Nee maar het was ook niet echt een Wow! deal (iets meer dan 10% korting op de 300~ euro prijs recentelijk in pricewatch), wetende dat black friday en cyber monday eraan komt hoopte ik op wat meer
Same here, ik heb 'm dan ook niet gekocht. Zelfde voor de 1000XM3 die in de flashsale staatrealmpie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 02:49:
[...]
Nee maar het was ook niet echt een Wow! deal (iets meer dan 10% korting op de 300~ euro prijs recentelijk in pricewatch), wetende dat black friday en cyber monday eraan komt hoopte ik op wat meer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Trouwens als je die 9 euries verzendkosten erbij gaat rekenen word die korting nog minderRichh schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 02:49:
[...]
Same here, ik heb 'm dan ook niet gekocht. Zelfde voor de 1000XM3 die in de flashsale staat
https://www.ibood.com/nl/...140-160-x-200-220-cm.html
Verstopte Box, maar dan met hoeslakens.
Verstopte Box, maar dan met hoeslakens.
[ Voor 9% gewijzigd door robinvs93 op 12-11-2019 04:12 ]
Wie dit leest is gek.
Ik vind die nieuwe opzet met getimde 'aanbiedingen' maar niks.
Al ben ik wel blij dat we geen 3 kwartier meer naar dekbed nummer 87 in de hunt hoeven te kijken.
Al ben ik wel blij dat we geen 3 kwartier meer naar dekbed nummer 87 in de hunt hoeven te kijken.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Het hele hunt idee is wel weg als je nog eens 4 minuten zit te wachten op de volgende deal..
Keek de laatste jaren af en toe met een scheef oog naar de hunt maar met die wachttijden is de spanning helemaal weg (ook nu de app schijnt aan te geven wanneer de box komt)...met andere woorden: ik ga er helaas ook nu weer niet voor zitten. Voor hen die dat wel doen: veel plezier
Tot nu toe echt amper leuke aanbiedingen. Veel meuk die je bij andere hunts ook al zag maar waar ze (denk ik) nog niet van afgeraakt zijn.
Ibood is natuurlijk al lang niet meer wat het geweest is, maar ik zie dingen die niet eens goedkoper of amper 5% goedkoper zijn dan andere webshops. Dan kun je beter wachten op black friday, want de prijzen zijn de laatste maanden sowieso een b eetje omhoog getrokken om dan op BF meer dan 10% korting te geven.
Ibood is natuurlijk al lang niet meer wat het geweest is, maar ik zie dingen die niet eens goedkoper of amper 5% goedkoper zijn dan andere webshops. Dan kun je beter wachten op black friday, want de prijzen zijn de laatste maanden sowieso een b eetje omhoog getrokken om dan op BF meer dan 10% korting te geven.
[ Voor 15% gewijzigd door matthewk op 12-11-2019 08:39 ]
Consultant - Autogek
Precies mijn gedachte: geen singles day, geen ibood hunt maar gewoon wachten op black friday voor echte aanbiedingen...matthewk schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:36:
Ibood is natuurlijk al lang niet meer wat het geweest is, maar ik zie dingen die niet eens goedkoper of amper 5% goedkoper zijn dan andere webshops. Dan kun je beter wachten op black friday.
Wat een balle systeem met dat je moet wachten tot de volgende deal, maar dat de deal in de app wel beschikbaar is. Waarom willen bedrijven zo graag mensen pushen naar mobiel.
Het leven is te kort om te testen
Inderdaad een achterlijk systeem. Ik heb op m'n werk een tabblad met iBOOD openstaan, zodat ik om de zoveel tijd even kan kijken wat voor aanbieding er nu voorbij komt. Dit kan prima naast mijn werkzaamheden, maar ik ga dus echt niet de app downloaden en die zijdelings in de gaten gaan zitten houden.Beneveerg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:02:
Wat een balle systeem met dat je moet wachten tot de volgende deal, maar dat de deal in de app wel beschikbaar is. Waarom willen bedrijven zo graag mensen pushen naar mobiel.
