ousselg schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:25:
13 euro per maand. Is via de woningbouw contract van 25 jaar volgens mij dus redelijk standaard denk ik.
8 zonnepanelen (Talesun 275Wp, zwarr) met minimale opbrengst van 1870 en verwachte opbrengst van 2160 KWh per jaar.
De hele straat hangt vol met panelen nu dus hebben ze gevraagd of ik ook geïnteresseerd was.
En terugkomend op je antwoord, hoe kan je de panelen uitlezen als je geen toestemming geeft?
13 euro is niet slecht.
De opbrengst van de panelen ligt de komende jaren tussen de 30 en 40 euro per maand.
Omvormers creëren minimale magnetische velden in de omgeving van de omvormer maar geen substantieel stralingsprobleem.
De meeste moderne omvormers zijn fluisterstil tijdens de stroomopwekking maar maken 'smorgens als ze aanslaan wel wat geluid (kliks). Dat kan met name zomers enigzins hinderlijk zijn als de omvormer pal naast je slaapkamer hangt.
De leverancier wil misschien toegang ivm met een opbrengstovereenkomst met je woningbouwvereniging. Op zich kan het weinig kwaad omdat de opbrengsten van je panelen geen privacygevoelige info geven. Zo leveren je panelen gewoon hetzelfde op of je nou aanwezig bent of niet.
[
Voor 12% gewijzigd door
TWyk op 02-12-2019 13:50
]