Bestelling bij Tink geplaatst, geen voorraad bestelde kleur

Pagina: 1
Acties:

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-07 15:30
Goedemiddag,

Ik heb een kleine maand geleden een bestelling gedaan bij Tink.
Dit is een duitse partij die home automatisering voor een habbekrats weg doet.

Ze boden de Google home hub aan voor €100 en nu denk je dat is helemaal niet goedkoop maar:
er zat ook een 2e generatie Google home mini bij die ik ook graag wou en een Tile.
Deze 2 waren gratis.

Nu heb ik de Google home mini en mijn Tile al binnen maar de Hub blijft uitgesteld worden door "technische problemen" "voorraad problemen" en andere dingen.

Nu krijg ik net een mail dat de Houtskool variant op is maar de krijt wit nog wel aanwezig is (deze kleur had ik besteld) en heb ik gemaild dat ik die besteld had en of ze die nu wouden opsturen? en nog geen 20 minuten later krijg ik weer een mail dat door een administratieve fout de verkeerde kleur was doorgegeven en dat de houtskool wel op voorraad was en de krijt versie "op" was.

*knip* of een manier weten hoe je dit goed en professioneel kan oplossen? Tink is een Duits bedrijf dus dat maakt alles net weer wat ingewikkelder.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 12-12-2019 14:11 . Reden: Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling. ]

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 19:42
Nogmaals mailen dat je akkoord gaat met de andere kleur :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:39
Andere kleur accepteren of de hele rits terugsturen en geld terug?

Niks spannends of ingewikkeld aan...

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Het delen van eigen ervaringen mag hier dan ook achterwege blijven.

Tevens heb ik de titel gewijzigd, zodat die wat meer de lading dekt.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 12-12-2019 14:16 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Tja wat wil je? Dat bedrijf kan ook niet toveren, geen voorraad is geen voorraad. Dus of andere kleur, of wachten tot ie op voorraad is of annuleren en alles terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Navi op 15-12-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Navi schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:39:
Tja wat wil je? Dat bedrijf kan ook niet toveren, geen voorraad is geen voorraad. Dus of andere kleur, of wachten tot ie op voorraad is of annuleren en alles terug.
Of dekkingskoop als dat redelijk is. En gezien ik de hub overal gewoon te koop is zie ik geen reden dat ze gewoon moeten leveren.

https://www.tink.nl/google-nest-hub-hihome-smart-plug-wpp-16

Nest hub gewoon als pakket te koop. Dus totaal geen reden om niet aan de overeenskomst te kunnen voldoen. Alleen een kwestie van niet willen.

[ Voor 20% gewijzigd door loki504 op 15-12-2019 17:19 ]

Pagina: 1