Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-05 22:47
Heren,

ik kan er jammer genoeg niet bij zijn. Mijn ouders komen onverwachts terug uit Spanje en ik ben dus bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
Nou ik kan er kort over zijn vanavond. Het was een hele leuke race. Totdat ik yorh01 tegenkwam. Je verbinding is zo slecht dat je auto gewoon steeds van positie op de baan verplaatst. Hierdoor lijkt het steeds of je brake tests gaf en me afsnijdt. Uiteindelijk springt je auto weer 5 meter naar achter en je krijgt een rood kruis boven je auto, waardoor ik t gras op gebeukt wordt en m'n wiel verlies.

Ik moet zeggen dit is echt een hele frustrerende manier om m'n eerste DNF van het seizoen te krijgen. Dit had een zoveel mooiere race kunnen zijn.

Begin kon ik David goed volgen. Je maakte een leuke dummy actie, maar ik zou sowieso gaan stoppen. :)

Toen de safety car kwam ben ik gestopt. Kwam op de 10e plek terug maar kon al snel een hoop plekken goedmaken. Vanaf p4 uiteindelijk dus gecrasht

YouTube: F1® 2019 tweakers league ronde 12/15 hierbij de stream die een stuk korter is dan dat ik gewend ben 😬

[ Voor 19% gewijzigd door Rb88 op 16-03-2020 08:23 ]

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Helaas een DNF deze race. Kwalificatie was oké, had zeker nog wel wat tijd kunnen pakken in een paar bochten. In bocht 1/2 een tikje aan @Stefmeister8 gegeven, excuus daarvoor. Ik dacht dat liften voldoende zou afremmen om ruimte te geven. In lap 2, tijdens de safety car, rijd ik mijn vleugel kapot op @YRH die opeens stil staat voor de chicane bij startfinish, waardoor @GrandPuba zijn vleugel op mij kapot rijdt. In lap 7 presteer ik het om na de hairpin te spinnen en m'n band er af te rijden. Gevalletje te vroeg op het gas. Volgende race beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 13:44
@Anoniem: 1001065 mocht ik jou in 130R van de baan hebben gedrukt, mijn excuses; ik wou juist niet aan de binnenkant van Littlecow zitten met die snelheden en had niet door dat je al zo dichtbij zat |:(

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Alsnog maar een samenvatting,

Enorm weinig kunnen oefenen, niet goed voorbereid en eigenlijk was ik van plan om niet mee te rijden, maar om de gedachtes en ontspanning toch maar even te nemen toch in de cockpit gestapt.

Qualificatie was niet super, maar wel netjes tijdens verbeterd bij de drie runs die ik heb gemaakt om te starten van 12 positie.

wederom zat er een hoop meer in, @Frantz geeft het denk ik al goed aan mbt een kapotte vleugel, en kwam slecht in een ritme en reed ergens op plaats 14, maar uiteindelijke vond ik die toch, te laat weliswaar, maar vond in dit geval meedoen belangrijker.
Behalve een vijf seconde stop and go ivm die schade tijdens de sc een cleane race gereden, daar was ik wel happy mee.

Nu we ghosting aan hebben staan merk ik nu ik mijn stream zit te kijken dat ik nog steeds gewoon aan de kant ga bij blauwe vlaggen wat niet perse hoeft.... Heeft iedereen nog de verwachting dat dit niet meer hoeft ivm ghosting?

Onderstaand mijn stream ( Quali en Race ):

Weet niet hoe druk andere mensen zijn, wellicht zelfs uit de roelatie ivm ziek etc., maar tussen Japan en Mexico zitten bijna drie weken die voor sommige denk ik wel goed uit kunnen komen.
Maar wellicht is er iets te schuiven, weekje rust is wel lekker, maar kunnen we iets qua races schuiven die nog komen ( Mexico, USA en Brazilie ), waardoor er wellicht als er tijd en animo voor is aangezien alles in F1 toch stil licht om een kort toernooi achteraan te gooien op de tracks die we niet hebben gereden in het normale seizoen?

