Product niet in pricewatch, wel in ´verbonden' webshop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Ik was op zoek naar een chromebookje en met mijn specifieke eisen kwam ik op de Chromebook x360 12b-ca0350nd uit... Deze kon ik echter niet via de pricewatch vinden, ook al is hij wel aanwezig bij aangesloten winkels (coolblue, expert, hp).

Nu is dat 1 ding, maar hierdoor kan ik ook geen review schrijven? (IK moet het product intikken maar kan niet verder als ik geen link naar de pricewatch entry heb).

Is hier een specifieke reden voor, is er een mogelijkheid een product toe te (laten) voegen?

Hij staat al enkele weken gelist volgens mij op coolblue, dus het is niet dat hij pas net op de site staat.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het gebeurt vaker dat een 'nieuw' product niet in PW staat. je kunt oa @Mooijekind een berichtje sturen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Top, dank je... heb hem meteen even een berichtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ O-) , die link staat helaas enigszins verstopt en er loopt al jaren een verzoek daar wat aan te doen...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:27

InFamous

excommunicado

@Hackus zullen we maar niet een werknemer gaan lastig vallen voor elk individueel product? Zoals @Raven al meld kan dat gewoon via die link.

Dan nog is het aan de webshop om het product op te nemen in de PW feed. Het product kan dus gewoon in de PW staan maar als de webshop deze niet opneemt word deze alsnog niet getoond hij het product.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@InFamous Oké, ik had die link ook nog nooit gezien. Bedankt @Raven

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
Hackus schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:07:
@InFamous Oké, ik had die link ook nog nooit gezien. Bedankt @Raven
Geen probleem, maar de link werkt inderdaad het beste :)

De producten stonden wel in de feed maar er waren nog weinig aanbieders waardoor ik deze niet meteen te zien kreeg en dus was de laptop nog niet verwerkt.
Inmiddels heb ik hem maar even toegevoegd.
Pagina: 1