Zojuist las ik op de regionale TV-krant het volgende opvallende artikel:
nedstars?
NedStars nedstars.nl
Wat vinden jullie van de uitspraak van Elsevier, gezien de bovenstaande topics? Zou NedStars beter zijn dan de grote webhostingbedrijven?
Ben benieuwd naar de reacties want ik wil namelijk wel een webhostingpakketje nemen, maar dan moet het wel goed zijn..
Nou kwam ik in de search de volgende topics tegen:Veghels bedrijf wint prijs
Het Veghelse NedStars is door Elsevier uitgewezen als beste Nederlandse webhost-company. NedStars werd daarmee beter gewaardeerd dan onder meer gerenommeerde bedrijven als KPN, Wish en XS4ALL. Er werd beoordeeld op de helpdesk, prijs, het product en de snelheid.
Opvallend is bovendien dat NedStars eigendom is van drie 17-jarige jongemannen uit Veghel. Rik Doeleman is pr-manager, Gerben van Egdom verzorgt het grafische gedeelte van de websites en Jan-Hein Boll zorgt ervoor dat de site veilig is, zodat 'hackers' geen kans maken.
"NedStars is ontstaan door hobby", vertelt Jan-Hein. We zijn heel rustig begonnen, maar intussen zijn we al flink gegroeid."
Grote winst maakt NedStars (nog) niet. "Dat is ook onze kracht", zegt Jan-Hein. "We houden de prijs laag. En wat we verdienen, steken we in NedStars".
nedstars?
NedStars nedstars.nl
Wat vinden jullie van de uitspraak van Elsevier, gezien de bovenstaande topics? Zou NedStars beter zijn dan de grote webhostingbedrijven?
Ben benieuwd naar de reacties want ik wil namelijk wel een webhostingpakketje nemen, maar dan moet het wel goed zijn..