Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMailman
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Panasonic WH-MDC05J3E5 | Atlantic Explorer V4 270 | 2800Wp | Gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:47

Bob Popcorn

Plop!

MisterMailman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:01:
[...]

Ja daar was ik al bang voor :'(
Ik heb ze, en ze zitten wel errug lekker moet ik zeggen :9 Extra bonus is dat iedereen denkt dat je in de bajes hebt gezeten :9 :9

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:13

g0tanks

Moderator CSA
MisterMailman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:03:
Falke echt binnen een paar weken...
Hoe kan dit? Ik doe jaren met mijn Falke sokken en geloof best dat anderen er intensiever gebruik van maken, maar een levensduur van slechts een paar weken kan ik moeilijk bevatten.

Hoeveel loop jij en hoe was je ze? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MisterMailman schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:03:
Hier sinds structureel thuiswerken en vloerverwarming (dus geen schoenen cq sloffen meer) ook het probleem dat ik heel snel mn sokken stuk loop. Falke echt binnen een paar weken...
Dus ik zoek of hele sterke sokken (wel dun want anders te warm) of niet-warme sloffen om sokken te beschermen :)

Iemand de gouden tip?
loop thuis enkel op blote voeten .. eigenlijk ook met dat koude weer? Ik wil niet anders meer. Je zegt zelf: anders te warm.

maar ik fitness dan ook in;

Afbeeldingslocatie: https://www.kkfivefingers.com/wp-content/uploads/2022/08/O1CN015mUXtT1RHtB9SeNIm_1092942087-600x600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMailman
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
g0tanks schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:33:
[...]

Hoe kan dit? Ik doe jaren met mijn Falke sokken en geloof best dat anderen er intensiever gebruik van maken, maar een levensduur van slechts een paar weken kan ik moeilijk bevatten.

Hoeveel loop jij en hoe was je ze? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik loop niet bovengemiddeld denk ik. IT-er, dus zittend werk :+
Wassen op 40 graden en in de droger. Ik vermoed dat het een combi tussen eelt en ruwe vloer is, waardoor je schuurpapier op schuurpapier krijgt. Met daartussen een dunne sok... :/

Panasonic WH-MDC05J3E5 | Atlantic Explorer V4 270 | 2800Wp | Gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.j.deroos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 18:34
MisterMailman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:45:
[...]

Wassen op 40 graden en in de droger. Ik vermoed dat het een combi tussen eelt en ruwe vloer is, waardoor je schuurpapier op schuurpapier krijgt. Met daartussen een dunne sok... :/
De droger is sowieso funest voor je kleding op termijn. Ik hang kleding altijd op, en verslijt eigenlijk niks. Sommige overhemden heb ik al 17 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MisterMailman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:45:
[...]

Onderschat die droger niet. Die is funest voor veel kleding. Het slijt gewoon ontzettend veel sneller.
Pagina: 1 2 Laatste