Beste medetweakers
ik heb afgelopen week wat verkocht aan een andere tweaker
en deze per brievenbus pakket op 4 dec voor sluitingstijd verstuurd
tot heden is bij de ontvanger nog niks aangekomen
tweaker neemt contact op met postnl
postnl zegt afzender moet contact opnemen
vervolgens neem ik contact op en dan krijg ik het volgende te horen
Helaas kan ik je niet precies vertellen waar je brievenbuspakje is. Naar verwachting komt het gewoon nog aan. Omdat je hebt gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wil je een volgende keer in aanmerking komen voor een onderzoek of schadevergoeding dan kun je de zending Aangetekend versturen. Wat ik wel voor je kan doen is een klacht registreren. Hier krijg je geen terugkoppeling van, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren.
vervolgens stel ik de vraag
wat is dan het nut van een trackcode als deze niet wordt afgescand ?
waarna de retouropmerking is
Deze worden wel gescand, maar sinds 7 december is er helaas geen update meer geweest. Hopelijk komt je brievenbuspakje gewoon nog deze week aan. Ik heb je melding geregistreerd. Heb je verder nog andere vragen voor mij?
waarna de chat gesloten wordt
*knip* Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling.
en/of wat kan ik nu nog ?
ik heb afgelopen week wat verkocht aan een andere tweaker
en deze per brievenbus pakket op 4 dec voor sluitingstijd verstuurd
tot heden is bij de ontvanger nog niks aangekomen
tweaker neemt contact op met postnl
postnl zegt afzender moet contact opnemen
vervolgens neem ik contact op en dan krijg ik het volgende te horen
Helaas kan ik je niet precies vertellen waar je brievenbuspakje is. Naar verwachting komt het gewoon nog aan. Omdat je hebt gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wil je een volgende keer in aanmerking komen voor een onderzoek of schadevergoeding dan kun je de zending Aangetekend versturen. Wat ik wel voor je kan doen is een klacht registreren. Hier krijg je geen terugkoppeling van, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren.
vervolgens stel ik de vraag
wat is dan het nut van een trackcode als deze niet wordt afgescand ?
waarna de retouropmerking is
Deze worden wel gescand, maar sinds 7 december is er helaas geen update meer geweest. Hopelijk komt je brievenbuspakje gewoon nog deze week aan. Ik heb je melding geregistreerd. Heb je verder nog andere vragen voor mij?
waarna de chat gesloten wordt

*knip* Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling.
en/of wat kan ik nu nog ?
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 14-12-2019 23:50 ]