Kruipruimte vullen met luchtzakjes. Ik ben mij aan het verdiepen in isolatie van de kruipruimte omdat ons gasverbruik hoger is dan nodig zou moeten zijn. Wij hebben vloerverwarming die in een cementlaag ligt. De cementlaag ligt op een broodjesvloer. Onder de broodjesvloer is een relatief droge kruipruimte aanwezig van 60 cm. Deze ruimte willen wij verder isoleren.
Het volgende idee heb ik opgevat en ik kan dit idee nergens terugvinden....
Kan ik de kruipruimte geheel opvullen met luchtzakjes. Ik heb het dan over de plastic zakjes die gebruikt worden als opvulling in pakketjes.
Als ik een snel rekensommetje maak heb ik voor 100m2 ongeveer 900,- euro aan kosten voor zakjes. Ben even uitgegaan van een standaard 9.1 luchtzakje van 100x200mm.
Volgens mij zou dit qua oplossing overeen moeten komen met een soort Tonzon oplossing.
Wat denken jullie?
Het volgende idee heb ik opgevat en ik kan dit idee nergens terugvinden....
Kan ik de kruipruimte geheel opvullen met luchtzakjes. Ik heb het dan over de plastic zakjes die gebruikt worden als opvulling in pakketjes.
Als ik een snel rekensommetje maak heb ik voor 100m2 ongeveer 900,- euro aan kosten voor zakjes. Ben even uitgegaan van een standaard 9.1 luchtzakje van 100x200mm.
Volgens mij zou dit qua oplossing overeen moeten komen met een soort Tonzon oplossing.
Wat denken jullie?