Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:29

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:43:
We zijn ondertussen een paar weken verder en het verhaal heeft nu een andere wending genomen.

Na heel wat heen en weer gemail bleef ik tegen de muur aan lopen, conclusie: we gaan hem niet voor je fixen.

Ik heb mijn verlies genomen nadat Vodafone wat gedaan had met het verlagen van de onderzoekskosten.

Gisteren kreeg ik mijn ongerepareerde toestel weer terug via de bezorgdienst van Dynafix, maak het zakje open en wat zie ik daar?
Mijn toestel met een gebarsten scherm! Niet 1 barstje, maar alsof ie tegen een hoek van een tafel geslagen is..

Direct dynafix en Vodafone op de hoogte gesteld van de schade en nu is het weer afwachten wat ze hier mee gaan doen. Ondanks dat het niets geholpen heeft, had ik wel op de bon laten zetten dat ik mijn toestel zonder enige zichtbare schade had ingeleverd.

Is er iemand met ervaringen met Dynafix en afhandeling van dit soort problemen? Want ik voel hem alweer aan komen dat ik zo met een stuk scherm zit die niet meer gefixt gaat worden.

[Afbeelding]
Als dit schade is ontstaan bij Dynafix of tijdens transport is Vodafone verantwoordelijk voor het zorgdragen dat deze hersteld wordt. Waarom heb ik altijd zo'n vreemd gevoel als ik zaken van Dynafix voorbij zie komen. Het heeft steeds weer een vreemde wending... :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:55
Vandaag mail gehad dat ik het toestel weer kan inleveren, zodat ze het gebroken scherm ontstaan tijdens transport kunnen fixen.

Het hele verhaal is nu natuurlijk extra krom, ze gaan nu het scherm vervangen wat ze aan het begin van het verhaal niet wilde vervangen.

Deze keer maar gekozen om het toestel na reparatie bij de Vodafone winkel op te halen, zodat als er weer iets mee is er in ieder geval een medewerker bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 08:39
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:55:
Vandaag mail gehad dat ik het toestel weer kan inleveren, zodat ze het gebroken scherm ontstaan tijdens transport kunnen fixen.
En de rear case mag ik hopen. Die lijkt ook een deuk te hebben ter hoogte van de beschadiging (maar dat kan jij beter zien waarschijnlijk).
Het hele verhaal is nu natuurlijk extra krom, ze gaan nu het scherm vervangen wat ze aan het begin van het verhaal niet wilde vervangen.
Tja gewoon blij mee zijn.

Nu is het hun schuld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:55:

Deze keer maar gekozen om het toestel na reparatie bij de Vodafone winkel op te halen, zodat als er weer iets mee is er in ieder geval een medewerker bij staat.
Dit lijkt me zo'n karma-actie dat ik me nog best kan voorstellen dat er iemand bij Dynafix je een hart onder de riem probeert te steken. "heeft ie een bewijs dat ie heel ingeleverd was? Ja? mooi ik maak 'm wel stuk voor 'm dan krijgt ie een nieuw scherm" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:05

Mimiix

Professioneel Prutser

Anoniem: 472287 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 18:09:
[...]

Dit lijkt me zo'n karma-actie dat ik me nog best kan voorstellen dat er iemand bij Dynafix je een hart onder de riem probeert te steken. "heeft ie een bewijs dat ie heel ingeleverd was? Ja? mooi ik maak 'm wel stuk voor 'm dan krijgt ie een nieuw scherm" :+
Dit is mijn idee ook. In de doos ontstaat zoiets niet, ik zou zeggen: anonieme medewerker bedankt!

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:55
D3nnisd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:57:
[...]

Dit is mijn idee ook. In de doos ontstaat zoiets niet, ik zou zeggen: anonieme medewerker bedankt!
Het wordt niet in een doos terug gestuurd, maar in een zakje bubbeltjesplastic, wat weer in een bubbeltjesenvelop zit.
Een doosje had dit probleem denk ik doen voorkomen.

Ik ga er niet vanuit dat iemand met opzet het toestel zo terug gestuurd heeft, eerder dat er onvoorzichtig mee om gegaan is tijdens het vervoer
Pagina: 1 2 Laatste