Goedendag allen,
wat ik nu heb:
Intel NUC5I7RYH
- M.2 SSD: 120 GB
- Intel 7265AC inbouw (867Mbps, BT4.0,)
- DDR3 SoDIMM: 8 GB DDR3
- 1TB SATA3 2.5" HDD
- Processor Intel Core i7-5557U (2x 3.1 -3.4 GHz)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K op 60hz afspelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zoek een nieuwe Intel Nuc waarin ik grotendeels mijn huidige hardware in kan pluggen, red ik het dan met EUR 400 ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 1TB SATA3 2.5" HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
waarschijnlijk alleen een nieuwe barebone ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, ik weet ook niet of de hardware die ik mee zou willen nemen, ook past in systemen van andere merken. Ik ben er niet zo in thuis, vandaar dat ik het hier vraag,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de huidige Nuc zou redelijk zuinig zijn dus dat wil ik wel zo houden. Wat wel vervelend is af en toe, is de fan.
De nieuwe zou ik graag fanless zien.
Aangesloten op een Samsung smart tv 55inch.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Zover ik heb kunnen vinden, zal mijn huidige Nuc geen 4K op 60hz kunnen ondersteunen omdat de processor dit simpelweg niet kan ? Huidige systeem hoeft niet perse weg, met een upgrade zou het mij het minst geld kosten uiteraard. Maar de huidige Nuc zijn mini hdmi aansluiting is ook niet best meer, zit wat speling in waardoor de kabel soms niet goed zit en er rode strepen door het beeld zitten of dat het zelfs uitvalt. Kabel reeds vervangen, zonder beter resultaat.
wat ik nu heb:
Intel NUC5I7RYH
- Intel 7265AC inbouw (867Mbps, BT4.0,)
- 1TB SATA3 2.5" HDD
- Processor Intel Core i7-5557U (2x 3.1 -3.4 GHz)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K op 60hz afspelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zoek een nieuwe Intel Nuc waarin ik grotendeels mijn huidige hardware in kan pluggen, red ik het dan met EUR 400 ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 1TB SATA3 2.5" HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
waarschijnlijk alleen een nieuwe barebone ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, ik weet ook niet of de hardware die ik mee zou willen nemen, ook past in systemen van andere merken. Ik ben er niet zo in thuis, vandaar dat ik het hier vraag,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de huidige Nuc zou redelijk zuinig zijn dus dat wil ik wel zo houden. Wat wel vervelend is af en toe, is de fan.
De nieuwe zou ik graag fanless zien.
Aangesloten op een Samsung smart tv 55inch.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Zover ik heb kunnen vinden, zal mijn huidige Nuc geen 4K op 60hz kunnen ondersteunen omdat de processor dit simpelweg niet kan ? Huidige systeem hoeft niet perse weg, met een upgrade zou het mij het minst geld kosten uiteraard. Maar de huidige Nuc zijn mini hdmi aansluiting is ook niet best meer, zit wat speling in waardoor de kabel soms niet goed zit en er rode strepen door het beeld zitten of dat het zelfs uitvalt. Kabel reeds vervangen, zonder beter resultaat.