Niet leverbaarheid van de Amazon HD 10" tablet op Amazon.de

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Beste,

Ik wil al een tijdje de nieuwe amazon 10" tablet aankopen op amazon.de (of .fr of uk ... maakt eigenlijk niets uit voor een Belg ... meestal verzenden ze naar België de .de gratis boven 30 euro).
https://www.amazon.de/dp/...3JWKAKR8XB7XF&sr=8-1&th=1

De reden :
Het is na een tijdje rond te kijken de enige deftige tablet (10") waarvan ik ook toekomstige ondersteuning blijf verwachten die ik gevonden heb.
Dringendheid: blijkbaar is hem nu tijdelijk (black friday?) afgeprijst naar 99 euro, het moment om er één (of meerdere) te bestellen.

Echter is sinds het uitkomen deze tablet niet verkrijgbaar vanaf wanneer ik een Belgisch adres aangeef.
Als commentaar lees ik vaak dat ik de niet reclame optie moet nemen en het dan lukt:Nog steeds niet beschikbaar.

Aldus mijn vraag: Wat zijn de alternatieven?
Ik heb reeds gelezen op tweakers dat er postbedrijven zijn die een Duits adres ter beschikking stellen en dan het pakket doorsturen (ter betaling offcourse).
  • Welke?
  • Te betrouwen?
Of kent iemand nog alternatieve oplossingen?

Ik weet dat ze in Duitsland soms bij de mediamarkt liggen (althans toch kunnen lezen online) maar effen 6 uur heen en weer rijden om dan te merken dat het niet zo is/uitverkocht is .. is ook niet echt een optie :x
En wellicht liggen die er zeker aan normale prijs (160-180 euro). Vandaar ik eerder aan een doorzend adres/dienst denk ..
...

Specs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing Nr1 als je het rijden wel waard zou vinden als je zeker weet dat ie er is, amazon pickuppoint. Kan je kiezen bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling in SF.

De meest bekende verzendservice is Huifkar, wil ik je nog als tip meegeven.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.