[ Voor 31% gewijzigd door GrandPuba op 18-03-2020 15:54 ]

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
Goed idee! Ik ben voor

[ Voor 37% gewijzigd door Rb88 op 18-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
GrandPuba schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:18:
Nu we ghosting aan hebben staan merk ik nu ik mijn stream zit te kijken dat ik nog steeds gewoon aan de kant ga bij blauwe vlaggen wat niet perse hoeft.... Heeft iedereen nog de verwachting dat dit niet meer hoeft ivm ghosting?
Ik vond dat ook erg wennen in het begin maar rijdt nu gewoon door als ik normaal zou doen. Je kan wel een time penalty krijgen als het te lang duurt voordat je gelapped wordt...
Weet niet hoe druk andere mensen zijn, wellicht zelfs uit de roelatie ivm ziek etc., maar tussen Japan en Mexico zitten bijna drie weken die voor sommige denk ik wel goed uit kunnen komen.
Maar wellicht is er iets te schuiven, weekje rust is wel lekker, maar kunnen we iets qua races schuiven die nog komen ( Mexico, USA en Brazilie ), waardoor er wellicht als er tijd en animo voor is aangezien alles in F1 toch stil licht om een kort toernooi achteraan te gooien op de tracks die we niet hebben gereden in het normale seizoen?
Er was in de planning rekening gehouden met de F1 race in Bahrein (22 maart) en er zit een Paas weekend tussen (12 april). Ikzelf heb ik de zondag van de 29e een afspraak waardoor ik niet kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Sup4rdurt op 18-03-2020 17:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrandPuba
Wellicht eens kijken of en wat er geschoven kan worden.
Er moet wel genoeg animo zijn uiteraard, maar we kunnen hier denk ik vast voor iedereen een werkbare modus in vinden?
Veel van de tracks die er nu niet inzitten in het normale seizoen vind ik zelf wel erg leuk om te rijden namelijk.
En Monaco is vast een leuke uitdaging voor iedereen 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rb88
Goedemorgen,

Het idee is dus om aanstaande zondag even een funsessie te houden. Voor iedereen die daar zin in heeft sluit gezellig aan.

Ik wil best de lobby en de mensen uitnodigen maar, ik ben er tussen 19:30 en 20:00 uur ongeveer. Mochten er mensen eerder willen starten, maak lekker een lobby aan deel het even in de ps4 chat en wie zien wel wie er allemaal komen. :)

Dit gaan we zondag de 29e nogmaals doen.
Was lachen vanavond!

[ Voor 8% gewijzigd door Rb88 op 22-03-2020 21:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrandPuba
Afgelopen twee weekenden hebben we omdat er geen races waren gezellig wat sprintraces gehouden.

Iedereen heeft wel een plekje op een podium behaald.

Live stream van 22 maart:

Live stream van 30 maart:

Op naar komende zondag in Mexico!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1RgbQ98T0Fi7T6s6ttEzrpt0/full.png Mexican Grand Prix

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xeDBonRmI6An78dRq9T7UGyt/full.jpg

Zondag 5 april 2020
Start om 20:00
Lobby open om 19:45
Host: Sup4rdurt

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
MercedesGrandPuba2000NeroProvocatore
FerrariBoatje-Suksee85
Red BullSTANBONJOVImIeZeLs
Racing PointJfottenJLK_Gaming
HaasKrullie77Ferrari_NL
RenaultGuthierezdanny-V6power
Toro RossoSup4rdurtLawsonIX
SauberLittlecow_TVR2Beat
McLarenDavid_la_racingSettaH
WilliamsStefmeister8yorh01

Als je er niet bij kunt zijn, laat dit dan a.u.b. even weten :)

Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @David_Racing @joeyl94 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Anoniem: 998023 @YRH @Frantz @Ferrari_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
Oew is dat morgen al?! Dan moet ik nog ff oefenen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:33

YRH

Ik kan er niet bij zijn zondag helaas, succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-05 11:52
Ik sla over deze avond!

PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 17:17

Kevinr1989

I am the danger

Ik moet helaas overslaan, nog iets teveel last van een jetlag 😬

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ik moet ook overslaan. Was het helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 08:48

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Ik hoop op tijd thuis te zijn!

