Ik wil graag mijn werplek in mijn (ongeïsoleerde) garage wat aangenamer krijgen in de winter en denk er over om daarvoor een IR paneel te gaan gebruiken. Een 'gewone' elektrische kachel trekt teveel stroom (de stoppen moeten er niet uit klappen als ik mijn tig-apparaat ook aanzet) en de Qlima laserkachel die ik heb geprobeerd vloog continu in de CO beveiling als ik hem niet voor de open buitendeur zette. En de oprit verwarmen was nou ook niet echt de bedoeling.
L/L wp heb ik ook naar gekeken, maar nog een buitenunit stuit op ernstige WAF bezwaren...
Vandaar dat ik kijk naar een IR paneel, maar wat is dan de beste optie? Je hebt ze voor aan de muur en aan het plafond en in tig verschillende wattages. De garage is ongeveer 15m2 groot en het deel waar ik normaliter kan knutselen is ongeveer de helft daarvan. Ik ben op zoek naar iets om zo´n 10m2 op een aangename temperatuur te krijgen, met een zo laag mogelijk stroomverbruik. Iemand hier ervaring mee?
Vandaar dat ik kijk naar een IR paneel, maar wat is dan de beste optie? Je hebt ze voor aan de muur en aan het plafond en in tig verschillende wattages. De garage is ongeveer 15m2 groot en het deel waar ik normaliter kan knutselen is ongeveer de helft daarvan. Ik ben op zoek naar iets om zo´n 10m2 op een aangename temperatuur te krijgen, met een zo laag mogelijk stroomverbruik. Iemand hier ervaring mee?
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC