Black Friday Clickbait op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earvant
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-03-2020
Nu het Black Friday is krijg ik frequent meldingen voor prijsdalingen. Zodra ik doorklik naar de prijzen, zie ik dat de prijzen niet overeen komen met de opgelijsting voor Black Friday Deals.

Voorbeeld hiervan:
AMD Ryzen 7 2700x
Gisteren - 171euro, 141euro, 119euro
Vandaag - 176euro, 135euro

Zijn ze bij Tweakers.net zo laag gevallen dat men op dagen als vandaag gewoon valse kliks gaan genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Tweakers is een doorgeefluik, die rapporteert simpelweg wat de winkels aangeven. Dus als je daar nog wat van kan terugvinden, kunnen de webshops op de vingers getikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvant
Bekijk de grote prijsdalingen op de Black Friday Deals pagina en vergelijk...
Vooral CPU/Ram memory prijzen, mar ook andere zaken.

voorbeeld:
AMD Ryzen 3800x: pricewatch 339 euro, webshops 345euro+

Intel SSD DC P3608 3,2TB: 3669 euro, webshops 3866euro+

Gigabyte Aorus AD27QD Zwart: 449euro, webshops 541euro+

Gewoon lukraak enkele producten aanklikken en controleren...

[ Voor 93% gewijzigd door earvant op 29-11-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu eens wat linkjes zou geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

earvant schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:36:

voorbeeld:

Maar die kloppen allemaal gewoon? :s

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

earvant schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:36:

voorbeeld:

Ik denk dat jij je filter eens aan moet passen.
https://www.alternate.nl/...Processor&utm_term=HR7A33
339

https://directsale.nl/com...e=tweakers&utm_medium=cpc
3669

https://www.alternate.nl/...d-monitor&utm_term=V6LG01
449

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2019 12:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvant
Wintervacht schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:44:
[...]

Maar die kloppen allemaal gewoon? :s
Ja, mouse-over over de links geven de juiste prijs aan, maar "prijs volgen" meldingen zijn gelinked aan de Black Friday Deals.

Zoals ik zei, de Black Fridy Deals pagina geeft groter prijsdalingen aan dan Pricewatch/Webshops.
Dus ga ik ervan uit dat de Black Friday Deals pagina gewoon clickbait shit is....

[ Voor 14% gewijzigd door earvant op 29-11-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet wat je bedoelt. Geef dan eens duidelijke links van de Black friday deals en de pricewatch?

Tot nu toe kunnen wij verder niets achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gok dat hij bedoelt dat in de PW de 'BF actie' prijzen mee zijn genomen, die normaliter dus niet in de PW had moeten staan.

pricewatch: Gigabyte Aorus AD27QD Zwart
Dit geval is Alternate de enige met een BF prijs, de rest is 'normaal' 541.

Al snap ik dan nog steeds niet wat nu de clickbait is, ook als je blanco zoekt in de PW komt de prijs van Alternate gewoon naar voren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvant
https://ibb.co/Xtd5nYh
https://ibb.co/0cNZtGM

[ Voor 37% gewijzigd door earvant op 29-11-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 18:52
Die AMD Ryzen 7 2700x van 119 euro, die was bij Alternate, maar kennelijk een gelimiteerd aantal.
Als je vannacht virtueel in je slaapzakje voor de deur had gelegen, had je hem kunnen krijgen.

Tweakers lijkt wel wat achter te lopen met de pricewatch wat dat betreft want ik heb de 119 er niet gezien toen ik hem kon bestellen (stond toen nog hoger), maar kan dus ook andersom door werken dat de aanbieding al weer vervlogen is maar er juist nog wel in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:54:
Ik gok dat hij bedoelt dat in de PW de 'BF actie' prijzen mee zijn genomen, die normaliter dus niet in de PW had moeten staan.

Al snap ik dan nog steeds niet wat nu de clickbait is, ook als je blanco zoekt in de PW komt de prijs van Alternate gewoon naar voren.
Als dat is wat hij bedoelt dan snap ik zijn punt niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
SinergyX schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:54:

Denk dat het meer een update verhaal is. Tweakers heeft soms wel even de tijd nodig om de prijzen weer up to date te brengen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gekkie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:54:
Die AMD Ryzen 7 2700x van 119 euro, die was bij Alternate, maar kennelijk een gelimiteerd aantal.
Als je vannacht virtueel in je slaapzakje voor de deur had gelegen, had je hem kunnen krijgen.

