Sommige prijzen ontbreken voor mij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 17:33
Nav deze post , wil ik hier even verder erop doorbomen. Er is dus overduidelijk iets mis met mijn Pricewatch. Alleen, de vraag is wat juist ?

Daarom alvast een eerste vraag: wat is de URL waar die Netgear WAC730 te vinden is voor €149 ? Dan kan ik toch al checken of dat een prijs is die ook voor mij als Belg geldig is.

Andere vraag is of ik de enige ben die die €149 dus niet in de Pricewatch (pricewatch: Netgear WAC730) zie, ongeacht wat ik probeer. Goedkoopste is €377, wat dus nogal een enorm verschil is. En zoals je dus in mijn post kunt lezen, zijn er heel wat artikelen waar ik de goedkoopste prijs niet van kan zien. Vraag me dan ook af of ik vaker zaken mis in Pricewatch.

EDIT: het bizarre is dat ik met Google wél een prijs van €145.80 krijg met een link naar de Pricewatch. Volg ik zelf die link, krijg ik dus €377 als goedkoopste prijs.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 25-11-2019 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34

InFamous

excommunicado

Er is waarschijnlijk niks mis met jouw Pricewatch, de router is te koop bij Mediamarkt maar de Mediamarkt is niet zichtbaar op het moment dat je België selecteert als land.

https://www.mediamarkt.nl...tgear-wac730-1466440.html

Dit is de directe URL.

@Mooijekind target Mediamarkt België niet?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ondertussen heeft Wout inderdaad bevestigd dat het dus wellicht een Nederland-only ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:13

KrazyJay

Dit speelt al wel meerdere jaren, veel aanbiedingen zie je niet als je België als land kiest. Sowieso mag de PW wel de schop op, het enige landencriterium dan nog moet gelden is of het te leveren is in het land dat je kiest. En als dat niet kan, moeten deze lage prijzen niet zichtbaar zijn voor hen die België als land ingesteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:49

Mooijekind

Manager Product Content
Mediamarkt Nederland en Mediamarkt Belgie hebben aparte feeds met verschillende producten/prijzen
In de feed van Mediamarkt Belgie zit dit product niet en kom je de prijs dus niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:49

Mooijekind

Manager Product Content
KrazyJay schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:42:
Dit speelt al wel meerdere jaren, veel aanbiedingen zie je niet als je België als land kiest. Sowieso mag de PW wel de schop op, het enige landencriterium dan nog moet gelden is of het te leveren is in het land dat je kiest. En als dat niet kan, moeten deze lage prijzen niet zichtbaar zijn voor hen die België als land ingesteld hebben.
Maar dat is dus precies wat we doen?
Bij de keuze van het land staat letterlijk deze tekst: 'Toon prijzen van webshops die leveren in'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Klopt, op mediamarkt.be is dit artikel ook niet te vinden en dus niet te koop.
In elk geval mag ik gerust zijn dat mijn Pricewatch nog altijd correct werkt. Het illustreert wel dat artikels zoals het Black Friday artikel, dat prijzen uit shops bespreekt, niet zo Belg-vriendelijk is. En dat terwijl hier regelmatig reclame voor tweakers.be op de radio te horen is ;).
EDIT: meer zelfs, de reclame die ik deze week hier op de radio hoor heeft het zelfs specifiek over de Pricewatch :).

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 25-11-2019 11:50 ]

Pagina: 1