Verwijderd
als nu eerst de hele FAQ door leest wat pizzaman al zei dat snap je het vanzelfOp woensdag 01 augustus 2001 15:21 schreef Loungen_is_uit het volgende:
dat was er eerst waar is het gebleven
o ja deze site is makkelijk na te maken met ezbound.com
Om stuffis generalis te kunnen zien moet je 30 dagen geregistreerd zijn en 50 tech posts hebben
Voortaan eerst even de Faq lezen he
edit: Ik was weer eens traag
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
150 tech postsOp woensdag 01 augustus 2001 15:27 schreef Famoso het volgende:
Om stuffis generalis te kunnen zien moet je 30 dagen geregistreerd zijn en 50 tech posts hebben
Nee hoorOp woensdag 01 augustus 2001 15:28 schreef Webby het volgende:
[..]
150 tech posts
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt (alle forums behalve LA en SU). Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforms gedaan hebt.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
En techposts zijn?! Posts/replies op de techfora, ja dat weet ik. Maar wat zijn precies de techfora?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Op woensdag 01 augustus 2001 15:39 plaatste Loungen_is_uit weer een nutteloze post
General Chat en alles wat daaronder valt is geen Tech en Gathering of Tweakers & T.net alles wat daaronder valt ook niet...
Toch
Verwijderd
Behoort tot de Basiskennis.Op woensdag 01 augustus 2001 15:37 schreef RaDKiLL het volgende:
En techposts zijn?! Posts/replies op de techfora, ja dat weet ik. Maar wat zijn precies de techfora?!
De modjes hebben ettelijke uren aan die FAQs besteed. Waarom gebruik je die niet even?
(psst: niet SU, LA, SG, HK
a) verkeerde forum
b) vraag reeds beantwoord
b) vraag reeds beantwoord
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()