Dit, met daarbovenop niet de laagste prijzen ooit voor de meeste artikelen. Het is gewoon niet interressant, tenzij je perse iets nu wilt hebben en bereid bent daara toch op te wachten en te hopen, dan kan de prijs redelijk zijn.Snorro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:13:
[...]
Inderdaad een achterlijk systeem. Ik heb op m'n werk een tabblad met iBOOD openstaan, zodat ik om de zoveel tijd even kan kijken wat voor aanbieding er nu voorbij komt. Dit kan prima naast mijn werkzaamheden, maar ik ga dus echt niet de app downloaden en die zijdelings in de gaten gaan zitten houden.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Via 1dagskoopjes.nl kan je gewoon zonder app blijven kopen.Beneveerg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:02:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Wat een martelgang dit, heb het na 2 deals maar weggeklikt.
Er staan wel een paar leuke Edifier speaker sets tussen de deals (ook redelijke korting trouwens).
Er lijkt wel meer "rommel" tussen te staan dan voorgaande Hunts, die 4 minuten wachten maakt het er ook niet beter op.
Er lijkt wel meer "rommel" tussen te staan dan voorgaande Hunts, die 4 minuten wachten maakt het er ook niet beter op.
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
Ik check ook uit vanwege die wachttijden, wat een slechte manier om die vervelende app te pluggen. Eerst n probeerde "ze" je met push meldingen mbt boxen e.d. naar de veel trager werkende app te lokken en nu dit.
Een Nintendo Switch 2019 model voor 270 euro lijkt me een prima prijs!
Hopelijk komt die nog een rondje langs..
Zijn er apps die melding geven bij een specifiek product?
pff, dacht dat ze met de vorige Hunt eindelijk weer op het goede pad waren, nou in het ravijn gedonderd blijkt.
Ze zijn wel echt desperate om mensen aan de app te krijgen..
Vroegah was het nog leuk, maar met 11-11 en straks Black Friday, snap ik werkelijk de meerwaarde niet.
Vroegah was het nog leuk, maar met 11-11 en straks Black Friday, snap ik werkelijk de meerwaarde niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
iBOOD Pakket met Lekkers
Nu!€ 5,12
Gratis verzonden!
Al je favoriete strooigoed
Chocolade snoepgoed
Allemaal in één boxje
Nu!€ 5,12
Gratis verzonden!
Chocolade snoepgoed
Allemaal in één boxje
[ Voor 39% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-11-2019 10:24 ]
Was aan het kijken om hier mijn 5 euro kortingscode tegenaan te gooien. maar voordat ik die gevonden had was ik te laat (wat te verwachten wasWhySoSerious? schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:22:
iBOOD Pakket met Lekkers
Nu!€ 5,12
Gratis verzonden!
Chocolade snoepgoed
Allemaal in één boxje
Je kunt nog altijd in de app kijkenTinusvolkel schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:25:
[...]
Was aan het kijken om hier mijn 5 euro kortingscode tegenaan te gooien. maar voordat ik die gevonden had was ik te laat (wat te verwachten was)
Consultant - Autogek
Was dat zeker weten het 2019 model? Dat is dan wel heel interessant. Zou er eerder vanuit gaan dat het model van 2017 isPeter91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:00:
Eerst kwamen er hier nog wel eens verzendcodes maar die tijd lijkt ook voorbij.
https://www.ibood.com/nl/...blue-red-2019-editie.html
Lijkt me vrij duidelijk een 2019 versie!?
Lijkt me vrij duidelijk een 2019 versie!?
Beneveerg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:30:
[...]
Was dat zeker weten het 2019 model? Dat is dan wel heel interessant. Zou er eerder vanuit gaan dat het model van 2017 is
De verschillende TV's die voorbij komen (2 in de hunt en 1 in de flash sale) zit toch best aardige korting op! Ben er op zich wel voor in de markt, maar de korting is nog net niet groot genoeg om me over de streep te trekken
Van de week nog een Switch gekocht voor 315 euro met 35 euro eshop tegoed. 2019 editie met blauw/rode controllers, geen verzendkosten.Peter91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:00:
Geen goeie deal dus van ibood.
Is nog steeds gewoon op meerdere plekken voor die prijs te koop.
Het blijkt dus toch de “oude” versie te zijn 😔
Excuses.
[ Voor 6% gewijzigd door MichaelB74 op 12-11-2019 15:17 ]
Precies... zeker met BF in het verschiet. Ik denk eerlijk gezegd dat ze dit een maandje eerder hadden moeten organiseren.Snorro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:27:
De verschillende TV's die voorbij komen (2 in de hunt en 1 in de flash sale) zit toch best aardige korting op! Ben er op zich wel voor in de markt, maar de korting is nog net niet groot genoeg om me over de streep te trekken
Het koffieapparaat van net was wel echt een lekkere korting. 429 euro ipv 489 op amazon
Consultant - Autogek
Heel irritant die verplichte 4 minuten wachten pop up.
Rot op, ik wil je app niet downloaden en die irritante zwaailichten mogen ook weg.
Rot op, ik wil je app niet downloaden en die irritante zwaailichten mogen ook weg.
"Een Gepersonaliseerd Gedicht van iBOOD's Gedichtenservice"
Triester kan haast niet..
Triester kan haast niet..
Dit vind ik dan tenminste wel weer een leuk idee. Is uit ook uitverkocht, dus meer mensen denk er zo over
Denk dat meer mensen hier ingetrapt zijn. Daarom was ie ook uitverkocht.Viper® schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:35:
Ik dacht BOX BOX
Best jammer dat ze - met opzet - zo producten willen verkopen.
Consultant - Autogek
jezus wat een bagger komt er langs. vervelende interface ook. ik haak af. Vroeger was alles beter.
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Deze is nog ergerTinusvolkel schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:25:
[...]
Was aan het kijken om hier mijn 5 euro kortingscode tegenaan te gooien. maar voordat ik die gevonden had was ik te laat (wat te verwachten was)
Een Gepersonaliseerd Gedicht van iBOOD
Ik heb nog een €12,50 kortingscode van de Dyson fout en paar hunts geleden. Nog niet echt iets kunnen vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-11-2019 11:51 ]
Zo te lezen op het forum hebben ze de site aangepast
De deals blijven nu ook op de website weer langer staan volgens mij?
De deals zouden tot slechts een minuut beschikbaar zijn?
De grootste online koopjesjacht komt er weer aan. De HUNT betekent méér topmerken. Méér korting. Méér deals. Én meer snelheid! Want in onze VERNIEUWDE HUNT staan de deals slechts ÉÉN minuut online in de carrousel. Tussen de deals door kun je heel even op adem komen én maak je kans op prijzen.
Electronica box met een captcha die niet werkt. Lekker weer naast de pot gepist. Wat een misser deze hunt.
SNEL! Hij is er weer! https://www.ibood.com/nl/...blue-red-2019-editie.htmlPeter91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:00:
Wil liever de grijze switch... Hoop dat deze nog komt...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gaat lekker deze hunt, weer te laat voor de switch, uitverkocht
en die (nog tekoop in de app) timer loopt gewoon door of het nu uitverkocht is of niet.
niet echt een vooruit gang dit.
niet echt een vooruit gang dit.
https://www.ibood.com/nl/...-4k-led-tv-hdr-webos.html
lijkt een goede aanbieding. Heb alleen op dit moment geen TV nodig...
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Waarom ben je boos dat je geen TV nodig hebt? Je vind het vervelend dat je niet je geld uit kan geven?alaintje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:47:
https://www.ibood.com/nl/...-4k-led-tv-hdr-webos.html
zo beterMirved schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:51:
[...]
