[Firefox/Chrome] Afspelen Ziggo Sport Totaal niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het live bekijken van streams werkt niet. Het later terug kijken via gemist wel...
Volgens mij maakt Ziggo gebruik van Silverlight. Dat heb ik wel geïnstalleerd. Als ik dat uitschakel krijg ik die melding ook in beeld bij Ziggo Go Totaal. Ook sta ik het afpelen van DRM toe.

Maar tijdens het laden zie ik dit in beeld: 'acquiring license'
Het helpt dus niet om via Chrome af te spelen. Dan gebeurd hetzelfde.
Dat blijft non-stop doorgaan.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ziggo heeft al jaren geleden Silverlight vaarwel gezegd en heeft nu met HTML5. Daarbij doen zowel Chrome als Firefox al een tijdje geen plugins meer, dus silverlight is niet meer mogelijk.

Ik kan niet testen met Ziggo Sport Totaal, maar de standaard Ziggo Sport speelt bij mij prima af. Doen andere kanalen het bij jou überhaupt wel voor live kijken? En welk OS gebruik je?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hero of Time schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:07:
Ziggo heeft al jaren geleden Silverlight vaarwel gezegd en heeft nu met HTML5. Daarbij doen zowel Chrome als Firefox al een tijdje geen plugins meer, dus silverlight is niet meer mogelijk.

Ik kan niet testen met Ziggo Sport Totaal, maar de standaard Ziggo Sport speelt bij mij prima af. Doen andere kanalen het bij jou überhaupt wel voor live kijken? En welk OS gebruik je?
Oke, maar tijdens de test geeft Ziggo Totaal aan dat ik geen flashplayer heb.. dat is dus bij zowel Firefox als Chrome zo.. Zowel bij Windows als Linux..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En nu heb je het over Flashplayer, wat ook helemaal niet gebruikt wordt. Door maar wat termen te noemen die helemaal niet van toepassing zijn, krijg ik het idee dat je niet weet waar je het nou over hebt en wat je aan het doen bent.

Als je Windows 10 hebt, kan je gewoon de ZiggoGo app uit de Microsoft Store halen. Waarom doe je dat niet? Heb je nergens omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hero of Time schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:02:
En nu heb je het over Flashplayer, wat ook helemaal niet gebruikt wordt. Door maar wat termen te noemen die helemaal niet van toepassing zijn, krijg ik het idee dat je niet weet waar je het nou over hebt en wat je aan het doen bent.

Als je Windows 10 hebt, kan je gewoon de ZiggoGo app uit de Microsoft Store halen. Waarom doe je dat niet? Heb je nergens omkijken naar.
Waarom zeg ik Silverlight en Flashplayer? Omdat ik gebruik maak van Ziggo GO Totaal. Volgens mij geeft de website aan dat het gebruik maakt van Silverlight. Of dat nou wel of niet zo is, geen idee. Maar als je inlogt, dan doet Ziggo eerst een test. En dan krijg ik een kruis voor flash.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
die zenders zijn ook te zien bij normaal ziggo go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Manke schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:08:
die zenders zijn ook te zien bij normaal ziggo go
Voor de duidelijkheid.. het is niet Ziggo zelf.. maar een service speciaal voor sport. Wat helemaal los staat van de gewone Ziggo. Als ik die app download, werkt dat niet, want dat is van Ziggo zelf. Een ander login dan van Ziggo Sport Totaal.

http://go.ziggosporttotaal.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 09-06-2019 22:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op die site, helemaal onderaan, staat "Download onze app" die je stuurt naar https://www.microsoft.com...sport-totaal/9wzdncrfjqkp. Er is dus een App voor Ziggo Sport Totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Heb je geen adblockers/ghostery achtige plugins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hero of Time schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
Op die site, helemaal onderaan, staat "Download onze app" die je stuurt naar https://www.microsoft.com...sport-totaal/9wzdncrfjqkp. Er is dus een App voor Ziggo Sport Totaal.
Bedankt! Geprobeerd, maar ook daar werkt het niet met de melding 'video failed to play'. Wederom hetzelfde probleem. Ik krijg dus deze melding als ik live tv wil bekijken. Maar ik kan wel 'gemist' bekijken. Het is dus niet dat de speler op zichzelf niet werkt lijkt mij. Tenzij voor live en gemist andere spelers gebruikt worden.
418O2 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:26:
Heb je geen adblockers/ghostery achtige plugins?
Nope, het werkt niet. Zonder plugs extensies ook niet. Dus het werkt niet met Firefox, Chrome en Edge.. en ook werkt het niet met Linux met Firefox.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bO0XRh2.png

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als de app al niet werkt, denk ik dat er meer mis is met je systeem. Zoals ik de tekst bij die systeemtest uitleg interpreteer, heb je flash nodig om terug te kijken, niet voor live kijken.

Heb je in Firefox ook de eigen tracking beveiliging eens volledig uitgezet? Die kan ook in de weg zitten. Het maakt dan niet uit of je iets als uBlock of Ghostery hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hero of Time schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:42:
Als de app al niet werkt, denk ik dat er meer mis is met je systeem. Zoals ik de tekst bij die systeemtest uitleg interpreteer, heb je flash nodig om terug te kijken, niet voor live kijken.

Heb je in Firefox ook de eigen tracking beveiliging eens volledig uitgezet? Die kan ook in de weg zitten. Het maakt dan niet uit of je iets als uBlock of Ghostery hebt of niet.
Tja, ik weet het niet, omdat ook ander browsers hetzelfde doen. Het gaat dus steeds mis met 'acquiring license'. Ik denk dat de app en de website precies hetzelfde probleem heeft. Ik heb nergens anders problemen met afspelen of wat dan ook, alles werkt perfect.

PS. ik denk eigenlijk dat er iets is in mijn 'systeem' dat de content blokkeert (de DRM). Aangezien welke OS, browser, app dan ook. Terwijl al het andere wat ik ook maar tegenkom op internet prima kan afspelen. Het is puur en enkel bij Ziggo Go Totaal het geval. Ze zijn sowieso al een vreemde, want zoiets was een paar jaar geleden ook al zo en toen moest ik kijken met Edge (Silverlight).

[ Voor 20% gewijzigd door Luxicon op 09-06-2019 23:07 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:09:
[...]

Voor de duidelijkheid.. het is niet Ziggo zelf.. maar een service speciaal voor sport. Wat helemaal los staat van de gewone Ziggo. Als ik die app download, werkt dat niet, want dat is van Ziggo zelf. Een ander login dan van Ziggo Sport Totaal.

http://go.ziggosporttotaal.nl/
oh ja, natuurlijk :)

Google eens naar: widevine plugin Firefox
Widevine is het licentiesysteem dat gebruikt wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Manke op 10-06-2019 13:15 ]

Pagina: 1