Als dit schade is ontstaan bij Dynafix of tijdens transport is Vodafone verantwoordelijk voor het zorgdragen dat deze hersteld wordt. Waarom heb ik altijd zo'n vreemd gevoel als ik zaken van Dynafix voorbij zie komen. Het heeft steeds weer een vreemde wending...Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:43:
We zijn ondertussen een paar weken verder en het verhaal heeft nu een andere wending genomen.
Na heel wat heen en weer gemail bleef ik tegen de muur aan lopen, conclusie: we gaan hem niet voor je fixen.
Ik heb mijn verlies genomen nadat Vodafone wat gedaan had met het verlagen van de onderzoekskosten.
Gisteren kreeg ik mijn ongerepareerde toestel weer terug via de bezorgdienst van Dynafix, maak het zakje open en wat zie ik daar?
Mijn toestel met een gebarsten scherm! Niet 1 barstje, maar alsof ie tegen een hoek van een tafel geslagen is..
Direct dynafix en Vodafone op de hoogte gesteld van de schade en nu is het weer afwachten wat ze hier mee gaan doen. Ondanks dat het niets geholpen heeft, had ik wel op de bon laten zetten dat ik mijn toestel zonder enige zichtbare schade had ingeleverd.
Is er iemand met ervaringen met Dynafix en afhandeling van dit soort problemen? Want ik voel hem alweer aan komen dat ik zo met een stuk scherm zit die niet meer gefixt gaat worden.
[Afbeelding]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/