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rb88
Ben zo stom geweest om geen stream aan te zetten. Maar eigenlijk niets spannends gebeurt.
Kwalificatie was wat prutswerk van mijn kant.
Eerst een bankerlap gedaan maar daarna 2x track limits overschreden. Starten op P4.
Ik had al vrij snel miezels en Ferrari_nl ingehaald.
Daarna naar David toe gereden en m ingehaald met drs. Vervolgens 2x gestopt alle twee de keren de ronde na David. Vrij eenvoudig als eerste naar de streep gereden.
P9 was genoeg om niet meer in te halen te zijn voor t kampioenschap.
Maar nu in stijl kampioen geworden met de snelste ronde en P1. O-) :)F :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Rb88 schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:54:
Congrats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.f.otten
Gefeliciteerd Rb88, mijn race was weer vroeg ten einde. Veel geoefend met dezelfde regels als wij hebben en toch reageert in de race met jullie anders dan als ik alleen rij. De achterkant breekt op de raarste momenten uit of na een bocht gaat hij bij een rechte stuurstand gewoon naar links of naar rechts de muur in. Zo ook deze keer. Erg jammer, want ik kon de nummer 11 en 12 zelfs bij houden en lag zelfs even 11de.

Volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
Rb88 schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:54:
Gefeliciteerd. Ik heb het niet nagerekend maar ik denk dat je al lang kampioen bent aangezien jouw beste 13 resultaten tellen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
Boatje schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:13:
[...]

Gefeliciteerd. Ik heb het niet nagerekend maar ik denk dat je al lang kampioen bent aangezien jouw beste 13 resultaten tellen :+
Hahaha ik wel met David samen. Jij kon tot gisteren nog op gelijke hoogte komen en David zelfs nog 1 puntje meer scoren. Daarvoor hoefde ik alleen maar 3x uit te vallen en 1 van jullie 2 alles te winnen met de snelste race ronde :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrandPuba
Laat ik beginnen met de felicitaties voor RB88! Denk een mega solide seizoen!
En onze master of poles David, wat een goede tijd weer, lekker!

Qua race was het alleen in het begin voor mij even spannend en zeer solide, tot ik helaas in de laatste sector uitkomend uit het stadion een spin had en twee plekken moest inlossen.
Verder eindelijk een keer zonder schades verder, en happy met een 7e plaats ( best of the rest ;-) )

Verder afgelopen weekend een beetje aan het klooien geweest met Streamlabs OBS voor het streamen... helaas de stream niet opgenomen, maar alleen de live stream op Youtube, anders had ik de hik in het geluid wel kunnen aanpassen en opnieuw kunnen uploaden, het is een beetje rottig kijken helaas.

Hierbij de stream:

Boatje, volgens mij zijn race 13 en 14 in het sheet omgedraaid ( Mexico / USA )

[ Voor 6% gewijzigd door GrandPuba op 07-04-2020 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
GrandPuba schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:54:
Boatje, volgens mij zijn race 13 en 14 in het sheet omgedraaid ( Mexico / USA )
Klopt en aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

HenkS

Da_king alias HenkS

Ik heb mij nog ingeschreven via het google form. Heeft dat nog zin :)
Lijkt me leuk om mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
HenkS schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:47:
Als er geen uitvallers zijn, hebben we voor de laatste 2 races alle stoeltjes bezet. Mocht er wel een plekje vrijkomen, kun je deze wel overnemen. Lees wel even de regels in de TS door en voeg mij toe op PSN. De eerstvolgende race is trouwens wel pas op 19 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
HenkS schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:47:
Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn die niet kan meedoen. Kan je rijden met medium TC and zonder brake assists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
Aanstaande zondag maar weer een fun sessie doen?
Ik ben in ieder geval rond 19:30 online, dus als mensen zin hebben doe gezellig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Boatje schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:15:
[...]

Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn die niet kan meedoen. Kan je rijden met medium TC and zonder brake assists?
Yes daarmee rij ik altijd
Ik zag alleen dat jullie ook rijden zonder pit assist (toch?) die heb ik altijd aan staan. Rest rijd ik met dezelfde settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

HenkS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:29:
[...]

Yes daarmee rij ik altijd
Ik zag alleen dat jullie ook rijden zonder pit assist (toch?) die heb ik altijd aan staan. Rest rijd ik met dezelfde settings.
Pit assist staat aan alleen pit release niet. Maar dat is een kwestie van koppeling indrukken als de auto omhoog komt en gas geven en koppeling los als de auto op de grond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Sup4rdurt schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:20:
[...]

Als er geen uitvallers zijn, hebben we voor de laatste 2 races alle stoeltjes bezet. Mocht er wel een plekje vrijkomen, kun je deze wel overnemen. Lees wel even de regels in de TS door en voeg mij toe op PSN. De eerstvolgende race is trouwens wel pas op 19 april.
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

joeyl94 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:32:
[...]

Pit assist staat aan alleen pit release niet. Maar dat is een kwestie van koppeling indrukken als de auto omhoog komt en gas geven en koppeling los als de auto op de grond staat.
Tnx, zelfde als met de start dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

HenkS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:32:
[...]

Tnx, zelfde als met de start dus:)
Precies, gewoon even keertje oefenen met een offline race. Tijdens je pit zit er een lamp boven je auto die aangeeft wanneer je weg kan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:57
Rijden jullie allemaal met loadcell pedalen? Het is behoorlijk lastig om zonder antilock brakes te rijden met gewone pedalen. Remmen is lastiger dan gas geven, waar dan wel weer traction control op mag. Is dat weloverwogen?

Wil misschien ook mee rijden maar het gebrek aan abs gaat mijn prestatie behoorlijk omlaag helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
WillemJanJansen schreef op zondag 12 april 2020 @ 14:58:
Rijden jullie allemaal met loadcell pedalen? Het is behoorlijk lastig om zonder antilock brakes te rijden met gewone pedalen. Remmen is lastiger dan gas geven, waar dan wel weer traction control op mag. Is dat weloverwogen?

Wil misschien ook mee rijden maar het gebrek aan abs gaat mijn prestatie behoorlijk omlaag helpen.
Nee niet allemaal. We gaan voor de lol vanavond rijden als je zit hebt om mee te doen voeg me maar toe via PSN. Naam: r2beat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ik zie je bericht helaas wat te laat. Jullie zijn nu al lang en breed bezig. Zal het forum even in de gaten houden voor wellicht een nieuwe race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrandPuba
WillemJanJansen schreef op zondag 12 april 2020 @ 14:58:

Denk dat het een kwestie is van oefenen en er aan leren wennen, alles heeft zo tijd nodig, "muscle memory" opbouwen en het onder de knie krijgen.
Ik denk niet dat het door een loadcell hierdoor echt makkelijker wordt hoor, dat is ook een totaal andere manier van remmen, wellicht meer echt, maar ook dat lost de abs issues echt niet zomaar op.
Ik denk dat het merendeel geen loadcell heeft.

En ik denk niet dat de prestatie persé een issue is hoor alleen door ABS niet te hebben, het gaat ook om het plezier erin hebben en dus afhankelijk van jezelf oefenen richting de races.
Volgens mij rijden de meeste met TC op medium en die zijn 1.5/2 seconden sneller dan zonder TC, en op Elite met racelijn uit zal hier uiteindelijk nog iets bijkomen qua tijd, de ervaring en het leren van de circuits op andere standen en settings is denk ik ook de uitdaging in de game, en om daaruit uiteindelijk sneller te worden en uitdaging te hebben en meer ervaring te krijgen ( dat is op het ene circuit anders dan op een ander circuit ).
De grotere uitdaging zit denk ik als je er niet aan gewend bent in de simulation damage icm andere rijders online, maar ook dat is een kwestie van wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Helemaal met je eens. Heb geoefend zonder abs en ben op Oostenrijk ongeveer een seconde langzamer maar het rijdt een stuk leuker. Een bocht inremmen is een stuk lastiger. De haarspeldbocht na het lange rechte stuk is ineens behoorlijk uitdagend. Op lage snelheid is het behoorlijk oppassen voor een lock up. Na een aantal rondjes is het gevoel al een stuk meer aanwezig. Tractie controle heb ik ook uitstaan om eigenlijk dezelfde reden. Het vergroot de fun behoorlijk.

