2 dagen geleden een leuke deal in de pricewatch gevonden van <webshop>
toshiba nas hdd's met 10% korting, enkel geldig voor producten in voorraad (5 stuks, 11 bij leverancier) dus ik bestel 5 stuks met 10% korting en maak het geld over.
onmiddelijk is de deal op de site niet meer beschikbaar (geld enkel voor voorraad en die is op nu ik ze besteld heb)
daags nadien bestel ik er (elders) 5 bij want ik gebruik volumes van 10 disks.
vandaag mailtje van <webshop> dat order geanuleerd is voor een van volgende redenen:
- ik vroeg annulatie
- product niet meer leverbaar
- geen betaling ontvangen
- dubbel geplaatste order
nu heb ik geen annulatie gevraagd, dus ik ga effe op de site kijken, daar staan wederom 5 stuks in voorraad (en nog steeds 11 bij leverancier), mijn betaling is uitgevoerd, gezien de huidige voorraad zie ik niet in hoe er een dubbel geplaatst order was...
geen enkele door hun aangehaalde reden is valabel.
WTF?
nu heb ik en 1400€ minder op mijn rekening, en geen schijven onderweg.
is dit nu normaal?
even doen alsof er een deal is, als die de aandacht trekt zich effe snel bedenken... en wat fake redenen opgeven.
welke stappen kan ik ondernemen?
toshiba nas hdd's met 10% korting, enkel geldig voor producten in voorraad (5 stuks, 11 bij leverancier) dus ik bestel 5 stuks met 10% korting en maak het geld over.
onmiddelijk is de deal op de site niet meer beschikbaar (geld enkel voor voorraad en die is op nu ik ze besteld heb)
daags nadien bestel ik er (elders) 5 bij want ik gebruik volumes van 10 disks.
vandaag mailtje van <webshop> dat order geanuleerd is voor een van volgende redenen:
- ik vroeg annulatie
- product niet meer leverbaar
- geen betaling ontvangen
- dubbel geplaatste order
nu heb ik geen annulatie gevraagd, dus ik ga effe op de site kijken, daar staan wederom 5 stuks in voorraad (en nog steeds 11 bij leverancier), mijn betaling is uitgevoerd, gezien de huidige voorraad zie ik niet in hoe er een dubbel geplaatst order was...
geen enkele door hun aangehaalde reden is valabel.
WTF?
nu heb ik en 1400€ minder op mijn rekening, en geen schijven onderweg.
is dit nu normaal?
even doen alsof er een deal is, als die de aandacht trekt zich effe snel bedenken... en wat fake redenen opgeven.
welke stappen kan ik ondernemen?
[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 13:00 ]