Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotweb index is beperkt

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Onderwerpen

Vraag

• MrCornholio
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-11 21:40
Mijn vraag Het aantal spots dat zichtbaar is op de index is beperkt.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik Ubuntu 18.04 server, LAMP, Spotweb
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Ik heb de lijst op 250 spots gezet maar dit is alleen zichtbaar als ik ben ingelogd.
...

Hallo,

Als ik niet ben ingelogd op Spotweb is het aantal spots beperkt tot 25. Het is met de muis niet mogelijk om naar beneden te scrollen, ik moet de pijltjes gebruiken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er een normale lijst zichtbaar is waar ik doorheen kan scrollen?

Zie de afbeelding hieronder:

Alle reacties

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

@MrCornholio Waarom log je niet in, dan? Is dat niet handiger?

Overigens hebben we ook een groot topic. Ik zeg niet dat je daar je vraag opnieuw moet plakken (cross-posten is niet de bedoeling) maar misschien dat het daar al besproken is? Check even met de zoekfunctie binnen dat topic: SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• MrCornholio
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-11 21:40
Ik had het inderdaad in een groot topic kunnen plaatsen maar ik vind die topics onoverzichtelijk omdat er vele vragen en antwoorden voorbij komen.

Het gaat om een test installatie op een server waar men publiek niet bij kan komen zonder de server logins. Ik wil de installatie delen met 2 vrienden zonder Spotweb weer te moeten installeren als shared.

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Tsja, als je topic dichtgaat is het niet de bedoeling om het exacte topic nog een keer te plaatsen. Ook al is de screenshot nu gekuist, zo kort van geheugen ben ik nu ook weer niet.

Maar voor ondersteuning bij Spotweb zul je toch echt in het topic over spotweb moeten zijn, wat @Evanescent ook aangeeft.

Het spijt me, maar ook dit topic gaat dicht. Als je nog vragen hebt over het waarom kun je me altijd een DM sturen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True