Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik will een Game/werk pc bouwen met wit uiterlijk met nette RGB niet te overdreven. Mijn voorkeur gaat uit naar een Ryzen build, ik heb ook een (of 2) nieuwe monitoren nodig. graag jullie hulp en of advies.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil voor de pc rond de 1000-1250 euro uitgeven en daar mag dan nog wat bij voor de monitoren max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen componenten alleen toetenbord en muis. Roccat Isku FX wit / Roccat Kone Pure Wit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 16GB RAM DDR4, 1TB ssd, ryzen prcessor. moederboard met Wifi.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren voor merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
net uitziende pc met RGB accenten geen kermisattractie
Ga je overklokken?
nog geen idee
Wat verwacht je van ons?
zouden jullie mij kunnen helpen met het uitzoeken van de onderdelen voor de build. en een bijbehorende monitor die op 1440p gaming aan kan.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik will een Game/werk pc bouwen met wit uiterlijk met nette RGB niet te overdreven. Mijn voorkeur gaat uit naar een Ryzen build, ik heb ook een (of 2) nieuwe monitoren nodig. graag jullie hulp en of advies.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil voor de pc rond de 1000-1250 euro uitgeven en daar mag dan nog wat bij voor de monitoren max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen componenten alleen toetenbord en muis. Roccat Isku FX wit / Roccat Kone Pure Wit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 16GB RAM DDR4, 1TB ssd, ryzen prcessor. moederboard met Wifi.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren voor merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
net uitziende pc met RGB accenten geen kermisattractie
Ga je overklokken?
nog geen idee
Wat verwacht je van ons?
zouden jullie mij kunnen helpen met het uitzoeken van de onderdelen voor de build. en een bijbehorende monitor die op 1440p gaming aan kan.

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 445,- | € 445,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 74,04 | € 74,04 |
1 | Monitoren | AOC C27G1 Zwart | € 199,- | € 199,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 94,50 | € 94,50 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 67,99 | € 67,99 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,82 | € 122,82 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.304,25 |
[ Voor 43% gewijzigd door Suplinatie op 19-11-2019 15:56 ]