De racelijn is de laatste stap. Hier is alleen veel tijd en oefening voor nodig, om alle rempunten e.d. te onthouden. Ik weet echter zeker dat je dan wel sneller bent want die racelijn is lang niet altijd de juiste lijn en ook de rempunten zijn soms niet helemaal goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w8px9JXJX7xbmc4HmDU0dS5o/full.png United States Grand Prix

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xeDBonRmI6An78dRq9T7UGyt/full.jpg

Zondag 19 april 2020

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
FerrariBoatje-Suksee85
HaasKrullie77Ferrari_NL
SauberLittlecow_TVR2Beat

Als je er niet bij kunt zijn, laat dit dan a.u.b. even weten :)

Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @David_Racing @joeyl94 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Anoniem: 998023 @YRH @Frantz @Ferrari_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rb88
Wow wat een race!

Kwalificatie kwam ik wederom te kort voor pole 0.022 achter David. Had wel wat meer ingezeten maar toch paar kleine momentjes waardoor ik dus te kort kwam voor p1.

De race vanaf ronde 1 tot en met ronde 28 in gevecht geweest voor P1. Paar mooie acties en battles gehad met David. Helaas eindigde dat toen hij achterop me knalde. Maarja toen had Guthierez zich al in het gevecht gemengd. Bekijk de beelden maar:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrandPuba
USA is een leuk en uitdagend circuit, ondanks dat het als een makkelijk circuit bestempeld wordt ben ik bang dat ik die mening niet helemaal deel, sector één is het super makkelijk om een warning te krijgen, en sector drie heeft een paar hele nare 90 graden bochten waar je best wel kunt spinnen.

Door de vele bochten zijn de plekken om in te halen beperkt, enorm lange back-straight waar wel e.a. mogelijk is.

Startte als elfde, maakte bijna anderhalve seconde goed in de laatste run tijdens de kwalificatie, om uiteindelijk wat naar voren te rijden richting plaats zes, Boatje spinde voor mijn neus in sector 3, en op het laatste stuk van sector drie sneed ik de lange doordraai niet goed aan en kon de auto maar net opvangen... en alleen neusschade over gehouden ( Boatje scheerde volgens mij echt net langs mij en was volgens mij nog geen ghost )
Voor mij was het eerste gedeelte van de race erg spannend en leuk met wat actie, daarna kwam ik in niemands land terecht, en door de schade in sector 3 kon ik snel wisselen van neus, en omdat ik er toch was dan maar nieuwe mediums eronder om voordeel richting einde race te hebben, maar dat mocht niet meer baten.
Uiteindelijk toch negende plek.

Hierbij de live stream ( hij is nog bij Youtube aan processen voor het inkorten ), nog een leuke tweakers intro erbij gemaakt van de week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Zeer ongemakkelijk om in bocht 11 van ronde 1 de controle over de auto te verliezen en tegen de vangrail te klappen. Echt zonde, want had de afgelopen dagen geoefend op dit circuit en dat ging helemaal niet slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
GrandPuba schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:49:
Boatje spinde voor mijn neus in sector 3, en op het laatste stuk van sector drie sneed ik de lange doordraai niet goed aan en kon de auto maar net opvangen... en alleen neusschade over gehouden ( Boatje scheerde volgens mij echt net langs mij en was volgens mij nog geen ghost )
52:18 -> Geen spin maar settings problemen met m'n stuur. Stond daar 12s stil...

52:40 -> Ik herinner dat, al zat Danny nog dichter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Boatje schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:09:
[...]

52:18 -> Geen spin maar settings problemen met m'n stuur. Stond daar 12s still...

52:40 -> Ik herinner dat, al zat Danny nog dichter :+
Ja, jij en Danny scheerde voorbij idd, dat ging ook maar net goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5B47heYWUZsv72FXgDS35j86/full.png Brazilian Grand Prix

Zondag 26 april 2020

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
FerrariBoatje-Suksee85
HaasKrullie77Ferrari_NL
SauberLittlecow_TVR2Beat

Alweer de laaste van het seizoen. Hoop op een volle grid maar als je er helaas toch niet bij kunt zijn, laat dit dan a.u.b. even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Sup4rdurt schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 02:04:

[Afbeelding] Brazilian Grand Prix

[Afbeelding]

Zondag 26 april 2020

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
FerrariBoatje-Suksee85
HaasKrullie77Ferrari_NL
SauberLittlecow_TVR2Beat

Alweer de laaste van het seizoen. Hoop op een volle grid maar als je er helaas toch niet bij kunt zijn, laat dit dan a.u.b. even weten :)

Ik ben helaas afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 20:42
@Sup4rdurt Is het mogelijk om mijzelf aan te melden voor het volgende seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-05 11:52
Ik zal er niet zijn. Bedankt voor het leuke seizoen!

PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Jakehh schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:40:
@Sup4rdurt Is het mogelijk om mijzelf aan te melden voor het volgende seizoen?
Het volgende seizoen is nog niet begonnen, sterker nog, het is nog niet gepland. Best het topic in de gaten houden voor komende informatie. Normaal starten we rond het einde van het echte F1 seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Boatje op 26-04-2020 12:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rb88
Boatje en superdurt bedankt voor het regelen van deze leuke league!

Ik heb al een paar gasten gesproken en wij gaan graag door en willen nog een korte League doen met de 6 races die nog niet gedaan zijn. Ik zal daar morgen een nieuw topic voor aanmaken of kunnen we dit topic daarvoor gebruiken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GrandPuba
@Boatje en @Sup4rdurt dank voor het mogelijk maken van de league, super veel van geleerd, voor mij de eerste keer online racen in een league vorm en alles was top geregeld.

Zoals @Rb88 als zegt we gaan door het stop hier niet, en er is genoeg animo, Rb88 zal een nieuw topic openen voor het nieuwe verkorte seizoen.

Nu terug naar de race van gisteren de laatste alweer:
Het begon niet goed met een grote PSN/Codemasters storing, niemand kon de lobby joinen en werden eruit gegooid met een error, gelukkig waren wij niet de enige en is het issue uiteindelijk na pak en beet 30 minuten verholpen om vervolgens rond 20:45 te starten.

Laten we het maar niet over de kwalificatie hebben ( in het kort, het was nat, en die pitsstraat loopt van best breed naar wat smal in de snelle bocht naar links, ik had bij trainen al gemerkt dat dit lastig was en dus hierop ingespeeld.... maar daar had ik in de regen al meteen schade, en de volgende bocht ging het mis )
Maar er is wel een stukje leuke registratie van de kwalificatie die ik gevolgd heb verder.

Dus als laatste starten:
Race was wel gewoon lekker droog, ik had al wat geoefend en had besloten om de strategie soft ( ROOD ) naar medium ( GEEL ) te rijden, mits ik geen schade zou hebben bij de start, maar omdat ik als laatste starte was die lekker overzichtelijk ;-)

Mijn DRS deed het de eerste 16 ronden niet tijdens de eerste stint op de rode wang, die had een issue en ging niet open, dat maakte snel plekken pakken bij de start lastig, zeker om bij de kopgroep aan te haken.
Daarna over op de gele wang de medium om hierop de race uit te rijden.

Uiteindelijk nog wel wat leuke overtakes gehad en kleine battles om mensen achter mij te houden, op een gegeven moment schrok ik van een gele vlag, en slipte ik op het gras, gelukkig op kunnen vangen, en later nog een spin in de laatste bocht waar ik de apex teveel pakte.
Beide acties geen plekken verloren en geëindigd als achtste.

Leuk seizoen om veel van te leren, maar het is nog niet over en we gaan door!
Dank aan iedereen die meegereden hebben en dit mogelijk hebben gemaakt.

Hier de stream:

Video hangt nog in de edit modus, mocht je nog de twee uur durende versie zien start de stream pas rond de 41:35e minuut.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:33

YRH

Zeker bedankt voor het regelen @Sup4rdurt en @Boatje ! Lijkt me leuk om mee te blijven doen, al zal ik niet altijd aanwezig kunnen zijn waarschijnlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danny-v6
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-05 08:36

Danny-v6

Psn= danny-V6power

@Boatje @Sup4rdurt bedankt voor het regelen van de league! Ondanks dat ik laat laat instroomde in het seizoen me zeer vermaakt!

Dan de qaulificatie met regen, niet me sterkste punt maar toch als 7e geqaulificeerd..

