Bedrijven in de V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:32
Beste tweakers,

Het valt me op dat er redelijk wat "handelaren" of bedrijven actief zijn op de V&A. Dit lijkt mij strijdig met artikel 6 lid 1 van jullie Algemene voorwaarden.
6 Vraag & Aanbod

6.1 Het Lid mag geen gebruik maken van Vraag & Aanbod indien hij:

i. minderjarig is of anderszins naar Nederlands recht geen juridisch bindende overeenkomsten kan sluiten;
ii. producten aanbiedt in zijn hoedanigheid van handelaar, reseller of retailer van hardware en consumentenelektronica of anderszins handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf.
Nu neemt het op dit moment nog niet een storende proportie aan, maar het lijkt me wel zinnig om alert te blijven in het handhaven van deze voorwaarden.

Misschien overdrijf ik, en hoort het bij het open karakter van de V&A, dan hoor ik dat ook graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik begrijp je frustratie helemaal, echter is het blijkbaar toch toegestaan;

Handelaren die de V&A overnemen?!

De voorwaarden mogen dan idd wel aangepast worden.

Vind het ook verbazend dat dit soort topics blijkbaar mogen;

V&A aangeboden: 28x Lenovo ThinkStation P700 - 2x 2650 v3 -32GB ram - 256Gb S...

[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 26-11-2019 10:34 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:51
Zo verbazend is dat niet.
De Tweakers website is gewoon een commerciële onderneming, ook al was dat in de beginjaren niet zo en probeert men nog steeds de schijn op te houden van een clubje doe-het-zelvers.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad al vaker voorbijgekomen, en inmiddels toegestaan/gedoogd geloof ik. Ik heb er aardig wat topics al over voorbij zien komen de afgelopen jaren, en dat was uiteindelijk vrijwel altijd ok.
Gunner schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:31:
Ik begrijp je frustratie helemaal, echter is het blijkbaar toch toegestaan;

Handelaren die de V&A overnemen?!

De voorwaarden mogen dan idd wel aangepast worden.

Vind het ook verbazend dat dit soort topics blijkbaar mogen;

V&A aangeboden: 28x Lenovo ThinkStation P700 - 2x 2650 v3 -32GB ram - 256Gb S...
Tja, als je daar dan naar wilt linken vind ik dit overzicht eigenlijk intressanter:

https://tweakers.net/aanbod/user/147206/

56 actieve advertenties en 2509 historische advertenties. Dat zijn aardige getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Microkid schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:29:
Aangezien dit topic elke 73 dagen opnieuw voorbij komt en Tweakers het gebruik van V&A door [klein]handelaren toestaat (mits gebruikt/refurbished/restock/open doos e.d) heeft het geen zin om dit telkens opnieuw te bediscussieren.
^ dat dus

Al zijn we wel aan het kijken hoe de huidige status is en of we daar veranderingen aan moeten brengen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.