Waarom ben je boos dat je geen TV nodig hebt? Je vind het vervelend dat je niet je geld uit kan geven?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Wat een flop.. en wéér 3 minuten wachten op de volgende.
+4 minuten 'app tijd'Dynazap schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:55:
Wat een flop.. en wéér 3 minuten wachten op de volgende.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is de eerste keer dat ik zo'n Hunt mee maak, maar wat is precies de deal met die boxen? Hier en in de 1dagskoopjes.nl chat lijkt er nogal reikhalzend naar uitgekeken te worden, maar wat houdt het precies in?
Principe van misteryboxes, een lage prijs voor potentieel 'leuke' items. Maar met die app zo door je strot gepropt, wordt humor als ze zo'n box uitsluitend via de app laten lopenSnorro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:00:
Dit is de eerste keer dat ik zo'n Hunt mee maak, maar wat is precies de deal met die boxen? Hier en in de 1dagskoopjes.nl chat lijkt er nogal reikhalzend naar uitgekeken te worden, maar wat houdt het precies in?
Uiteindelijk krijg je een box met waarde die meer is dan de box je heeft gekost.Snorro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:00:
Vroeger zat er wel eens een iPad en dergelijke binnen. Maar tegenwoordig valt het wel mee. Althans, dat hoor en lees ik dan tegenwoordig.
Zeker. Vannacht, bij de eerste box, zag ik hem wel voorbij komen op m'n pc, maar op m'n mobiel werd hij helemaal overgeslagen. Nu liep er vannacht bij het opstarten van de Hunt "nieuwe stijl" wel meer mis, maar ja...SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:01:
[...]
Principe van misteryboxes, een lage prijs voor potentieel 'leuke' items. Maar met die app zo door je strot gepropt, wordt humor als ze zo'n box uitsluitend via de app laten lopen
Gaar zeg, in de mail stond toch echt dat er elke minuut een nieuwe aanbieding zou komen. Dat is dus elke 6 minuten, vrij kansloos imo.
Voor hem en haar.. uitverkocht, kerstkado ofzo
Veel leuker voor in de zak van sinterklaas, waar de hele familie bijzit uitpakken....SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:19:
Voor hem en haar.. uitverkocht, kerstkado ofzo
beetje offtopic, maar die versie met e-shop tegoed is toch juist bedoeld om de 2017 versie voorraad op te maken? Zie hier hoe je ze uit elkaar kan houdenMichaelB74 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:31:
[...]
Van de week nog een Switch gekocht voor 315 euro met 35 euro eshop tegoed. 2019 editie met blauw/rode controllers, geen verzendkosten.
Helemaal onderaan:
Ik heb namelijk net de 2019 versie gekocht voor € 319, en zit een beetje te kijken of ik nou een miskoop gedaan heb (iets met ongeduldigAdditionally, when holding the Switch in your hands, if you check the model number on the back of the Switch, the new model number should read HAC-001 (-01), rather than the original's number of simply HAC-001.

Heb weer de switch gemist en zag uitverkocht staan..
Ga nu de hunt maar met rust laten en op Black Friday focussen ✌️
Ga nu de hunt maar met rust laten en op Black Friday focussen ✌️
Vanaf 15:00 uur, een uur lang gratis verzending.
"When you grow up your heart dies"
Wat hierboven gezegd is: weet je idd wel zeker dat je de 2019 versie hebt dan? Want zover ik weet is de bundel met 35 shop tegoed inderdaad de "oude" 2017 versie, om de oude voorraad op te maken.MichaelB74 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:31:
[...]
Van de week nog een Switch gekocht voor 315 euro met 35 euro eshop tegoed. 2019 editie met blauw/rode controllers, geen verzendkosten.
Voor de 2019 versie is 270 een hele nette prijs imo
Klopt zal wel weer alleen voor de hunt zijn, en niet de flashsales zoals gewoonlijk...sjaool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:53:
Vanaf 15:00 uur, een uur lang gratis verzending.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Jullie hebben helemaal gelijk!! 😔gwystyl schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:24:
[...]
beetje offtopic, maar die versie met e-shop tegoed is toch juist bedoeld om de 2017 versie voorraad op te maken? Zie hier hoe je ze uit elkaar kan houden
Helemaal onderaan:
[...]
