EA marketing afdeling actief moderaties

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 21:27
(Topic hoort een vraagstelling te zijn)

Het lijkt erop dat er EA medewerkers actief modereren in het nieuws-artikel over het verwijderen van van Basten uit FIFA.

'Anti-EA' posts krijgen vrijwel meteen 6 off-topic waarderingen, of ze off-topic zijn of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Abom op 03-12-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 16:50
dit hoort: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX thuis, en heb je enig bewijs/onderbouwing hiervoor? Of is het een aanname?

Het grootste deel van de anti EA posts is bashen zonder onderbouwing, en dus off topic.

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 03-12-2019 11:37 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zou het dan wel wat volwassener in het door @corset genoemde topic brengen, en in ieder geval bewijs aanleveren dat EA aan het modereren is, anders is het wat lastig om je serieus te nemen met dat soort beschuldigingen.

Er wordt in die hele newspost gewoon enorm veel getrolld en geflamed. En dan krijg je -1 ja. Niet omdat je kritisch bent op EA, maar omdat je trollt of flamet. Doe je dat niet krijg je gwoon een 0 of een +1 naar gelang de inhoud van de post.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
corset schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:36:
dit hoort: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX thuis, en heb je enig bewijs/onderbouwing hiervoor? Of is het een aanname?

Het grootste deel van de anti EA posts is bashen zonder onderbouwing, en dus off topic.
Hoe kan ik het onderbouwen, ik heb geen inzicht in wie welke posts modereert. Aangezien zo'n beetje alle media kanalen dit als nieuws melden lijkt het op een gecoördineerde actie vanuit EA en is het zeer aannemelijk dat ze ook de publieke reacties manipuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Abom schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:39:
[...]

Hoe kan ik het onderbouwen, ik heb geen inzicht in wie welke posts modereert.
Waarom kom je dan wel met beschuldgigingen richting de "EA Marketing Afdeling" als je ze niet kunt onderbouwen en bewijzen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:18

Tens

let me drink about it

Abom schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:39:
[...]

Hoe kan ik het onderbouwen, ik heb geen inzicht in wie welke posts modereert. Aangezien zo'n beetje alle media kanalen dit als nieuws melden lijkt het op een gecoördineerde actie vanuit EA en is het zeer aannemelijk dat ze ook de publieke reacties manipuleren.
natuurlijk.........

welke post van jou is op die manier weggedrukt?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
wildhagen schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:40:
[...]

Waarom kom je dan wel met beschuldgigingen richting de "EA Marketing Afdeling" als je ze niet kunt onderbouwen en bewijzen?
Zoals ik al zei, het lijkt gecoördineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Tens schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:41:
[...]

natuurlijk.........

welke post van jou is op die manier weggedrukt?
Mijn post heeft een +2 waardering :D Maar kreeg vrij snel 6 off-topic waarderingen.
[/dubbelpost]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Abom schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:41:
[...]

Aan lijken hebben we niets, we willen bij beschuldigingen graag bewijzen zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:18

Tens

let me drink about it

[...]

Mijn post heeft een +2 waardering :D Maar kreeg vrij snel 6 off-topic waarderingen.
[/dubbelpost]
sorry, kan hem niet vinden >:)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

En het lijkt mij niet waarschijnlijk.

Als je geen voorbeelden hebt, dan kunnen we dit niet nakijken en heeft dit topic geen waarde. Met onderbuikgevoelens kunnen we niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Ik heb net de lijst doorgescrolled maar kan geen rare dingen vinden. De opmerkingen die op -1 staan vind ikzelf volkomen terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Ging om: Abom in 'nieuws: EA verwijdert Marco van Basten uit FIFA 20 vanwege 'sieg hei...

Ik weet bijna zeker dat die post tenminste 6 off-topics had....die zijn nu weg?

De posts daaronder kregen ook zeer snel 6 off-topic waarderingen, vandaar dat ik het verdacht vond.

[ Voor 10% gewijzigd door Abom op 03-12-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo even snel gezien, niets bijzonders, zo'n nieuwsbericht trekt simpelweg 'andere' lezers dan het standaard EA <nieuws> lezers. We praten nu over een politiek-getint verhaaltje, daar komen heel andere mensen kijken dan de 'gamers' die al jaren EA beetje zat zijn.

Wel een paar +1/+2 berichten met 6 tot 8 -1's, maar die spelen aardig in balans (ok, 13 +3's wat overkill maargoed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kan ook één persoon zijn met een weging van x6. Het is mogelijk dat die persoon zijn of haar moderatie heeft aangepast.

Hoe dan ook, blijkbaar gaat het maar om één reactie (nota bene je eigen), de reactie staat gewoon goed en er zijn uberhaubt geen 0-moderaties zichtbaar. Daarmee haal je je topicstart onderuit en is dit nogal ongefundeerd. Ik doe hier dus een slotje op, met een verwijzing naar het Mismoderatietopic voor melding van reacties die niet op de juiste score staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.