Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
/start/instellingen/configuratiescherm/landinstellingen/getal/
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat als je de punttoets indrukt dat er een komma komt te staan.
eigenlijk dat je die toets reassigned
Uhm het nu ontgaat me een beetje hiervan maar goed.Op woensdag 01 augustus 2001 13:44 schreef komaki het volgende:
nopez
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat als je de punttoets indrukt dat er een komma komt te staan.
eigenlijk dat je die toets reassigned
trek de . en , van je toetsenbord en wissel ze om !!
Zodat je dus snel met het numpad bedragen kan invoeren (wij werken met komma's ipv punten, weet je nog?Op woensdag 01 augustus 2001 14:24 schreef Smurff het volgende:
[..]
Uhm het nu ontgaat me een beetje hiervan maar goed.
zit gewoon zo in het toetsenbord
denk dat je dan heel toetsenbord op de plek moet gaan modden...
Thnx voor de uitleg.Op woensdag 01 augustus 2001 14:34 schreef BrZ het volgende:
[..]
Zodat je dus snel met het numpad bedragen kan invoeren (wij werken met komma's ipv punten, weet je nog?)
d8 dat ik het ook al gezegd had maar sommige mensen begrijpen het nog niet helemaal geloof ik.
Jij begrijpt het in ieder geval
maar heeft iemand een idee hoe ik het moet instellen???????????????????????????
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/182770
Een hele rij microsoft certificeringen.
Het schijnt echt best wel makkelijk te kunnen.Op woensdag 01 augustus 2001 14:37 schreef vinkie het volgende:
kan niet
zit gewoon zo in het toetsenbord
denk dat je dan heel toetsenbord op de plek moet gaan modden...
Alleen weet ik het niet
Verwijderd
Ik weet wel dat als je in excel een bedrag typt dat die wel automatisch de punt als een komma ziet.
Verwijderd
Het kan best een 3trd partyu software zijn (=tool) buiten Windows om.Op woensdag 01 augustus 2001 14:40 schreef komaki het volgende:
[..]
Het schijnt echt best wel makkelijk te kunnen.
Alleen weet ik het niet
Maar binnen windows zijn bovenstaande instellingen van mijn post muv. accessibillity de enige...)
do eens een search op key board remap
ik kan me herr. dat er een tooltje op de w95 cd stond
1+1+1 = 1
hmm kan het niet hiero op het forum vindenOp woensdag 01 augustus 2001 15:57 schreef Joto het volgende:
Geen Punt........
do eens een search op key board remap
ik kan me herr. dat er een tooltje op de w95 cd stond
hij geeft geen enkele reply terug
Laatst nog een Dell computer tegengekomen met een "Nederlands" toetsenbord... en daar zat op het numpad waarempel een , ipv een .
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Kon ook niet uitblijveOp woensdag 01 augustus 2001 14:24 schreef Smurff het volgende:
[..]
[..]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Verwijderd
ja dahag! dan kan ik geenOp woensdag 01 augustus 2001 17:04 schreef Marv het volgende:
Als je de rest van de knoppen niet nodig hebt ([ { ] } : ; ' " etc etc) dan kun je eens Nederlandse indeling proberen...
We've got that ring of confidence
Nu ik er echter over ga nadenken betwijfels ik of het voor jou de oplossing is, maar ik vermoed dat de punt rechts bedoeld is als decimaalsymbool, dus zou die truuk wel moeten werken. Bedenk zoals hierboven gezegd wel dat het invloed heeft voor je hele systeem; een instelling in de toepassing verdient dus de voorkeur. In mijn geval bleek achteraf dat dit ook definieerbaar was in een ini-file, maar het was dan ook een dos-toepassing
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Verwijderd
Verwijderd
Hier kun je het Decimaalsymbool veranderen van . naar , of van , naar . of wat je ook maar wilt.Op woensdag 01 augustus 2001 13:41 schreef ItSnows het volgende:
/start/instellingen/configuratiescherm/landinstellingen/getal/
Je kunt dan ook gelijk het cijfergroeperingssymbool wijzigen.
Deze wijzigen werken zowel in Word als Excel. In Access heb ik ze niet geprobeerd, maar ik denk dat het daar ook gewoon in werkt.