Ik heb namelijk net de 2019 versie gekocht voor € 319, en zit een beetje te kijken of ik nou een miskoop gedaan heb (iets met ongeduldig). Ik ben wel in de markt voor Mario Kart 8 of Mario Maker 2 voor een mooi prijsje, dus ik ga de Hunt wel in een klein schermpje open laten staan....
M’n kinderen hadden hem al uit de doos gehaald en op de website staan vrolijk de 2019 afbeelding, dus ik heb er geen acht op geslagen.
Stom. Heb er totaal niet meer op gelet.
Excuses voor de verwarring.
Nee hoor, vandaag de hele dag en morgen ook nog. Correctie: Woensdag enkel nog flash sales.Viper® schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:56:
De Hunt alweer voorbij?
[ Voor 11% gewijzigd door Powder Toastman op 13-11-2019 12:08 ]
De hunt loopt tot vanavond 23:59. De flash sales duren morgen ook nog.Viper® schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:56:
De Hunt alweer voorbij?
Lag aan mij. In de app ff geen Hunt melding meer daarstraks
Wat een waardeloze Hunt zeg man man man nu ben ik er ook wel klaar mee, alleen een switch en wat andere kleine meuk met weinig korting.. niet eens een echte knaller ertussen behalve misschien die smart tv's die 20x langskwamen
Heb er niet veel van opgepikt, maar ik heb de indruk dat dit de consensus is:
Marketing:
Marketing:
Waarheid:VERNIEUWDE HUNT:
- 48 uur lang complete dealgekte!
- 1000+ superdeals van TOPMERKEN
- Slechts ÉÉN minuut per deal in de carrousel
- Maak kans op PRIJZEN tussen de deals door
- Dag 2 in plaats van de carrousel een RAMMER van een deal
- Meer spectaculaire BOXEN
Alle gekheid, ik ben blij dat ik er geen moeite heb ingestoken om te volgen dit keer.Dezelfde HUNT, nu met kookwekker.
- 48 24 uur lang aftellen met een kookwekker
- 1000+ producten
- Slechts ÉÉN product per ZES minuten in de carrousel
- Heb je de APP al?
- Maak kans op PRIJZEN tussen de deals door
- Ik zou toch echt de APP installeren
- Op dag 2 ÉÉN product voor VIERENTWINTIG uur
- Meer spectaculaire GEDICHTEN
Ik vind het wel indrukwekkend hoe ze iedere keer de Hunt nog verder weten te verpesten. Mensen die positief zijn over iBood bestaan volgens mij niet meer. Sluit gewoon die toko.Tronic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:10:
Heb er niet veel van opgepikt, maar ik heb de indruk dat dit de consensus is:
Marketing:
[...]
Waarheid:
[...]
Alle gekheid, ik ben blij dat ik er geen moeite heb ingestoken om te volgen dit keer.
Snap het wel, maar heb je de app eigenlijk wel?Tronic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:10:
Alle gekheid, ik ben blij dat ik er geen moeite heb ingestoken om te volgen dit keer.
Maarja, blijkbaar wordt er nog steeds zut gekocht, diverse zaken waren 'uitverkocht' (tja, als je er maar 5 op voorraad hebt
NeeSinergyX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:06:
[...]
Snap het wel, maar heb je de app eigenlijk wel?
Ik had gehoopt dat met Ceconomy (moederbedrijf van Media Markt) achter iBood ze de kracht zouden hebben om terug naar de roots te gaan omdat marge minder belangrijk zou kunnen zijn.
