See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Verwijderd
dit moment 3 domeinnamen hebben gehost:
digibytes.nl
nedstars.nl
zwijsencollege.nl
En das nie veel
Verwijderd
Hoewel ik ze nu wel zelf weet te vinden
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Verwijderd
KloptOp hun site beweren ze dat er in een raq4 een pentium3 450 zit. Kan aan mij liggen en aan cobalt, maar daar zit toch echt een AMD 450 in.
Verwijderd
Ik zit bij de 'directeur' van nedstars op school (zwijsencollege dus).
Hij heeft met een stuk in de schoolkrant gestaan
Raq = AMD powered.Op zondag 25 februari 2001 14:31 schreef Rats het volgende:
Op hun site beweren ze dat er in een raq4 een pentium3 450 zit. Kan aan mij liggen en aan cobalt, maar daar zit toch echt een AMD 450 in.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
goed...maar toch...ik heb wel is ergere wannabe's gezien...:)Op zondag 04 maart 2001 21:50 schreef PaulvdA het volgende:
Ja de teksten zijn gekopieerd van freehosting. Is vooral opvallend bij webdesign
maargoei als die tekste loopt te rippe is ie toch wel wannabe freehosting...lekker lullig voor hem...
edit->
tis vroeg i know...
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 06 maart 2001 12:34 schreef PaulvdA het volgende:
welke hosting provider maakt er nu een eigen screensaver ?!?!?!
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eensOp dinsdag 06 maart 2001 13:17 schreef Smile het volgende:
ach laat die jongen in zijn waarde....zolang ik geen spam van hem zie en/of ontvang dan mag hij van mij part best lelijk zijn...w00ps sorry...:) vn mij part best eigen bedrijfje hebben bedoel ik dus
Maakt mij persoonlijk niet uit hoe oud de directeur van een bedrijf is, het gaat me erom welke kwaliteit produkten hij/zij afleverd. Want daar draait het immers om.
ben ik lomp als ik me afvraag hoe je dat gedaan hebt? if thats a link, zou je die dan ff naar me kunnen mailen ( gekkie@gekkie.org ) thnx!Op zondag 25 februari 2001 13:24 schreef Xs2You het volgende:
Als ik een DNS check doe zie ik dat ze op
dit moment 3 domeinnamen hebben gehost:
...
En das nie veel
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
nou eleftijd is wel beetje balgnrijk hoor opzich, denk maar is als je site, zeker voor een groot bedrijf, een halve dag down is, dat wil je niet. Een persoon die nog op school zit ed kan onmogelijk zijn server 24/7 goed beheren, en....uitgaan, social life enzo is er ook nog.... dus leeftijd staat opzich wel in verhouding met kwaliteit als je het zo bekijkt....Op dinsdag 06 maart 2001 13:29 schreef Rats het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Maakt mij persoonlijk niet uit hoe oud de directeur van een bedrijf is, het gaat me erom welke kwaliteit produkten hij/zij afleverd. Want daar draait het immers om.
maargoed....als hij wil knutselen...mag hij dat:)
Verwijderd
Als je beetje slim bent, neem je een onderhoudscontract e.d. Dus dat zodra de server down is er actie wordt ondernomen. Zijn genoeg bedrijven waarmee je zoiets kan afspreken.Op dinsdag 06 maart 2001 18:16 schreef Smile het volgende:
[..]
nou eleftijd is wel beetje balgnrijk hoor opzich, denk maar is als je site, zeker voor een groot bedrijf, een halve dag down is, dat wil je niet. Een persoon die nog op school zit ed kan onmogelijk zijn server 24/7 goed beheren, en....uitgaan, social life enzo is er ook nog.... dus leeftijd staat opzich wel in verhouding met kwaliteit als je het zo bekijkt....
maargoed....als hij wil knutselen...mag hij dat:)
Verwijderd
ja klopt, maar bij een minderjarige is een contract sowieso niet geldig, die kunnen zonder enig gevolg gewoon ineens je server uitzetten en je hebt dan geen poot om op te staan:)Op dinsdag 06 maart 2001 19:10 schreef Rats het volgende:
[..]
Als je beetje slim bent, neem je een onderhoudscontract e.d. Dus dat zodra de server down is er actie wordt ondernomen. Zijn genoeg bedrijven waarmee je zoiets kan afspreken.
Verwijderd
Mm, dat heb je mis hoor. Contracten met minderjarigen zijn wel rechtsgeldig mits er tekenbevoegdheid is aangevraagd bij de rechter. Dus wat jij zegt gaat niet op, als de persoon zijn zaken goed heeft geregeld.Op dinsdag 06 maart 2001 19:20 schreef Smile het volgende:
[..]
ja klopt, maar bij een minderjarige is een contract sowieso niet geldig, die kunnen zonder enig gevolg gewoon ineens je server uitzetten en je hebt dan geen poot om op te staan:)
Typo
Verwijderd
ja....dat is bij hoge uitzondering zo ja, klopt, maar dat kun je niet zo even regelen van goh ik ga naar de rechter voor tekenbevoegdheid ofzo. Ik durf te wedden dat 99% van de minderjarige die een bedrijf hebben dit ook niet hebben.Op dinsdag 06 maart 2001 21:09 schreef Rats het volgende:
[..]
Mm, dat heb je mis hoor. Contracten met minderjarigen zijn wel rechtsgeldig mits er tekenbevoegdheid is aangevraagd bij de rechter. Dus wat jij zegt gaat niet op, als de persoon zijn zaken goed heeft geregeld.
Typo
Verwijderd
Verwijderd
als bedrijf kun je, mits ze er bewijs van leveren, er dus beter NIET van uitgaan dat ze het wel voor elkaar hebben.... anders werk je je zelf alleen maar de problemen in.Op woensdag 07 maart 2001 11:23 schreef Rats het volgende:
Zullen inderdaad velen zijn die dit niet hebben geregeld. Maar je weet het dus nooit zeker. Daarom kan je er ook niet vanuit gaan dat iedereen dat doet.
Verwijderd
Ok, nu gaan we er even vanuit dat jij een minderjarige ondernemer bent. Hoe zou jij het dan doen? Je kan immers moeilijk op je site het contract neerzetten wat is gtelkend bij de rechter. Dat komt nog meer onproffessioneel over.Op woensdag 07 maart 2001 15:55 schreef Smile het volgende:
[..]
als bedrijf kun je, mits ze er bewijs van leveren, er dus beter NIET van uitgaan dat ze het wel voor elkaar hebben.... anders werk je je zelf alleen maar de problemen in.
Verder is het volgens mij zo, dat je standaard bevoegd bent te tekenen, omdat bij inschrijving bij de kvk er een meerderjarig persoon meegaat. Deze is dan ook verantwoordelijk voor jou tekengedrag en jij over de zijne. Volgens mij is het dus uiteindelijk niet eens nodig om naar de rechter te stappen.
Correct me if I'm wrong.
Verwijderd
http://dnsquery.widexs.nlben ik lomp als ik me afvraag hoe je dat gedaan hebt? if thats a link, zou je die dan ff naar me kunnen mailen ( gekkie@gekkie.org ) thnx!
Verwijderd
Verder heeft ie het over mp3 sites in londen??!? Errug vaag.. waar staat zijn pruttel momenteel dan? zijn reverse is nedstar.colo.magmom.net maar de website van magmom bestaat niet? Waar je dan uitkunt komen is xara.net
De site van het zijsen college is gehost bij vrienden van hem aan het adres te zien. En hebben bovenstaande tekst op hun site..Onze server is aangesloten op een 155 mb/s lijn. Dit wil zeggen dat de server 155 MB per seconde kan doorvoeren. Met een simpel rekensommetje betekent dat er theoretisch 401760 GB dataverkeer per maand mogelijk is. Dit is meer dan voldoende voor uw site, want een gemiddelde site heeft nog geen 500 MB dataverkeer per maand.
Niet doen dus.
Verwijderd
Het adres van hun site is:
http://www.magic-moments.co.uk
Ik heb ook ff gekeken of er een Nederlandse afdeling was van dat bedrijf, ik kwam op www.magic-moments.nl maar je wordt daar doorverwezen naar de .com: ook errug vaag.. niet?
Ik ben de eigenaar van digibytes.nl, gehost door Nedstars idd. De bovenstaande quote van dat dataverkeer komt ook van mijn site af. Ik weet dat dit niet klopt natuurlijk, dit gaat er dan ook nog af, want mijn site is nog niet af.
Zwijsencollege is de school waar de directeur van Nedstars en ik opzitten, en de site wordt gehost door Nedstars, niet door mij!
Verder weet ik bijna zeker dat hij klant van Magic Moments is.
Nog over de geldigheid van contracten:
Jan-Hein, de eigenaar van Nedstars dus, is handelsbekwaam geacht door de kantonrechter, volgens eigen zeggen.
Ik zal hem trouwens maar informeren over deze thread, misschien heeft hij nog iets zinnigs te zeggen
Verwijderd
nee klopt niet:) tja, kijk, er is 1 oplossing besides dan via de rechter lopen regelen, overal handtekening van je pa of ma erbij. Anders kunnen ze je niks maken. Het is idd niet professioneel maar, hoe stom het ook klinkt, dan moet je als minderjarige niet een bedrijf beginnenOp woensdag 07 maart 2001 17:44 schreef Rats het volgende:
[..]
Ok, nu gaan we er even vanuit dat jij een minderjarige ondernemer bent. Hoe zou jij het dan doen? Je kan immers moeilijk op je site het contract neerzetten wat is gtelkend bij de rechter. Dat komt nog meer onproffessioneel over.
Verder is het volgens mij zo, dat je standaard bevoegd bent te tekenen, omdat bij inschrijving bij de kvk er een meerderjarig persoon meegaat. Deze is dan ook verantwoordelijk voor jou tekengedrag en jij over de zijne. Volgens mij is het dus uiteindelijk niet eens nodig om naar de rechter te stappen.
Correct me if I'm wrong.
Verwijderd
155 Mbit continu per maand ~ 50.220 Gigabyte
Kun je je berekening ook weer kloppend maken
Zwijsen College is dan niet Fioretti College geworden?
Verwijderd
Mm, dan zal ik me toch een keertje laten bijscholenOp woensdag 07 maart 2001 19:36 schreef Smile het volgende:
[..]
nee klopt niet:) tja, kijk, er is 1 oplossing besides dan via de rechter lopen regelen, overal handtekening van je pa of ma erbij. Anders kunnen ze je niks maken. Het is idd niet professioneel maar, hoe stom het ook klinkt, dan moet je als minderjarige niet een bedrijf beginnen
Verwijderd
Op woensdag 07 maart 2001 23:12 schreef guest het volgende:
Wat proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met deze kinderachterlijke discussie. Jullie zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Ik heb enkele van jullie al doorgegeven bij stoute usertjes.
a) de betrouwbaarheid van Nedstars, en daarmee is deze thread begonnen.
b) of een minderjarig iemand een bedrijf kan beginnen en wie bij evt. problemen dan aansprakelijk is.
Dus...
Verwijderd
Wat is er kinderachtig aan? Er zijn tegenwoordig vrij veel "jonge" (lees minderjarige) ondernemers, en dan moet je wel weten hoe wat is geregeld niet waar? Want anders heb zit jij straks weer met de gebakken peren en kom je hier uithuilen dat je bent afgezet door een minderjarige hoster.Op woensdag 07 maart 2001 23:12 schreef guest het volgende:
Wat proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met deze kinderachterlijke discussie. Jullie zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Ik heb enkele van jullie al doorgegeven bij stoute usertjes.
Verwijderd
En hier is de eigenaar van nedstarsWat proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met deze kinderachterlijke discussie. Jullie zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Ik heb enkele van jullie al doorgegeven bij stoute usertjes.
