Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catelijne
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-03 18:37
Goedemorgen,

Ik heb sinds mei vorig jaar de Garmin Forerunner 35. Ik ben er op zich best tevreden over maar sinds kort upload deze soms de gemaakte activiteiten niet naar de Garmin Connect app. Ik heb wel bemerkt dat het horloge zelf ook vaak niet helemaal meewerkt, als ik dan de activiteit wil stoppen via de knop rechtsboven (2) dan wil deze soms blijven hangen in het scherm en reageert dan nergens meer op (heeft geen touchscreen). Na verloop van tijd reageert hij dan wel maar is dan niet gestopt met de activiteit. Bij beide keren dat dit gebeurt is, wordt ook de activiteit niet geupload naar de Garmin Connect app terwijl het horloge wel de gemaakte activiteit in de geschiedenis heeft staan.

Upload vanaf toestel staat aan, App al opnieuw geïnstalleerd. Horloge opnieuw opgestart. Horloge met datakabel aan mijn pc gekoppeld. Niets van dit alles heeft geholpen, hij upload de activiteiten niet. Hij registreert alles in de app (stappen, hartslag etc) behalve de gemaakte activiteit.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht kan je je toestel een factory reset geven? Mijn Forerunner 235 heeft dit ook wel eens gehad.

Whatever.

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Heb je al contact opgenomen met Garmin? Bellen is sneller dan mailen, maar beide zouden je wellicht kunnen helpen.

Verder: als je met de datakabel je horloge benaderd kun je in de ACTIVITY map *.fit files vinden die je op de webversie van Garmin Connect kunt uploaden (klik rechtsboven op het wolkje, kies Import data, volg de stappen op het scherm met die fit-files die je vond).
Hierna kun je je horloge uit de app verwijderen, factory reset doen, opnieuw toevoegen. Activiteit doen, kijken of het probleem zich weer voordoet.

En als het dan nog niet werkt is dit topic wellicht handig om je vraag te stellen.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset