Ik ga binnenkort op mezelf wonen en heb onder andere nieuw keukengerei nodig. Nu heb ik al veel relevante info en tips gekregen van het Koken: De juiste pan kiezen - Deel 2 topic. Ik heb hier gezocht naar een soort gelijke topic maar dan voor messen echter kon ik deze niet vinden, vandaar dit topic.
Ik vroeg me af of er tweakers zijn die zelf veel in de keuken staan en een messenset hebben die ze kunnen adviseren. Op internet vind ik heel veel verschillende soorten en maten, ik vind het gewoon fijn om ervaringen te lezen daar heb je meer aan dan een of andere verkooptekst bij een product.
Ik zelf zoek een set waar de standaard dingen in zitten;
broodmes,
koksmes,
officemes
vleesmes
PS hoe houden jullie de messen scherp? slijpen jullie deze zelf of laten jullie dit doen? hoe vaak doen jullie dit?
Ik vroeg me af of er tweakers zijn die zelf veel in de keuken staan en een messenset hebben die ze kunnen adviseren. Op internet vind ik heel veel verschillende soorten en maten, ik vind het gewoon fijn om ervaringen te lezen daar heb je meer aan dan een of andere verkooptekst bij een product.
Ik zelf zoek een set waar de standaard dingen in zitten;
broodmes,
koksmes,
officemes
vleesmes
PS hoe houden jullie de messen scherp? slijpen jullie deze zelf of laten jullie dit doen? hoe vaak doen jullie dit?