Daar hebben we nog best wat discussie over gehad op de redactie, maar uiteindelijk komt het erop neer dat we een site zijn die bericht over technologie. En de geplande overname van Sanoma door ons moederbedrijf heeft daar weinig tot niks mee te maken.
Maar als ik lees dat DPG toch zo bepaalde toekomstplannen heeft, lijkt me dar toch wel een tech-staartje aan te zitten?
Goed, dit wordt dus pas ergens eind volgend jaar afgerond, dus genoeg tijd nogIn het persbericht van DPG Media zegt Roddenhof dat door de overname zijn bedrijf „een vuist” kan maken in de strijd om digitale advertenties, een markt die volgens hem vooral gedomineerd wordt door Google en Facebook
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@WoutF Kan toch prima een .plan zijn?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nu.nl is een belangrijk onderdeel, en het tech gedeelte daarvan ook een concurrent voor de Tweakers frontpage.
Hoe en of dat nog gaat samensmelten is toch een vraag.
En het mogelijk koppelen van gebruikersdata van meerdere DPG activiteiten in de slag om de online advertentiemarkt is absoluut tech.
En het mogelijk koppelen van gebruikersdata van meerdere DPG activiteiten in de slag om de online advertentiemarkt is absoluut tech.
@sambalbaj dat koppelen is al gaande:
nieuws: Drie grootste Nederlandse mediabedrijven voegen info samen voor relev...
Inderdaad, nu.nl schijnt de grootste online te zijn en heeft een tech-gedeelte.
nieuws: Drie grootste Nederlandse mediabedrijven voegen info samen voor relev...
Inderdaad, nu.nl schijnt de grootste online te zijn en heeft een tech-gedeelte.
En meer, tot hoeverre zal deze uitspraak dan nog stand houden:sambalbaj schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:41:
WoutF in "Het delen van persoonsgegevens met Facebook"
Ergens verwacht ik met zo'n grote club, er jongens zullen moeten buigen voor bepaalde regeltjes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
.plans zijn berichten vanuit Tweakers over dingen waar wij mee bezig zijn. Deze overname valt daar niet onder
Dat is zeker een vraag, maar een vraag is iets anders dan een nieuwsberichtsambalbaj schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:41:
Nu.nl is een belangrijk onderdeel, en het tech gedeelte daarvan ook een concurrent voor de Tweakers frontpage.
Zoals al gepost, die plannen zijn niet nieuw.En het mogelijk koppelen van gebruikersdata van meerdere DPG activiteiten in de slag om de online advertentiemarkt is absoluut tech.
Los van of het direct met de gebruikelijke content (technologie) te maken heeft, lijkt het me voor jullie publiek bij uitstek relevant. Alleen daarom zou ik in dit geval flexibel omgaan met de criteria, en er gewoon over publiceren.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Daarbij komt dat dit niet correct is:Freeaqingme schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:13:
Los van of het direct met de gebruikelijke content (technologie) te maken heeft, lijkt het me voor jullie publiek bij uitstek relevant. Alleen daarom zou ik in dit geval flexibel omgaan met de criteria, en er gewoon over publiceren.
Van oorsprong een site voor hardcore pc prutsers. Toen ook professionals in de industrie met bijbehorende jaarverslagen van techbedrijven naar een breed georiënteerd publiek die gadgets interessant vinden en dan vooral Apple/Android. Iedereen en zijn moeder is nu de doelgroep (gechargeerd). Bovendien is nu.nl een grote bekende website. Dat alleen al is het waard om er over te berichten.WoutF schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:11:
Daar hebben we nog best wat discussie over gehad op de redactie, maar uiteindelijk komt het erop neer dat we een site zijn die bericht over technologie.
Dat is een redactionele call en die we gemaakt. Mochten er interessante ontwikkelingen gebeuren op het gebied van advertising/tracking, dan kan dat zeker nieuwswaarde voor Tweakers hebben. Net zoals we daar eerder over geschreven hebben.PcDealer schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:23:
[...]
Daarbij komt dat dit niet correct is:
[...]
Van oorsprong een site voor hardcore pc prutsers. Toen ook professionals in de industrie met bijbehorende jaarverslagen van techbedrijven naar een breed georiënteerd publiek die gadgets interessant vinden en dan vooral Apple/Android. Iedereen en zijn moeder is nu de doelgroep (gechargeerd). Bovendien is nu.nl een grote bekende website. Dat alleen al is het waard om er over te berichten.
Pagina: 1