gaat de koeler goed met RAM hoogte, zijn de componenten de juiste gezien mijn doelen). Ik ben aan geen van de onderdelen gehecht.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty X470 Gaming-ITX/ac | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Zwart | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12 SE-AM4 | € 57,70 | € 57,70 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 123,55 | € 123,55 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 450W | € 90,05 | € 90,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 144,90 | € 144,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.073,10 | ||