Ik ben een websiteje teken gekomen waar werkelijk alles te regelen valt. Er flexibel. Ik zou ook klant willen worden, maar ik hoor ook graag reacties van andere klanten. Wie????
Verwijderd
ik ben van Jouwachternaam.com en Your Name Webhosting.
als je van Nedstars bent, kun je beter eerlijk zijn.
volgens mij is Nedstars wel een OK bedrijf.
grtx
als je van Nedstars bent, kun je beter eerlijk zijn.
volgens mij is Nedstars wel een OK bedrijf.
grtx
Verwijderd
zo typ ik ook altijd na een fles rumOp Saturday 17 March 2001 00:27 schreef guest het volgende:
Ik ben een websiteje teken gekomen waar werkelijk alles te regelen valt. Er flexibel. Ik zou ook klant willen worden, maar ik hoor ook graag reacties van andere klanten. Wie????
ik dacht altijd dat teken bij honden zaten
[/edit fles rum]
Verwijderd
wil niet lullig doen maar nedstars heeft 0 (nul) .nl domeinnamen of zijn geen lid van sidn....dus....vind ik het errug opvallen dat er spontaan, sinds dat de minderjarige nedstars eigenaar weet dat gathering.tweakers.net bestaat, erg veel posts zijn over nedstars:)
edit1->ook in de ripe database niks te vinden over nedstars
edit2->
misschien een adje die eventjes meneertje van nedstars wil slaan?
zo...en nu slape
edit1->ook in de ripe database niks te vinden over nedstars
edit2->
okee en nu is het 100% zeker dat dit de eigenaar was die even denkt flink te kunnen spammen:Op Thursday 15 March 2001 10:13 schreef guest het volgende:
Zonder KvK, ik ken een bedrijf die dat doet.
http://www.nedstars.nl - NedStars Benelux
Je kunt daar een particulieren licentie aanschaffen en zo een .NL domein laten registreren.
Mzzl
Kezman
zie (gathering.tweakers.net/showtopic/133114/2 )Op Wednesday 07 March 2001 23:12 schreef guest het volgende:
Wat proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met deze kinderachterlijke discussie. Jullie zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Ik heb enkele van jullie al doorgegeven bij stoute usertjes.
(in het [topic=142253] staat dat ook nog ff....Op Saturday 17 March 2001 00:31 schreef guest het volgende:
Haha. Je kunt het al voor minder dan 200 piek per jaar! 25 mb en alles erop en eran. Kijk maar eens op www.nedstars.nl !
misschien een adje die eventjes meneertje van nedstars wil slaan?
zo...en nu slape
Waarschuwing voor meneer Guest, dit lijkt verdacht veel op spam.....en dat is iets wat we hier niet waarderen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()