Vier jaar later is iBood wel professioneler geworden als bedrijf en hebben ze hun portfolio serieus uitgebreid, maar winst was in mijn ogen nog steeds hun prioriteit. (ipv een super service te hebben of prijs breker te zijn )
Ik ben blij dat ze heel recent het licht hebben gezien en hunzelf weer hebben vrij gekocht van Ceconomy, maar ze moeten nu hun investeerders gelukkig houden. Ik hoop dit eens eerste probeersel was om er weer vaart in te krijgen, ik vrees alleen dat ze te laat zijn.
Als ik de doos niet haal, dan heb ik alsnog 70 euro (20 + 50) shoptegoed binnengeharkt. Gratis stuf wat ik zelf mag uitkiezen is misschien nog leuker. Elke hunt is dat shoptegoed echt leuk en prima binnen te krijgen. Dus ik blijf bij de Hunts wel plakken.
Niet misJaïr.exe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:23:
Als ik de doos niet haal, dan heb ik alsnog 70 euro (20 + 50) shoptegoed binnengeharkt.
Kijk maar af en toe, maar bijna iedere keer als ik kijk is het een of ander Sonos product. Of de Kef luidsprekers.
Proberen ze snel even wat te lozen voor Black Friday?
Proberen ze snel even wat te lozen voor Black Friday?
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Heb het al meteen gebruikt (de 50 eurie). Sloeg helaas net weer de plank mis voor een extra 20 euro shoptegoed via het Forum. Had m'n vriendin's account moeten gebruiken.Tronic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:27:
[...]
Niet misBlijft het shoptegoed langer dan de hunt geldig? Anders is wel een beetje zonde
Ik zie het net haha balenJaïr.exe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:30:
[...]
Heb het al meteen gebruikt (de 50 eurie). Sloeg helaas net weer de plank mis voor een extra 20 euro shoptegoed via het Forum. Had m'n vriendin's account moeten gebruiken.
We hebben nog 30 minuten. Who knows. Misschien is die superstrakke deal van morgen wel echt zo awesome dat niemand het wil missen.
Hoelaat komt die erop dan? of ook op een random tijdJaïr.exe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:36:
[...]
We hebben nog 30 minuten. Who knows. Misschien is die superstrakke deal van morgen wel echt zo awesome dat niemand het wil missen.
Volgens Bastiaan van iBOOD tijdens HuntTV (waar zeer persoonlijke informatie werd gedeeld over geslachtsgroottes en sauna's) is het een deal die de hele dag op de site staat. Dus vanaf 0.00 en wisselt ook niet af.realmpie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:38:
[...]
Hoelaat komt die erop dan? of ook op een random tijd
Je kan het blijkbaar delen en het is een rammende deel....
oh oh we gaan het zien... Kunnen ze ons nog meer teleurstellen?Jaïr.exe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:40:
[...]
Volgens Bastiaan van iBOOD tijdens HuntTV (waar zeer persoonlijke informatie werd gedeeld over geslachtsgroottes en sauna's) is het een deal die de hele dag op de site staat. Dus vanaf 0.00 en wisselt ook niet af.
Je kan het blijkbaar delen en het is een rammende deel....
Een jaarvoorraad bonnetjes voor de botsauto's?
Shiiit, gemist.
Ik had wel interesse in een stoomstrijkijzer, een stofzuiger en een sodastreamer gehad.
De rest heb ik al.
Ik had wel interesse in een stoomstrijkijzer, een stofzuiger en een sodastreamer gehad.
De rest heb ik al.
Wát het is zie ik ook wel, daar ging het niet om
Toch bedankt voor de moeite
Ik dacht ik doe ff sociaal ^^Tronic schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:06:
Wát het is zie ik ook wel, daar ging het niet omToch bedankt voor de moeite
Manmanman, wat is het een zielige meuk geworden.
Na de een na laatste hunt voelde ik mij echt genaaid omdat de enige elektronica box pas drie minuten voor het eind van een 48 uur durende hunt werd verkocht. Afgelopen hunt heb ik daarom overgeslagen.
