Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Vraag
Alle reacties
ING heeft de wallet in dezelfde app als het bankieren waardoor veel meer mensen in aanraking komen met deze mogelijkheid. ABN heeft een aparte wallet app en nooit een fatsoenlijke campagne gevoerd hiervoor, hierdoor is het nooit bij de grote groep aangeslagen.
En als de beraamde kosten echt zo hoog zijn (richting de miljoen per jaar om de infrastructuur in de lucht te houden), dan kan ik me voorstellen dat een ING het ook uit de App sloopt omdat het toch wat andere API's en Calls zullen zijn.
Voor Apple Pay trekt ABN gewoon de portemonnee, inclusief een grote reclamecampagne op tv en internet. Dus of ze zijn met Google Pay bezig achter de schermen en stoppen daarom met de ondersteuning of ze hebben schijt aan de android gebruikers. In beide gevallen genoeg reden om weg te gaan bij die toko.JunkieXP schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:48:
Maar als ABN nu al niet "geloofd" in Android, waarom zouden ze dan wel de schouders er onder zetten bij Google Pay.
En als de beraamde kosten echt zo hoog zijn (richting de miljoen per jaar om de infrastructuur in de lucht te houden), dan kan ik me voorstellen dat een ING het ook uit de App sloopt omdat het toch wat andere API's en Calls zullen zijn.
En als je dan overstapt, waar wil je dan weloverwogen heen, want ergens vertik ik 't ook om tientallen euro's per maand te moeten betalen i.p.v. Rente te ontvangen.
Je weet dat de rente 0,01% is? Ik ben door dit wallet gebeuren weggegaan bij de ABN, na mijn upgrade naar Android 10 deed de app het niet vanwege lui programmeerwerk. Daarna lang aan het lijntje gehouden voor een fix. Vervolgens het bericht dat ze gingen stoppen met de ABN wallet terwijl ze volle campagne voor apple pay aan het voeren waren.JunkieXP schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:59:
Sja, twijfel al langer maar dit lijkt me niet de juiste beweegreden.
En als je dan overstapt, waar wil je dan weloverwogen heen, want ergens vertik ik 't ook om tientallen euro's per maand te moeten betalen i.p.v. Rente te ontvangen.
Dus dan verkoop je je ziel toch weer aan de grote namen haha. Dilemma's, dilemma's.
Het steekt wel enorm dat ze bij Wallet de stekker eruit trekken en nu al weken reclame aan het maken zijn voor contactloos betalen met Apple Pay...
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Die vervloekte wearables werken op 2 manieren.
1. Via Mastercard Contactless pay.
2. Via Smartwatch (GarminPay/FitBitpay) <- geen uitleg nodig toch?
1. Je moet (MOET

Dit NFC kaartje heeft een eigen rekeningnummer en is gekoppeld aan je ABN Amro bankrekening via de ABN App. De 3e partij meldt aan de ABN Amro dat jij een wearable hebt aangeschaft en regelt met ABN Amro de administratie. Je ontvangt je analoge wearable met daarbij apart een niet geactiveerde NFC kaartje, deze dient je met het bijbehorende S/N te activeren via de ABN app.
Eerlijk is eerlijk, het was een fluitje van een cent en werkte direct, neemt niet weg dat dit product iets is wat ik onwenselijk vind.
Het is dat ik mijn hoesje van mijn telefoon nog niet hebt en het nog niet kan testen maar reken maar er op dat ik hem achter mijn hoesje ga plakken. Leuk een ouderwetse horloge maar een telefoon is handiger.
Ik vind het zwaar belachelijk dat een Nederlandse bank je dwingt het betalingsverkeer via een Fintech wil laten verlopen omdat ze niet willen investeringen in een DEV team.
[ Voor 18% gewijzigd door N97 op 09-12-2019 18:13 ]
Niet iedereen heeft die kortingscode gekregenWintervacht schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:39:
Het bizarste vind ik nog wel dat ze nu korting geven op wearables
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wilde het proberen maar Google Pay lijkt nog niet via de Play Store beschikbaar en somehow ben ik niet heel happig op 3th Party APK sites als het gaat om banking =P.
Maar volgens mij lost dat wel mijn probleem op, want PayPal wordt gewoon ondersteund.
Inmiddels zag ik dat LAKS naast een Sticker en Sleutelhanger optie ook een Armband binnen de "kortingscode prijs" van ABN aanbied dus die maar besteld. Ding is wel spuug lelijk, maar ga kijken of ik die Sim kaart somehow aan het bandje van m'n horloge kan verwerken.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg