Hallodan!
Ik ga mezelf helemaal gek verwennen en het vetste systeem kopen dat op het moment mogelijk is... Tenminste: dat hoop ik
Hieronder zal ik een opsomming maken van de onderdelen die ik wil kopen... Zouden jullie op- en aanmerkingen willen geven? Zoals "die geluidskaart conflicteert met je Mobo" of "Ik zou niet die HD kopen, maar die...".
Het gaat mij om een systeem dat vooral STABIEL is en daarnaast SNEL, STIL en goed te OVERCLOCKEN
Hou je vast:
cooler voor cpu: silverado
Casecoolers80*80: (4 maal) Papst 3412NM
Casecooler120*120 Papst 8412NM
Power: Enermax EG465P-VE 430 Watt
Kast: Chemming servertower
coolerpaste: Arctic Silver II
mobo: abit kg7-RAID
floppy: Fdd-Samsung 3.5" 1.44 FDD
harddisks IDE: (2 maal)IBM 60GB (75GXP, DTLA-307060, 7200rpm, 2MB) (voor opslag)
harddisks IDE: (2 maal)IBM 30GB (75GXP, DTLA-307030, 7200rpm, 2MB) (voor RAID, lekker snel)
processor: Cpu-SocketA AMD Thunderbird 1400 266FSB Tr (@ tenminste 1500)
geheugen: (4 modules) Memory-Corsair DDR 256MB PC2100 ECC+REG 184 pin DIMM (totaal dus 1 Gig geheugen)
videokaart: Asus V8200 GeForce3 64MB DeLuxe
scsi controller: Adaptec 2940UW
brander: PLEXTOR PX-W1210TS 12X10X32X U-SCSI RETAIL
DVD: Dvd-10x40 SCSI Toshiba SD-M1401
cdrom: Cdrom-52 speed AOpen IDE Retail
muis: Mouse-MS Explorer Mouse PS/2
keybord: standaard
geluid: Creative Soundblaster Live Platinum 5.1 R
speakers: Speakers-Creative DesktopTheatre 3500 Dig
IrDa: Asus(?)
tvkaart: ?
printer: Epson Stylus Photo 1290 A3+
netwerk: Netwerk-3Com PCI 3C905-CTX -M Wake-up boot
webcam:Logitech Quickcam Traveller
software: MS Win 2000 Pro NL OEM
Midi-keyboard: Terratec midi keyboard
microfoon: ?
Dat was hem
Best lekker toch? Brand maar los! wat kan beter (of is juist overdreven)???
Ben benieuwd, L-bert
p.s. Ik wou (nog) niet voor dat TYAN dual Athlon MoBo gaan... Dan moet ik wel heeeel dure HD's kopen. Of vinden jullie da'k het wel moet doen?
Ik ga mezelf helemaal gek verwennen en het vetste systeem kopen dat op het moment mogelijk is... Tenminste: dat hoop ik
Hieronder zal ik een opsomming maken van de onderdelen die ik wil kopen... Zouden jullie op- en aanmerkingen willen geven? Zoals "die geluidskaart conflicteert met je Mobo" of "Ik zou niet die HD kopen, maar die...".
Het gaat mij om een systeem dat vooral STABIEL is en daarnaast SNEL, STIL en goed te OVERCLOCKEN
Hou je vast:
Dat was hem
Best lekker toch? Brand maar los! wat kan beter (of is juist overdreven)???
Ben benieuwd, L-bert
p.s. Ik wou (nog) niet voor dat TYAN dual Athlon MoBo gaan... Dan moet ik wel heeeel dure HD's kopen. Of vinden jullie da'k het wel moet doen?