De race zelf prima start, tempo van de mannen voor me kon ik niet volgen dus eigenlijk heel de race in niemandsland gereden. Banden slijtage lag zeer laag dus geprobeerd met een hele vroege pitstop iets te proberen te forceren volgens mij rond ronde 12 naar binnen gegaan voor de mediums, om de race op uit te rijden, al snel kwam ik vast te zitten achter @GrandPuba .die ik eigenlijk geen moment kon passeren tot die pits in ging voor ook vers rubber . Toen een aantal rondes lang een goeie pace kunnen rijden tot ik de mediummap in de gaten ging houden waar ik @David_Racing een beetje in de gaten ging houden, die liep veel minder snel in dan ik dacht, maar door dat ik meer met David bezig met was ging ik me zo vaak verremmen dat die alsnog zo achter me zat en die had aan de eerste beste kans genoeg om me met gemak voorbij te komen, aan Jeff een update gevraagd en die vertelde dan David ook een 3 sec tijdstraf had, dus voor mij een kansloze missie op david te proberen te gaan volgen. Dus nog maar een pitstop gemaakt om de snelste ronde van @Rb88 proberen te verbeteren maar ook daar geen schijn van kans kwam volgens mij nog dik een sec te kort :+ helaas het opnemen van de race en q weer mislukt 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boatje
Bedankt voor de complimenten. Opnieuw een super leuke league en proficiat aan @Rb88 aka R2Beat, een overduidelijke winnaar!

Ikzelf heb, vergeleken met de vorige league, heel wat minder geoefend en dit was duidelijk te merken. Ook had ik meerdere keren pech, al zal de overwinning in Singapore mij het meest bijblijven :*)

Ik vrees dat dit mijn laatste F1 league zal zijn. Sinds enkele weken overgestapt naar iRacing. No worries, de league zal blijven bestaan dankzij deze schitterende Tweakers community _/-\o_

Verder wens ik iedereen een leuke zomer toe, ik kijk alvast uit naar de eerste F1 race 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Thanks voor de bedankjes iedereen en @Boatje bedankt voor het co-organiseren!

Matige afsluiter qua race (ook vanaf de PSN/Codemasters kant) maar toch wel leuk gereden dit seizoen. Zelf zal ik vanaf nu alleen maar met rFactor 2 gaan rijden. Mocht @Rb88 de TS of race race post layout willen overnemen, laat dit even weten dan stuur in die even naar je door. Ik heb je toegevoegd als mede autheur in deze thread dus zou je zelf even kunnen copy/pasten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sup4rdurt op 28-04-2020 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
Sup4rdurt schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:05:
Thanks voor de bedankjes iedereen en @Boatje bedankt voor het co-organiseren!

Matige afsluiter qua race (ook vanaf de PSN/Codemasters kant) maar toch wel leuk gereden dit seizoen. Zelf zal ik vanaf nu alleen maar met rFactor 2 gaan rijden. Mocht @Rb88 de TS of race race post layout willen overnemen, laat dit even weten dan stuur in die even naar je door. Ik heb je toegevoegd als mede autheur in deze thread dus zou je zelf even kunnen copy/pasten :)
Thnx die ga ik zeker van je lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
@Boatje en @Sup4rdurt bedankt voor het regelen. Inderdaad heel leerzaam voor mij geweest, ondanks dat ik de meeste races niet kon uitrijden. Ik denk toch dat dit een internet issue is, omdat ik al ik oefen offline hier geen last van heb. Ik ga zeker het nieuwe mini seizoen dat zondag start weer mee doen. En nog meer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Nog bedankt voor het organiseren! Was top!

Ik heb de laatste paar races niet meegedaan omdat ik net als Boatje ben overgestapt naar iRacing. Het verschil daarin is zo groot dat ik niet wilde blijven switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blikken_duif
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-04-2020
Hey is er nog een kans dat ik deze league zou kunnen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
Blikken_duif schreef op donderdag 30 april 2020 @ 01:33:
Hey is er nog een kans dat ik deze league zou kunnen joinen?
Deze league joinen wordt erg lastig. Hij was klaar na afgelopen zondag. Gelukkig doen we nog een league en die start aanstaande zondag. Kijk maar even in dit topic.
[PS4] F1 2019 GoT Racing League (6 races)

[ Voor 5% gewijzigd door Rb88 op 30-04-2020 09:23 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste