Toon posts:

Routers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

ik ben op zoek naar simpele routertjes om m'n inet-verbinding te delen over 3 PC's.
Ik heb vernomen dat er reeds routers zijn vanaf een kleine 150$, welke modellen kunnen jullie me aanraden en waar kan ik deze evt. kopen?

thnx in advance

Verwijderd

Topicstarter
OK, search doet wonderen, toch zou ik jullie meningen/ervaringen over de verschillende routers willen horen, alsook in welke winkels ik ze kan kopen.

Momenteel heb ik m'n zinnen op de 1-port Linksys Router gezet, wat denken jullie?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
De Farallon-router schijnt een heel goed ding te zijn.

Houdoe

Verwijderd

[forum=4] --> [forum=19]
In het vervolg even de FAQ IT nalezen alsjeblieft :)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:24
Op woensdag 01 augustus 2001 17:38 schreef SM-DoubleD het volgende:
OK, search doet wonderen, toch zou ik jullie meningen/ervaringen over de verschillende routers willen horen, alsook in welke winkels ik ze kan kopen.

Momenteel heb ik m'n zinnen op de 1-port Linksys Router gezet, wat denken jullie?
Let op dat de Linksys alleen werkt met kabel en specifiek niet met MxStream.

Zelf ben ik uitermate tevreden met de Linksys BEFSR41 (4 ports) router om de kabel te delen.

Verwijderd

SMC barricade 7004BR: 125 $ inc verzendkosten en daarbij fl. 86 btw + verzendkosten in NL

Koste me anderhalve maand geleden in totaal fl. 408.
Via www.outpost.com btw.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
belangrijke vraag: wat voor internet is het? schotel/kabel/mxstream/isdn? Dat is nogal belangrijk voor het soort router wat je wilt hebben! Als het isdn is, moet je es kijken op www.abgcomputers.nl.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 23:05 schreef Ransweijck het volgende:
SMC barricade 7004BR: 125 $ inc verzendkosten en daarbij fl. 86 btw + verzendkosten in NL

Koste me anderhalve maand geleden in totaal fl. 408.
Via www.outpost.com btw.
En dat is incl. printserver *D

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, gebruik de search en vind... oa. hier loopt daar nog een interessant topicje over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.