Ik zag een mooie aanbieding voorbij komen op een website waarvan ik niet 100% weet of die betrouwbaar is namelijk philipsoutlet.eu....
Iemand ervaring met deze club?
Iemand ervaring met deze club?
[ Voor 15% gewijzigd door Dwarlorf op 25-11-2019 11:18 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Ja of ze gaan aan de haal met je CC gegevens.Dennuske1983 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:33:
Ja zag wel een KVK en dan kom je inderdaad uit bij Growler B.V..
Als ik een bestelling doe met mijn mastercard, dan heb ik altijd aflevergarantie. Mocht het mis gaan en de TV wordt niet geleverd, dan ben ik in ieder geval niet mijn geld kwijt....
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ja, dat is een prachtig waarborg. Als je die site ook ziet, die stelt dat als je het logo ziet dat het dan 100% vertrouwd isOzzie schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:47:
Ook dat Benelux Waarborg logo wat een of andere nietszeggende waarborg is. Zou me niets verbazen als dat gewoon van dezelfde lui is.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik vind de creditcard garantie geen goede reden om dan maar onvoorzichtig te zijn.Dennuske1983 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:33:
Ja zag wel een KVK en dan kom je inderdaad uit bij Growler B.V..
Als ik een bestelling doe met mijn mastercard, dan heb ik altijd aflevergarantie. Mocht het mis gaan en de TV wordt niet geleverd, dan ben ik in ieder geval niet mijn geld kwijt....
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq