Ik ben op zoek naar een E-Scooter, maar zie momenteel door het huidige aanbod het bos door de bomen niet meer. Bovendien zijn de technische specificaties me moeilijk te vatten.
Bedoeling is om de scooter zeer regelmatig te gebruiken om bv boodschappen te doen, want hier in de buurt zitten de wegen redelijk vast door het drukke verkeer. Maar ook en vanwege mijn lichamelijke beperking deze vaker dan de fiets te gebruiken.
Wat ik momenteel aan technische specificaties denk te begrijpen en nodig heb, is het volgende:
- Maximaal 6,000W motor (11kW piekvermogen)
- Actieradius minimaal 70Km aan 45km/u
- Snelheid, liefst 50/55km/u
- Moet 2 personen kunnen vervoeren
- Niet te zwaar chassis, want deze moet makkelijk in de garage van een camper te plaatsen zijn.
- Liefst Lion-accu of LFP die minsten 5 jaar meegaat
- Makkelijk uit te nemen accu, zodat deze in de camper of thuis kan opgeladen worden
- Velgmotor
- Opbergruimte voor de helm
- Liefst geen online app
Iemand die me een zeer betrouwbaar merk met goede naservice en goede accu kan aanbevelen?
Bedoeling is om de scooter zeer regelmatig te gebruiken om bv boodschappen te doen, want hier in de buurt zitten de wegen redelijk vast door het drukke verkeer. Maar ook en vanwege mijn lichamelijke beperking deze vaker dan de fiets te gebruiken.
Wat ik momenteel aan technische specificaties denk te begrijpen en nodig heb, is het volgende:
- Maximaal 6,000W motor (11kW piekvermogen)
- Actieradius minimaal 70Km aan 45km/u
- Snelheid, liefst 50/55km/u
- Moet 2 personen kunnen vervoeren
- Niet te zwaar chassis, want deze moet makkelijk in de garage van een camper te plaatsen zijn.
- Liefst Lion-accu of LFP die minsten 5 jaar meegaat
- Makkelijk uit te nemen accu, zodat deze in de camper of thuis kan opgeladen worden
- Velgmotor
- Opbergruimte voor de helm
- Liefst geen online app
Iemand die me een zeer betrouwbaar merk met goede naservice en goede accu kan aanbevelen?