Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furion2000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:54
Icephase schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:46:
[...]

Volgens Google heb ik al 5 terminale ziektes overleefd, dus daar zou ik niet teveel op uit doen. Luister maar gewoon naar de huisarts, hoewel ze heus niet altijd goed zullen zitten is die kans toch wel vrij klein. Ze hebben er immers voor geleerd denk ik dan maar. Maar ja, tweakers denken wel vaker dat ze alles beter weten... :P
Zwart/Wit bril? 10 jaar studeren en dan alles moeten beoordelen wat er op je af komt en volgens een soort handboek werken is voor mij geen wetenschap. Tweakers zijn over het algemeen sceptisch en geloven niet alles zonder een juiste onderbouwing (positievere insteek ;)).

Ook google moet je zomaar niet geloven, omdat het gewoon een heel grijs gebied is.

IMO een huisarts moet je doorsturen naar de juiste persoon in het ziekenhuis en niet zelf dokter gaan spelen als een soort afvang scherm voor de verzekeringen. Ze weten van alles een beetje en kunnen je doorsturen naar de persoon die er veel van weet en laat die dan maar oordelen.

@WinterX Maagzuur is tricky, maar ik heb er een zooi onderzoeken over gelezen en door het roken kan het ook zo zijn dat het klepje naar je maag wat 'lui' is waardoor je sneller maag brandringen krijgt bij bepaald voedsel. Zoals @digifun al zei, maagzuurremmers verergeren op de lange termijn je problemen. Enfin, beetje oftopic misschien dus pm me maar als je daar meer over wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24
Behalve oneliners die steeds meer in herhaling en bijzaken verzanden is de discussie hier wel klaar
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.