Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ziggo Sport Go: in UK, streamen vanaf Wifi - werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stef93
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 03-12 23:01
Tot voor kort kon ik altijd prima Ziggo Sport Go gebruiken in het buitenland via mijn Wifi (ook via netwerk) Zowel de app als via de browser op mijn laptop.

Sinds dit weekend blijven de streams (vanaf Wifi) hangen op "acquiring license". Vanaf mijn eigen netwerk is het echter geen probleem.

Het probleem zit hem dus bij de Wifi, heb router al een keer afgesloten voor een x aantal uur. Ik heb een Hola VPN, maar in- of uitgeschakeld maakt geen verschil.

Heeft er iemand hier misschien een idee?

Bedankt alvast.

stef93 wijzigde deze reactie 03-12-2019 18:13 (5%)

Alle reacties

• Messje
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Ziggo denkt dat de UK geen onderdeel meer is van de EU?

• stef93
Ik hoop dat ze dat niet denken.

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Hola?! En jij zit op tweakers..?
Are
u
nuts?!?!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:45

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

dragon2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:00:
Hola?! En jij zit op tweakers..?
Are
u
nuts?!?!
Als je nou eens met argumenten zou komen waarom je dit denkt, dan had je off-topic reactie nog mogelijk iets van zin, maar nu is er geen enkele toegevoegde waarde.

Wil je de volgende keer extra nadenken of je reactie wel zinvol gaat zijn voordat je reageert? Dank. :)

Commandline FTW

• dragon2
  • Niet online
Hero of Time schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:12:
[...]

Als je nou eens met argumenten zou komen waarom je dit denkt, dan had je off-topic reactie nog mogelijk iets van zin, maar nu is er geen enkele toegevoegde waarde.

Wil je de volgende keer extra nadenken of je reactie wel zinvol gaat zijn voordat je reageert? Dank. :)
Serieus, dat Hola gevaarlijk is mag toch wel bekend zijn ondertussen? Dat speelt al sinds 2015. Dit is ook op Tweakers (uiteraard) uitgebreid besproken:
nieuws: Vpn-dienst Hola verkoopt bandbreedte gebruikers
Waarschuwing voor gebruikers van Hola VPN
Hola VPN is een slechte en, in onze ogen, frauduleuze VPN service
Hola VPN Review 2019 – blijf ver weg van deze nep VPN
Hola VPN: Why You Should Still Avoid It In 2019
Hola VPN Review: 8 Reasons Why You Should Never Use Hola!
Warning About Hola VPN | DECS - MSU College of Engineering

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
[Firefox/Chrome] Afspelen Ziggo Sport Totaal niet mogelijk

Dit al gezien?
En anders Ziggo zelf al iets gevraagd?

En is je ip wel echt uk? Of via bedrijfs netwerk stiekem niet?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:45

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

Kijk, dat is zinvolle info. d:)b Want niet iedereen is even bij met al die VPN aanbieders of is er evenveel in geïnteresseerd.

Commandline FTW

• stef93
@TripleQ Yes die had ik gezien, zo kwam ik hier ook terecht.

Ik had, en heb verder, geen enkele problemen gehad met Hola. Ik had Hola ook nooit nodig om te kunnen streamen met Ziggo Sport. Ik kan Ziggo Sport namelijk wel gewoon streamen als ik mijn mobiele netwerk gebruik.

Het probleem zit hem dus puur in mijn thuis internet verbinding.

Voordat je streamt doet Ziggo altijd een systeemtest, ik zal een screenshot bijvoegen.

https://www.mupload.nl/img/4ni3lywtu8n.44.59.png

Heb zojuist Hola verwijderd dus niet alleen uitgeschakeld, maar geen verandering.

Ik zag deze forumpost ook nog ergens anders, maar dit hielp hier ook niet:
https://www.zeelandnet.nl...otaal-app-werkt-niet-meer

stef93 wijzigde deze reactie 03-12-2019 20:56 (34%)

• dragon2
  • Niet online
stef93 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:47:
@TripleQ
Ik had, en heb verder, geen enkele problemen gehad met Hola.
Je hangt je apparaten vrijwillig in een botnet, deelt je bandbreedte vrijwillig met wildvreemden die er legale of minder legale dingen mee kunnen doen op jouw ip adres en je geeft vrijwillig toegang tot het installeren van zaken als rootkits op je apparaten.
Die problemen die kunnen nog wel komen dus... 8)7 |:(

Maar goed, ik geef het op.

• stef93
Je punt is duidelijk. Was hier niet van op de hoogte, heb Hola dus ook al verwijderd nu.

Maar zoals ik zei heb ik het idee dat het probleem meer bij mijn eigen internet verbinding zit, gezien als ik mijn mobiele netwerk gebruik er geen problemen zijn en dan staat Hola ook nog wel steeds op mijn pc.

• celshof
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:17
Ik heb mezelf net op de NordVPN UK 1334 gezet (217.146.82.112) en daar is geen enkel probleem mee. Kan gewoon voetbal kijken. Lijkt er dus niet op dat het VK bij Ziggo al uit de EU is gegooid.

• stef93
@celshof Oke dan is dat uit te sluiten inderdaad. Ik heb tevens een Ziggo GO account (wat verschillend is van mijn Ziggo Sport Go Totaal abonnement) en daar heb ik geen enkel probleem, het is dus heel specifiek.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True