Verwijderd
The requested URL was not found on this server.Op dinsdag 06 maart 2001 13:08 schreef PaulvdA het volgende:
De directeur van nedstarshttp://www.zwijsencollege.nl/subpages/nieuws/nr_13/images/janhein.jpg
Ik heb deze info niet zelf gevonden, een anonieme tipgever die het zelf niet durfde te plaatsen
Hij heeft die pagina maar ff van zijn site afgeschopt, LOL
Hij's secured, kijk uitOp donderdag 08 maart 2001 00:19 schreef Berran het volgende:
[..]
The requested URL was not found on this server.
Hij heeft die pagina maar ff van zijn site afgeschopt, LOL
http://www.zwijsencollege.nl/subpages/nieuws/nr_13/images/janheinSECURED.jpg
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
rofl:D tja eigenaar van nedstars je moet je dirlisting uitzette joh:) maargoei...wel strak hoor dat je hem secured maakt...:)Op donderdag 08 maart 2001 00:22 schreef Peerke het volgende:
[..]
Hij's secured, kijk uit
http://www.zwijsencollege.nl/subpages/nieuws/nr_13/images/janheinSECURED.jpg
Verwijderd
Ik weet het wel 100% zekerVerder weet ik bijna zeker dat hij klant van Magic Moments is.
"Zijn" RAQ4 zal dus wel in londen wordeninetnum: 195.224.15.0 - 195.224.15.255
netname: XO-GX-MAGICMOM
descr: Magic Moments Internet
descr: The Park Business Centre
descr: Kilburn Park Road
descr: London
descr: NW6 5LF
country: GB
admin-c: ML5593-RIPE
tech-c: HM201-RIPE
status: ASSIGNED PA
notify: notify@uk.xo.com
mnt-by: AS5519-MNT
changed: ysl@gxn.net 20000821
changed: drc@uk.xo.com 20010221
source: RIPE
gehuurd denk ik...
Thanks!Op woensdag 07 maart 2001 20:53 schreef sproggle het volgende:
1 Mbit continu per maand ~ 324 Gigabyte
155 Mbit continu per maand ~ 50.220 Gigabyte
Kun je je berekening ook weer kloppend maken
Zwijsen College is dan niet Fioretti College geworden?
Zwijsen College en Fioretti zijn nog steeds apart. Wel werken ze samen.
Alle fioretti havo/vwo leerlingen zijn naar ons gekomen en alle mavo leerlingen naar hun.
Verwijderd
Sommige info die ik eerder heb verstrekt (foto) was voor de gein. Ik vond het gewoon, kan ik ook nix aan doen dat ze dat op internet zetten.
Nedstars is dus gewoon een hosting provider net als andere.
Verwijderd
ben je soms bang geworden van het dreigement van nedstars dat hij stoute userstjes heeft opgegeven ofzo?Op donderdag 08 maart 2001 12:05 schreef PaulvdA het volgende:
even voor de duidelijkheid, ik heb nix tegen nedstars. Het is ook niet mij bedoeling geweest nedstars af te kraken of zoiets.
Sommige info die ik eerder heb verstrekt (foto) was voor de gein. Ik vond het gewoon, kan ik ook nix aan doen dat ze dat op internet zetten.![]()
Nedstars is dus gewoon een hosting provider net als andere.
Verwijderd
Nee ik heb gewoon nix tegen nedstars en misschien wil ik daar wel een reseller pakketje dan kan ik natuurlijk niet heel de zooi af gaan kraken ofzo.Op donderdag 08 maart 2001 19:21 schreef Smile het volgende:
[..]
ben je soms bang geworden van het dreigement van nedstars dat hij stoute userstjes heeft opgegeven ofzo?
hmmz .. conclusie:
Verwijderd
je chello lijn zit te focken?Op vrijdag 09 maart 2001 20:58 schreef Weppel het volgende:
ik heb hier een 10 k/s van zn website af, en kan geen pagina's meer opvragen (word niet op gereageerd door de server)
hmmz .. conclusie:
denk het nietOp zaterdag 10 maart 2001 01:37 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
je chello lijn zit te focken?