Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 19:36
Ik heb een vraag en zodra daar duidelijkheid over is mag een mod de topic sluiten.

Er is mij iets compleet onduidelijk :?

De mensen die tegen zwarte piet zijn willen die ook af van het sinterklaasfeest?

Wij zijn nieuwe ouders en morgen gaat ons kindje zijn eerste Sinterklaas intocht meemaken. Het lijkt mij echt vreselijk als wij dan getuigen moeten zijn van twee strijdende kampen of verstoringen ;(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Er zijn altijd mensen op zoek naar confrontatie en discussie, en dit is gewoon weer een nieuw excuus om elkaar op te zoeken. Sommige mensen aan beide kanten hebben een goed punt, maar het merendeel blaat gewoon met de meute mee. Zodra dit is overgewaaid volgt de volgende rel vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

toro schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:02:
Ik heb een vraag en zodra daar duidelijkheid over is mag een mod de topic sluiten.

Er is mij iets compleet onduidelijk :?

De mensen die tegen zwarte piet zijn willen die ook af van het sinterklaasfeest?
Nee.

Misschien handig je een beetje te verdiepen in de diverse standpunten voordat je je zorgen gaat maken :X

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
We verwachten bij een topic start enige inzet qua onderzoek, zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid Maar los daarvan gaan hier ook niet opnieuw discussies over zwarte piet voeren aangezien dat geen nieuwe inzichten oplevert en gezien de tegenstellingen ook een grote kans heeft te eindigen in een gesloten topic.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.