Nu had ik goede hoop omdat ze deden alsof het vernieuwd was en er elke minuut een nieuwe deal zou zijn, en dan komen ze hiermee voor de dag.
Na de een na laatste hunt voelde ik mij echt genaaid omdat de enige elektronica box pas drie minuten voor het eind van een 48 uur durende hunt werd verkocht. Afgelopen hunt heb ik daarom overgeslagen.
Nu had ik goede hoop omdat ze deden alsof het vernieuwd was en er elke minuut een nieuwe deal zou zijn, en dan komen ze hiermee voor de dag.

Méér korting. Méér deals. Én meer snelheid! Want in onze VERNIEUWDE HUNT staan de deals slechts ÉÉN minuut online in de carrousel.IThom schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:19:
Manmanman, wat is het een zielige meuk geworden.
Afgelopen, en die knaller deal die de dag erna zou komen wacht ik ook nog steeds op...
Dit was waarschijnlijk de laatste hunt die ik heb gevolgd, maar het is natuurlijk altijd een ontgoocheling als je iBood meemaakte voor de overname..
Dit was waarschijnlijk de laatste hunt die ik heb gevolgd, maar het is natuurlijk altijd een ontgoocheling als je iBood meemaakte voor de overname..
Consultant - Autogek
Geen elektronicabox of gewone box deze keer. Maar heb wel het Hunt Herstelpakket kunnen scoren 
Voor €7,95 een doos met spullen om bij te komen van de Hunt. Geen idee wat ik kon verwachten...

Opzich allemaal spulletjes die ik wel kan gebruiken, en voor nog geen 8 euro (free shipping) best leuk
Voor €7,95 een doos met spullen om bij te komen van de Hunt. Geen idee wat ik kon verwachten...

Opzich allemaal spulletjes die ik wel kan gebruiken, en voor nog geen 8 euro (free shipping) best leuk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
-
[ Voor 103% gewijzigd door nltweaker op 16-11-2019 15:27 ]
Zoiets is echt best leuk!Richh schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:50:
Geen elektronicabox of gewone box deze keer. Maar heb wel het Hunt Herstelpakket kunnen scoren
[Afbeelding]
Hierbij de Electronica Box welke ik afgelopen weekend ontvangen heb.
Weinig echt (nuttige) electronica naar mijn mening & waarom er dingen inzitten zoals handdoeken & (geretourneerde) schoenen.. geen idee, zouden dan toch minimaal een stekker moeten hebben of op batterijen moeten werken
Navraag gedaan bij iBood maar nog geen concrete respons tot op heden.
Zit er sterk aan te denken om hem retour te sturen.
Jammer, zeker daar de kans deze keer zeer klein was om er uberhaupt een te scoren & dan krijg je dit.
Weinig echt (nuttige) electronica naar mijn mening & waarom er dingen inzitten zoals handdoeken & (geretourneerde) schoenen.. geen idee, zouden dan toch minimaal een stekker moeten hebben of op batterijen moeten werken

Navraag gedaan bij iBood maar nog geen concrete respons tot op heden.
Zit er sterk aan te denken om hem retour te sturen.
Jammer, zeker daar de kans deze keer zeer klein was om er uberhaupt een te scoren & dan krijg je dit.

Wat een troep zeg. Echt niet om aan te zien. Sorry maar zonde van je geld.
Leuk man gatheren
Inderdaad, daar beur je geen 100 euro voor.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
*knip* Dit heeft niets met de iBood Hunt te maken.
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2019 10:01 ]
Box is inmiddels retour, kwam geen goed alternatief van Ibood.
De hunt is inmiddels (een paar maanden) afgelopen. Gezien alles in de originele discussie wel is gezegd, gaat hier een slotje op.
Tegen de tijd dat er een datum bekend is voor de nieuwe Hunt, kan er uiteraard een nieuw topic worden geopend.
Tegen de tijd dat er een datum bekend is voor de nieuwe Hunt, kan er uiteraard een nieuw topic worden geopend.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod