Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 15:52
Ik ben aan het kijken voor een deurbel met camera.

Ik kan mijn buiten deur niet zien vanuit mijn ramen dus heb geen idee wie er 's avonds voor de deur staat.

Wat ik het liefst zou hebben:
Het zou een complete bel/camera met bijbehorend scherm kunnen zijn waar ik de bestaande bel op aan kan sluiten. Dit eventueel via optocoupler met een relais. Of meerdere draadloze chimes

Of een (liefst bedraadde ) IPcam gekoppeld aan een scherm (kleine tablet oid) maar dan zou ik willen dat de tabelt na bellen even beeld geeft en mogelijk ook interkom functie kan hebben en na een instelbare tijd weer automatisch donker wordt
Ik kijk liever niet op mijn mobiel maar dat s geen showstopper mits ik dan gewoon bijv via een push bericht automatisch de app geopend krijg en weer weg kan klikken.

Er hoeft geen deurbedienning op te zitten of opname functie.
  • Camera bij de buitendeur met nachtzicht
  • Mogelijkheid om ook mijn gewone bel aan te sluiten
Ik heb al aardig wat rond gekeken,mijn budget eindigt denk ik wel bij zo 300 euro.

Oa de Nest bel en de Ring deurbel camera gezien.
Daar zit je dan als ik het goed begrijp gelijk vast aan een abonnement van ca 20 a 30 per jaar vast. Niet echt killing maar als ik het goed heb begrepen kan ik daar niet meer mijn gewone gong ook op aansluiten. Dus zou ik bij de ring al uit komen op de Pro versie Die zonder scherm al 275 euro kost Dat samen maak te plaatje niet erg interessant. Want daar komen dan ook nog een schermpje en één of meer gongen/chimes bij.
De nest komt volgens mij nog wat kostbaarder uit met denk ik dezelfde minpunten en verder lijk ik dan ook een google hello er bij nodig te hebben en ook daar het extra bellen probleem.

Verder zag ik ook nog andere merken zoals Elro DV044RF en Eken EKEN Ring Video Deurbel V7, maar daar kan ik denk ik geen eigen bel aansluiten?
Ik heb ook de doorbird gezien maar die wordt me toch wat te kostbaar.

Nu kwam ik ook een hele andere set tegen gebaseerd op de doorsafe DS6600.
Deze lijkt alles te kunnen maar lees in sommige reviews over verbindings problemen.
Ik denk de bel alleen via de kabel aan te sluiten direct op de switch in de kast vlak bij de bel.

Zijn er suggesties naar welke ik nog meer zou kunnen kijken?
Of misschien slimmere oplossingen.

[ Voor 26% gewijzigd door mrbert op 04-11-2020 15:28 . Reden: update wensen ]

mrbert

Alle reacties

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien is dit iets?
https://www.netatmo.com/nl-nl/security/doorbell

Zou hij al met black friday te koop zijn? (vrees van niet)

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

• mrbert
@AUijtdehaag Dat zou ook een leuke kunnen zijn samen met een kleine tablet maar er staat no geen priis en idd ook de vraag wanneer hij leverbaar wordt. IK had deze idd ook al een keertje gezien een paar weken geleden. En als het zo nieuw is ben ik ook wat huiverig voor aanloop problemen in de software. Tegenwoordig is software zelden meer gelijk betrouwbaar :/ Heb je natuurlijk ook met alle complexe zaken als Wifi ondersteuning er bij.

mrbert

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-11 17:00
mrbert schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:05:
@AUijtdehaag Dat zou ook een leuke kunnen zijn samen met een kleine tablet maar er staat no geen priis en idd ook de vraag wanneer hij leverbaar wordt. IK had deze idd ook al een keertje gezien een paar weken geleden. En als het zo nieuw is ben ik ook wat huiverig voor aanloop problemen in de software. Tegenwoordig is software zelden meer gelijk betrouwbaar :/ Heb je natuurlijk ook met alle complexe zaken als Wifi ondersteuning er bij.
Tegenwoordig software juist betrouwbaarder dan ‘vroeger’! Daarnaast worden updates vaak gepusht zonder dat je het door hebt. Los daarvan, ik kijk ook uit naar de netatmo deurbel. Maar mocht je direct wat willen, de Ring Pro is momenteel in de aanbieding bij verschillende aanbieders: pricewatch: Ring Video Doorbell Pro

Abonnement is overigens optioneel en alleen nodig als je beelden wil terugkijken. Voor direct kijken (bij het aanbellen) is geen abonnement nodig en je kunt meerdere chimes (gong) verbinden, alleen een stopcontact benodigd.

[ Voor 10% gewijzigd door Rgerr op 22-11-2019 19:46 ]

• mrbert
@Rgerr Daar ga ik zeker even naar kijken.
Over de ring heb ik wel een aantal review gelezen dat de melding op de telefoon soms erg vertraagd binnen komt. Wat bedrag aan gaat zou ik denk ik net onder de 300 kunnen blijven. Maar terug kijken als er onraad is geweest is natuurlijk wel juist één van de pree's bij zo'n bel dus dat abbo heb je dan denk ik wel nodig.
Verder zie ik ook hier op tweakers diverse ( kwaliteit) problemen en klachten gemeld:(

Of SW tegenwordig betrouwbaarder is ga ik maar niet over discuseren. Mijn collega's die industriele embedded software ontwikkelen lopen regelmatig tegen bugs in libraries, drivers aan. En hoor ik nog wel eens mopperen.;) Mijn collega's vroeger schreven alles zelf als team , dat kon volledig getest worden omdat alles in eigen hand was.
En grote merken als google zegt oook niet alles. Ik heb hier 3 chromecast audio waarvan het geluid regelmatig hapert terwijl ik voldoende signaal heb en mijn netwerk verder laag bezet is. Support is ongeveer 0 als je daar om vraagt :|

Verder blijf ik natuurlijk benieuwd naar ervaringen met de DS6600

[ Voor 17% gewijzigd door mrbert op 23-11-2019 13:05 ]

mrbert

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-11 17:00
mrbert schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:56:
@Rgerr Daar ga ik zeker even naar kijken.
Over de ring heb ik wel een aantal review gelezen dat de melding op de telefoon soms erg vertraagd binnen komt. Wat bedrag aan gaat zou ik denk ik net onder de 300 kunnen blijven. Maar terug kijken als er onraad is geweest is natuurlijk wel juist één van de pree's bij zo'n bel dus dat abbo heb je dan denk ik wel nodig.
Verder zie ik ook hier op tweakers diverse ( kwaliteit) problemen en klachten gemeld:(

Of SW tegenwordig betrouwbaarder is ga ik maar niet over discuseren. Mijn collega's die industriele embedded software ontwikkelen lopen regelmatig tegen bugs in libraries, drivers aan. En hoor ik nog wel eens mopperen.;) Mijn collega's vroeger schreven alles zelf als team , dat kon volledig getest worden omdat alles in eigen hand was.
En grote merken als google zegt oook niet alles. Ik heb hier 3 chromecast audio waarvan het geluid regelmatig hapert terwijl ik voldoende signaal heb en mijn netwerk verder laag bezet is. Support is ongeveer 0 als je daar om vraagt :|

Verder blijf ik natuurlijk benieuwd naar ervaringen met de DS6600
Ring Pro gaat momenteel voor €179 inclusief chime. Met nog een chime tel je er €35 bij op. Heb zelf een Ring 1, merk nooit vertraging in de meldingen. Ook beeld laadt snel na het openen van de app.

• mrbert
En dan komt daar nog iets van een 7 inch tablet bij die permanent onder spanning moet kunnen staan en een wandmontage, die zal denk ik ook iets van 100 -130 euro gaan kosten schat ik. Die staat wel altijd aan dus geen gammel ding hiervoor. Ik betwijfel namelijk of ik een koppeling naar mijn gewone mobiel wil, Plus de 30 /jaar

Gelukkig dat het bij jou iig goed lijkt te gaan maar er zijn dus ook mensen waar dat niet goed aan de praat komt:S

Vandaar dat ik ook best open zou staan voor een dedicated bedraad scherm waar nog een bel bij kan.

[ Voor 6% gewijzigd door mrbert op 23-11-2019 14:10 ]

mrbert

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 09:48
Hoe kom je er trouwens bij dat je bij de ring geen gewone gong kan gebruiken?
Zelfs bij de goedkoopste versie komt er een transistor (?) bij om te gebruiken bij een bestaande gong.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Waar ik me meer zorgen over maak is dat ze die deurbel stelen. Deze was mij aangeraden: https://www.eufylife.com/products/604/656/video-doorbell (Omdat ik geen cloud wil) Maar het is meer an 160 euro. Ik ben gewoon bang dat in plaats van bij me in te breken genoegen nemen om mijn deurbel te stelen.

★ What does that mean? ★

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 09:48
MrMonkE schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:17:
Waar ik me meer zorgen over maak is dat ze die deurbel stelen. Deze was mij aangeraden: https://www.eufylife.com/products/604/656/video-doorbell (Omdat ik geen cloud wil) Maar het is meer an 160 euro. Ik ben gewoon bang dat in plaats van bij me in te breken genoegen nemen om mijn deurbel te stelen.
Bij ring zit daar levenslange garantie op. _/-\o_

• mrbert
@MrMonkE dat van geen cloud is ook mijn gedachte.
Die bel ziet er wel leuk uit maar idd maar diefstal is ook iets war ik me zorgen over maak.
dat is ook wel iets aantrekkelijks van de ds600 dat er diefstalbeveiliging op zit.

~donnie1992] ik lees dit op de site van ring: Deze garantie bij diefstal is beperkt tot slechts één (1) vervanging
Dus 1 keer stelen en dan is deze garantie ook verlopen. dat is in mijn ogen niet levenslang of vergis ik me nou?

Ik vraag me ook af als je zo'n wifi bel hebt en dan met een tablet wilt kijken als er gebeld wordt kun je dat dan zo instellen dat het scherm vanzelf aan gaat?
Of lukt dat alleen met een dedicated bedraadde buitenbel?

[ Voor 23% gewijzigd door mrbert op 24-11-2019 20:20 ]

mrbert

• aadpetersen
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-05-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir181lBLa_KzHjmkY9xbkOYZgzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jKAAqKHuNOr8jOWvV981OU3q.jpg?f=fotoalbum_large

• aadpetersen
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-05-2021
Extra draadloze bel. De drukker wordt bediend door het 12V relaiscontact. De draadloze bel met drukker kost ca € 10. De bel heeft ca. 10 Volt AC. (Nest houdt ca. 6 volt achter)

• mrbert
@aadpetersen Ja zo zou het ook kunnen:) Toevallig bij een vroend zo een draagbare deurbel zo gemaaky op zijn Gong bel zodat hij die mee kan nemen de tuin in.
WAs zelf door drukte helemaal niet meer an de deurbel toegekomen.
Prio1 is nu camer's om het huis.
Daarna komt de deurbel weer in beeld;)

mrbert

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
@quindor, kom er maar in ;)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• mrbert
Na tijdje weer verder op zoek gegaan Het lag even stil door prive omstandigheden.
Ik heb mij OP ook weer wat aangepast. Opslag van beelden is niet echt belangrijk meer voor me.
Er komt een camera die 24/7 opneemt en de hele voortuin vast legt.
Het gaat nu dus mee om een seurbel/intercom functie waar ik al dan niet via opto/relais
extra bellen aan kan koppelen

mrbert

• Prawo
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-11 22:53
Voor degenen die nog op zoek zijn:
ik krijg net via de Consumentenbond een Black Friday Best Deal alert met o.a. attenderingen op de Ring Video 3 (voor € 139 bij een bekende grootgrutter) en de Ring Video 3 Plus voor € 159 bij een van oorsprong Amerikaanse webwinkel. Beide bedrijven beginnen met een "A" (mag ik dat zeggen of is dat al reclame).
Beide dan ongeveer 30% goedkoper dan een eerdere oorspronkelijke prijs.
Pagina: 1