Beste tweakers,
Ik heb een desktop en op de een of andere dag, start mijn PC wel op, alleen duurt het 10 minuten en 33 seconden!
Echter, wanneer de PC helemaal opgestart is, werkt deze gewoon zoals het moet? Dus zou het een software matig iets moeten zijn, maar wat?!
...
De volgende specs heeft mijn systeem:
*Windows 10 Pro
*MSI X470 Gaming Pro Carbon
*AMD Ryzen 7 3800X deze wordt gekoeld door de Corsair H100i
*Corsair Vengance 32GB 3200MHz
*MSI Nvidia RTX 2080 Duke OC
*Corsair RM 850x
*Corsair 570X Crystal White case
*Corsair LLM120 6x fans
...
Het volgende heb ik geprobeerd:
*Systeemherstel naar een eerder punt was helaas van 1 dag terug en toen was dit probleem er al.
*CMD als admin gestart en ''sfc/SCANNOW'' gedaan, hierin waren bestanden corrupt geworden en zouden hersteld zijn. Na het weer opnieuw opstarten van Windows.
*Met een bootable USB met Windows 10 naar fouten gezocht, helaas geen resultaat.
*Debugging optie is voor mij te pittig om dit te verwerken in Windows.
Wie kan mij hier verder helpen?
...
Ik heb een desktop en op de een of andere dag, start mijn PC wel op, alleen duurt het 10 minuten en 33 seconden!
Echter, wanneer de PC helemaal opgestart is, werkt deze gewoon zoals het moet? Dus zou het een software matig iets moeten zijn, maar wat?!
...
De volgende specs heeft mijn systeem:
*Windows 10 Pro
*MSI X470 Gaming Pro Carbon
*AMD Ryzen 7 3800X deze wordt gekoeld door de Corsair H100i
*Corsair Vengance 32GB 3200MHz
*MSI Nvidia RTX 2080 Duke OC
*Corsair RM 850x
*Corsair 570X Crystal White case
*Corsair LLM120 6x fans
...
Het volgende heb ik geprobeerd:
*Systeemherstel naar een eerder punt was helaas van 1 dag terug en toen was dit probleem er al.
*CMD als admin gestart en ''sfc/SCANNOW'' gedaan, hierin waren bestanden corrupt geworden en zouden hersteld zijn. Na het weer opnieuw opstarten van Windows.
*Met een bootable USB met Windows 10 naar fouten gezocht, helaas geen resultaat.
*Debugging optie is voor mij te pittig om dit te verwerken in Windows.
Wie kan mij hier verder helpen?
...