Iemand ervaring met Philipsoutlet.eu

Pagina: 1
Acties:
  • 2.158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-07 09:19
Ik zag een mooie aanbieding voorbij komen op een website waarvan ik niet 100% weet of die betrouwbaar is namelijk philipsoutlet.eu....

Iemand ervaring met deze club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
een website die elke 10 sec een popup geeft lijkt me nogal opdringerig, bestel daar 1x en je weet zeker dat je de komende 100 jaar reclame krijgt via mail, telefoon en post*.
*geen ervaring met, maar wel verwachting van deze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Op hun website staat dat ze onderdeel zijn van Growler BV. En over Growler BV lees ik dat ze nauwe banden hadden met een aanbieder van illegale iptv abbonnementen.

Lopende het onderzoek tegen Leaper Beheer BV werd Stichting BREIN een nauwe samenwerking met Growler BV inzichtelijk.
https://www.totaaltv.nl/n...bonnementen-in-nederland/

Ik zie ook zo gauw geen KvK nummer. Ik zou het lekker negeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Dwarlorf op 25-11-2019 11:18 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
Ja zag wel een KVK en dan kom je inderdaad uit bij Growler B.V..
Als ik een bestelling doe met mijn mastercard, dan heb ik altijd aflevergarantie. Mocht het mis gaan en de TV wordt niet geleverd, dan ben ik in ieder geval niet mijn geld kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:23
Dennuske1983 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:33:
Als ik een bestelling doe met mijn mastercard, dan heb ik altijd aflevergarantie. Mocht het mis gaan en de TV wordt niet geleverd, dan ben ik in ieder geval niet mijn geld kwijt....
Ja of ze gaan aan de haal met je CC gegevens. :P
Het heeft allemaal weer een heel hoog "als het te mooi om waar te zijn is, dan is het dat ook." gehalte.
Laat je niet verblinden door de mooie prijzen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 19:52
Ook dat Benelux Waarborg logo wat een of andere nietszeggende waarborg is. Zou me niets verbazen als dat gewoon van dezelfde lui is. Komt alleen voor op die website die jij noemt, een andere website die er exact hetzelfde uitziet en een andere website die volgende de KvK van een bedrijf (Ultimo Services B.V.) is dat weer de eigenaar is van Growler B.V.
Ik zou ze dus niet vertrouwen en gewoon bij een betrouwbare webshop bestellen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:42
Ozzie schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:47:
Ook dat Benelux Waarborg logo wat een of andere nietszeggende waarborg is. Zou me niets verbazen als dat gewoon van dezelfde lui is.
Ja, dat is een prachtig waarborg. Als je die site ook ziet, die stelt dat als je het logo ziet dat het dan 100% vertrouwd is _O-

Net of een oplichter geen plaatje zou kunnen plaatsen op een website. Het is wat je helemaal terecht zegt, een nonsens "waarborg" zonder enige waarde.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.D78
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:37
Op z'n minst opvallend dat de domeinnaam pas 1 maand geleden is geregistreerd.
https://whois.eurid.eu/nl/search?domain=philipsoutlet.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Dennuske1983 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:33:
Ik vind de creditcard garantie geen goede reden om dan maar onvoorzichtig te zijn.
If it looks too good to be true, it usually is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:48
Schreeuwerige website... Ik zou meteen ergens anders naar toegaan.

En zoals unfor aangeeft: If it looks too good to be true, it usually is.

Ik zou er niet zomaar bij bestellen, ik betaal liever iets meer en dat het dan meteen goed is en gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
Ben het helemaal met jullie eens! Wilde effe jullie mening weten. Bij mij gingen namelijk ook de alarmbellen af, maar dat heb ik weleens vaker gehad en toch bleek het dan een betrouwbare partij te zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

Ervaringen met winkels mogen in Shopping Forum, dat het over TV's gaat wil niet zeggen dat Televisies en Beamers de juiste plek is. Ik verhuis het topic die kant op: TB > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Tevens wordt een beetje inzet wel verwacht

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.