Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met de PC, games varieren van Minecraft, GTA V, Maffia 3 en eventueel in de toekomst nieuwe games (Beetje toekomst proof dus) daarnaast zal ik VM's gaan draaien voor testomgevingen (geen grote en/of veel naast elkaar) af en toe een foto te bewerken en het standaard internet + mailen e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage ga ik zelf doen, ik wil rondom 1000 euro uit gaan geven. Staat niet vast maar wil daar niet ver boven gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht 2 sata schijven, maar dat staat los van het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed en compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen directe wensen, zolang het niet klinkt als een vliegtuig of zoveel energie gebruikt als een server vind ik het prima
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt over wat ik gevonden had, ik vraag hierop feedback en eventuele suggesties voor veranderingen/aanpassingen. Omdat ik zelf het laatste jaar de nieuwe componenten niet gevolgt heb, heb ik geen idee wat een goede bang voor de buck is en goede prijs/kwaliteit biedt. Nogmaals, als ik voor 3 tientjes meer een perfomance boost van 20% kan krijgen, mag deze komen
1000 euro vind ik een mooi bedrag maar als het systeem 1100 gaat kosten ga ik niet huilen
Alvast bedankt!
Roy
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met de PC, games varieren van Minecraft, GTA V, Maffia 3 en eventueel in de toekomst nieuwe games (Beetje toekomst proof dus) daarnaast zal ik VM's gaan draaien voor testomgevingen (geen grote en/of veel naast elkaar) af en toe een foto te bewerken en het standaard internet + mailen e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage ga ik zelf doen, ik wil rondom 1000 euro uit gaan geven. Staat niet vast maar wil daar niet ver boven gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht 2 sata schijven, maar dat staat los van het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed en compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen directe wensen, zolang het niet klinkt als een vliegtuig of zoveel energie gebruikt als een server vind ik het prima
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt over wat ik gevonden had, ik vraag hierop feedback en eventuele suggesties voor veranderingen/aanpassingen. Omdat ik zelf het laatste jaar de nieuwe componenten niet gevolgt heb, heb ik geen idee wat een goede bang voor de buck is en goede prijs/kwaliteit biedt. Nogmaals, als ik voor 3 tientjes meer een perfomance boost van 20% kan krijgen, mag deze komen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 171,- | € 171,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 137,99 | € 137,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 149,- | € 149,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,77 | ||
Alvast bedankt!
Roy
Roy