Hi Tweakers!
Wat wil je doen met je nieuwe beeldschermen?
Ik wil mijn beeldschermen in gaan zetten om op een hogere resolutie te spelen dan 1080p. Echter door het grote aanbod weet ik niet goed waar ik naar moet kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absoluut maximum, maar een beetje beperkt moet het wel blijven. Qua prijs weet ik niet wat redelijk is, maar voor een beetje kwaliteit moet betaalt worden, toch?
Is €300 per monitor redelijk?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC staat in mijn inventaris. Ik weet zo even niet hoe ik deze makkelijk toe voeg...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een beeldscherm met een DP input en minimaal 24". Ik gebruik op dit moment de AOC G2460VQ6, maar ben aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven vermeld, een beeldscherm met DP input en minimaal 24". Ik heb ook een monitorarm van NewStar die ik wil gaan inzetten. Dit betreft de NewStar NM-D135DBLACK.
Ga je overklokken?
n.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Een advies wat voor monitoren ik aan kan schaffen.
Extra info
Ik speel voornamelijk de volgende games:
- Minecraft
- Two Point Hospital
- PUBG
- (nog niet aangekocht maar komt er wel aan) Planet Zoo
Dit zijn dus geen snelle shooters of iets dergelijks.
Mochten jullie vragen hebben, let me know!
Wat wil je doen met je nieuwe beeldschermen?
Ik wil mijn beeldschermen in gaan zetten om op een hogere resolutie te spelen dan 1080p. Echter door het grote aanbod weet ik niet goed waar ik naar moet kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absoluut maximum, maar een beetje beperkt moet het wel blijven. Qua prijs weet ik niet wat redelijk is, maar voor een beetje kwaliteit moet betaalt worden, toch?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC staat in mijn inventaris. Ik weet zo even niet hoe ik deze makkelijk toe voeg...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een beeldscherm met een DP input en minimaal 24". Ik gebruik op dit moment de AOC G2460VQ6, maar ben aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven vermeld, een beeldscherm met DP input en minimaal 24". Ik heb ook een monitorarm van NewStar die ik wil gaan inzetten. Dit betreft de NewStar NM-D135DBLACK.
Ga je overklokken?
n.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Een advies wat voor monitoren ik aan kan schaffen.
Extra info
Ik speel voornamelijk de volgende games:
- Minecraft
- Two Point Hospital
- PUBG
- (nog niet aangekocht maar komt er wel aan) Planet Zoo
Dit zijn dus geen snelle shooters of iets dergelijks.
Mochten jullie vragen hebben, let me know!
[ Voor 8% gewijzigd door MusicMaikel op 18-11-2019 13:42 ]