Tweakers lijkt wel wat achter te lopen met de pricewatch wat dat betreft want ik heb de 119 er niet gezien toen ik hem kon bestellen (stond toen nog hoger), maar kan dus ook andersom door werken dat de aanbieding al weer vervlogen is maar er juist nog wel in staat.
Dat is ook bijna onmogelijk om realtime bij te houden, buiten dat er 'max 100 klanten/zolang de voorraad strekt', heb je ook nog sommige 'flash deals'. T.net krijgt primair de data van de webshops, dat iets inmiddels is uitverkocht zal waarschijnlijk veel eerder worden opgemerkt door potentiele kopers dan door de webshop worden doorgegeven.

Die 119 voor de Ryzen was bv zo'n actie, die staat nu al lang weer goed, maar als jij reageert op basis van PW veranderingen, ben je bij voorbaat al te laat met zulke 'tijdelijke' acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvant
Het zal een update issue zijn dan. Alhoewel ik nergens een 2700x voor 135euro ben tegengekomen op de history van de webshops zelf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:45
Kan het komen door BE/NL verschil?

Valt mij op dat ik meer webshops zie dan wat jij ziet.

Prijs klopt namelijk bij mij wel.

Edit:

Zo te zien BE/NL Verschil. ( zojuist getest ) vermoed dat de pagina gemaakt is op basis van Nederlandse prijsdalingen.

Zie ook reactie van Wout + Sommige prijzen ontbreken voor mij:
WoutF
@Twixie • 25 november 2019 11:35
Ah, dat is het: die dynamische lijsten doen inderdaad geen controle op het land van de gebruiker. Dat maakt voor webshops die in beide landen leveren niks uit, maar in het geval dat een shop enkel in één land levert wel. Daar kunnen we voor nu helaas niets aan doen, maar ik zal het doorgeven aan ons ontwikkelteam.

[ Voor 80% gewijzigd door corporalnl op 29-11-2019 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:59

Standeman

Prutser 1e klasse

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standeman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:34:
[...]

En dan klik je door naar bol en is hij 209,72 :F
Dan is die prijs dus net verandert maar heeft nog geen update gehad op T.net.

Tja........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Standeman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:34:
[...]

En dan klik je door naar bol en is hij 209,72 :F
Dat is dan een fout tussen bol.com en Tweakers. ( gelukkig kan je prijsfouten rapporteren )

Maar dat is niet de melding wat earvant aangeeft :)

[ Voor 9% gewijzigd door corporalnl op 29-11-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 20:41
Net was dit probleem opgelost, en nu is die na een refresh weer terug... Weer hetzelfde probleem en de zelfde prijs (€137).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
dehardstyler schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:39:
Net was dit probleem opgelost, en nu is die na een refresh weer terug... Weer hetzelfde probleem en de zelfde prijs (€137).
Dit is niet waar earvant over valt. Punt is de pagina die geen BE prijzen toont ( zie eerdere reactie van mij )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:37:
[...]

Dat is dan een fout tussen bol.com en Tweakers. ( gelukkig kan je prijsfouten rapporteren )

Maar dat is niet de melding wat earvant aangeeft :)
Er is geen prijsfout. Die updates zijn nu een maal niet instant. Daar zal wat tijd tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:42:
[...]

Er is geen prijsfout. Die updates zijn nu een maal niet instant. Daar zal wat tijd tussen zitten.
Waar heb jij de 2700x voor €137 gevonden dan en kun je mij eens een link sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dehardstyler schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:55:
[...]

Waar heb jij de 2700x voor €137 gevonden dan en kun je mij eens een link sturen?
Die had je zelf ook al gevonden maar die is nu dus niet meer voor die prijs beschikbaar. Dat moet toch niet zo moeilijk te begrijpen zijn? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:39:
[...]

Die had je zelf ook al gevonden maar die is nu dus niet meer voor die prijs beschikbaar. Dat moet toch niet zo moeilijk te begrijpen zijn? :>
De prijs is nooit €137 geweest. Ik hou toevallig deze processor de hele dag al in de gaten vanaf een uurtje of 8:00. Om 8:00 was bol.com niet eens in de top van de lijst te vinden. Tot dat hij ineens uit het niks op €137 stond, ik ben toen gelijk naar de site gegaan (prijsalert) en toen was het direct al €209. Vandaar de vraag naar een link. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dehardstyler
Op dat moment was hij op de site van Bol.com 137 euro. Anders had ik dat niet gepost en had ik TS wel begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:55:
[...]

@dehardstyler
Op dat moment was hij op de site van Bol.com 137 euro. Anders had ik dat niet gepost en had ik TS wel begrepen.
Raar verhaal.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

earvant schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:25:
Zijn ze bij Tweakers.net zo laag gevallen dat men op dagen als vandaag gewoon valse kliks gaan genereren?
Nee.

Zie de diverse reacties hier met allerlei scenario's waardoor de prijzen op Tweakers niet meer kunnen overeenkomen met die van de winkels. Volgens mij zijn alle mij bekende scenario's wel genoemd :)

Helaas is vandaag ook een dag waarop er erg veel aan die prijzen verandert. Waardoor de functionaliteit die normaal gesproken ruim snel genoeg reageert (we importeren die prijzen elke 15 minuten, maar sommige shops genereren misschien langzamer dan dat hun data), nu soms alsnog te langzaam is.

En dan is er natuurlijk ook nog allerlei vertraging mogelijk tussen het moment dat wij de prijsalert versturen en de ontvanger hem bekijkt.

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 29-11-2019 15:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Plus dat ik altijd m'n twijfels heb gehad rond bol.com en hun plaza, die lijken regelmatig prijzen blind door te proppen door webshops die soms randje malafide zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:33:
Plus dat ik altijd m'n twijfels heb gehad rond bol.com en hun plaza, die lijken regelmatig prijzen blind door te proppen door webshops die soms randje malafide zijn.
Dat sowieso. Blijf er ook altijd ver van weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:34

MazeWing

The plot thickens...

Nu krijg ik zelfs meldingen dat er speciale aanbiedingen voor me zijn. Aanbiedingen die uiteraard geen aanbiedingen zijn, maar korting van een bepaalde winkel, waardoor ze alsnog duurder zijn dan sommigen anderen al maanden zijn...

Jammer dat tweakers dit doet!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 22:57
MazeWing schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:15:
Nu krijg ik zelfs meldingen dat er speciale aanbiedingen voor me zijn. Aanbiedingen die uiteraard geen aanbiedingen zijn, maar korting van een bepaalde winkel, waardoor ze alsnog duurder zijn dan sommigen anderen al maanden zijn...

Jammer dat tweakers dit doet!
Welke melding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31

rob_erwt

What does this button do?

Blauwe 'banner' bovenaan (in ieder geval) de FP vermoed ik. Beetje jammer dat die op de dag ná Black Friday komt... ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:34

MazeWing

The plot thickens...

rob_erwt schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 17:24:
[...]

Blauwe 'banner' bovenaan (in ieder geval) de FP vermoed ik. Beetje jammer dat die op de dag ná Black Friday komt... ;)
Ja inderdaad. Niet alleen komt ie een dag te laat, het zijn geen "deals"...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik vind zelf dat Tweakers zich zelf verre moet houden van Black Friday. Waarom heet het niet Sale Friday? Black Friday wordt nu geassocieerd met goedkoop. Dus wanneer iets zwart is (black) is het goedkoop. Goedkope producten = uitbuiten van goedkope werknemers = slavernij... Zwart en slavernij.. Black Friday staat dus voor jaarlijkse verheerlijking van slavernij.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

rob_erwt schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 17:24:
[...]

Ja, lekker handig idd van tweakers. De dag ná Black Friday gaan we Black Friday-banners tonen.

Vast goed over nagedacht :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MazeWing schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:54:
Ja inderdaad. Niet alleen komt ie een dag te laat, het zijn geen "deals"...
Die 'broadcast' gaat naar het reguliere artikel met alle prijsdalingen. We kijken daar dus niet of winkel X een prijsverlaging heeft doorgevoerd waarbij is nog steeds duurder dan Y is, maar of de prijs ook onder die van Y is gekomen.

Maar doordat de definitie van een 'deal' per persoon zal verschillen, hangt het er uiteraard vanaf of je vindt dat er veel of weinig echte deals tussen zitten.

Wat je wel kan zien is dat bij een vrij groot aantal producten zo'n groen label verschijnt. Wat in ieder geval aangeeft dat het de afgelopen 5 maanden nog niet eerder de nu getoonde prijs had.

Dat zegt uiteraard niet dat het per se nu een deal is. Voor sommige van die producten was er vast al een dalende trend en is het nu een genoeg gedaald om wel in de lijst te komen maar niet spectaculair goedkoper te zijn. Andere producten schommelen heel erg in prijs, waardoor het maar net is met welk moment je vergelijkt of het wel of niet een deal is. En er zijn vast nog meer redenen waarom niet elke daar getoonde prijsdaling een 'deal' is.

Maar zeggen dat er helemaal geen serieuze prijsdalingen tussen zitten gaat mij vooralsnog een stapje te ver.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 21:50
Wim-Bart schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:27:
Ik vind zelf dat Tweakers zich zelf verre moet houden van Black Friday. Waarom heet het niet Sale Friday? Black Friday wordt nu geassocieerd met goedkoop. Dus wanneer iets zwart is (black) is het goedkoop. Goedkope producten = uitbuiten van goedkope werknemers = slavernij... Zwart en slavernij.. Black Friday staat dus voor jaarlijkse verheerlijking van slavernij.
Gaat ie een beetje ?

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je snapt hopelijk ook dat je racisme zelf in stand houdt door dit soort vergezochte en irrelevante vergelijkingen te trekken? Dit gaat bovendien nogal offtopic. Laten we het even bij het onderwerp houden svp.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 01-12-2019 11:13 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zou eerst even een beetje onderzoek doen...
Wikipedia: Black Friday

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Verder alles goed met je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan oprecht alleen maar hopen dat dit als (enigszins mislukte) grap bedoeld was....? 8)7

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:18
Er worden heel vaak prijsfouten gemaakt, bol.com met hun externe verkopers is daar een goed voorbeeld van.
Meestal worden ze binnen een minuut, al dan niet een paar minuten hersteld en ja, dan krijg je zo'n prijsmelding maar als je dan gaat kijken is het al weer de normale prijs.
Overigens, mocht je het wel voor die te-mooi-om-waar-te-zijn-prijs krijgen, dan wordt het vaak geannuleerd.
Maar soms... kun je het toch voor die mooie prijs krijgen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

wildhagen schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:52:
[...]

Ik kan oprecht alleen maar hopen dat dit als (enigszins mislukte) grap bedoeld was....? 8)7
Was dat maar zo, maar op het werk zei een collega tegen mij, hij is van Afrikaanse oorsprong, waarom moet zwart/donker nu met goedkoop geassocieerd worden. Het komt niet van mezelf.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 21:50
En dat moet je dat in dit topic droppen ? Doe je dat vaker, bommetje droppen ? Nuttig hoor. Helemaal omdat het dus niet jouw eigen input is en je ook nog eens de bron verzuimd te melden. Aandacht tekort ?

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 20:42
Wim-Bart schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:24:
[...]

Was dat maar zo, maar op het werk zei een collega tegen mij, hij is van Afrikaanse oorsprong, waarom moet zwart/donker nu met goedkoop geassocieerd worden. Het komt niet van mezelf.
Hahaha. Bedankt, toch nog even gelachen vandaag.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart en slavernij.. Black Friday staat dus voor jaarlijkse verheerlijking van slavernij.
Whoooo jij neemt wel hele grote stappen he? Ik zie veel producten waarvan ik 100% zeker weet dat jij ze ook gebruikt aangeprezen (nog wel speciaal voor mij, dank tweakers.net, is de reactie nu geheel aan de commercie gebonden?) Bijvoorbeeld CPU, GPU, geheugen etc etc. Doe jij allemaal aan mee, beste man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:18
[...]

Maar wat heeft het met racisme te maken?
Kom a.u.b. met onderbouwing of anders moeten we dit alsnog als mislukte grap beschouwen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijgen we dit geneuzel weer, is zeker ook een supporter van Kick out zwarte piet 8)7

Kunnen we dit zulk onzin aub buiten Tweakers houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Het invoervenster waarin ik dit typ is wit. De meeste sites zijn zo. Ik kan derhalve dus aannemen dat monitoren blanke superioriteit genieten. 8)7

Laat ik maar niet over dark mode beginnen :o

Kortom, als een collega je dergelijke vergelijkingen gaat vertellen op je werk, kan je je afvragen waar de focus ligt. Ik weet in ieder geval uit dat verhaal dat het niet op zijn werk is. :P

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Pagina: 1