DAB+ Radio met Bluetooth Transmitter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:22
Ik zoek voor mijn vader een DAB+ radio, waar je via een BT hoofdtelefoon naar kan luisteren.

Dus iets als dit: https://www.amazon.de/Imp...erfunktion/dp/B06Y5V2GQ4/

Maar dan eentje die wat betere reviews krijgt dan deze :)
Hoeft niet zo'n klein dingetje te zijn, als er meer DAB+ op zit en er via BT een hoofdtelefoon op kan worden aangesloten.

Veelal werkt het andersom: Dan vind je een radio met DAB+, maar dan kan je er via BT vanaf een smartphone ook muziek naar streamen. Dat zoekt hij dus niet.

En spelen vanaf smartphone via internetradio naar zijn hoofdtelefoon is niet wat hij zoekt. Hij wil via radio luisteren. (dat heb ik hem al lang aangeraden: Zet dan gewoon de i-net stream van dat station op. Maar dat zoekt hij niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:35

FeaR

In GoT we trust

Topic afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. Zoals in de TW aldaar staat is het niet de plek voor aankoopadvies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Je hebt ook Bluetooth transmitters voor enkele euro's, is dat niet makkelijker ? Meest handige is dan wel een DAB+ radio met zowel een mini jack voor audio als USB aansluiting voor voeding te nemen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 14:31
Daar zat ik ook aan te denken. Een tijdje geleden hadden ze bij de Action eentje voor €7,- :D

Het was een Maxxter ACT-BTRT-01. Hij kan zowel als ontvanger als als zender werken en werkt naar mijn ervaring prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Raymond waarom wil hij geen TuneIN, maar perse DAB+? Is het voor thuis, in de buurt van een internetkabel (of de WiFi)? Dan kan hij echt net zo goed of beter naar TuneIN luisteren. Is er geen internet voorhanden of is het voor onderweg, dan is DAB+ aan te bevelen.

Edit @DukeBox verbeterd!

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 06-12-2019 12:53 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Jorgen schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:49:
@DukeBox waarom wil hij geen TuneIN, maar perse DAB+?
Hoe moet ik dat weten :?

Dat moet je TS vragen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:22
Is idd omdat er geen internet in de buurt is. Anders was er geen probleem geweest: Dan kan je ook de stream vanaf de website luisteren, bijvoorbeeld. Of spotify.
Pagina: 1