Ik kan er vanavond jammer genoeg niet bij zijn, dus er kan voor mij in de plaats iemand anders mee rijden.Boatje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:59:
[...]
Als er een plekje vrijkomt, zullen we jou contacteren
Om een of andere reden al mijn F1 data kwijt, settings, kalibratie, setups, carreer.
Snel gecrashed door dat ik hele andere brake settings gewend was.
Vaag dat alles weg is. Gebeurd nadat ik mijn PS4 had gerestarted omdat de lobby niet zichtbaar was.
Ga hier toch wel voortaan een backup op usb van maken.
Snel gecrashed door dat ik hele andere brake settings gewend was.
Vaag dat alles weg is. Gebeurd nadat ik mijn PS4 had gerestarted omdat de lobby niet zichtbaar was.
Ga hier toch wel voortaan een backup op usb van maken.
Was bij mij heel snel voorbij door bovenstaand mankement. Nog even met de controller geprobeerd maar dat was ook snel einde verhaal...
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
stroom er even af en er weer op, hielp dat niet?Sup4rdurt schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:35:
[Streamable: Stuur is de weg kwijt]
Was bij mij heel snel voorbij door bovenstaand mankement. Nog even met de controller geprobeerd maar dat was ook snel einde verhaal...
Het lampje is rood. Moet die niet blauw zijn op een csl set?
Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/
j.f.otten schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:11:
[...]
stroom er even af en er weer op, hielp dat niet?
Heb stroom eraf gehad nadat ik door de verschillende modes heen ben gegaan (vandaar het rode lampje).Rb88 schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:24:
Het lampje is rood. Moet die niet blauw zijn op een csl set?
Tijdens de Q kon ik geen gas geven na uitkomen pitstraat dus stond ik te lang stil op de baan; DSQ. Tijdens formatie ronde kwam ik weer niet weg dus ook daarvoor een DSQ. Bij de race start dus hetzelfde dus een tijdje auto-pilot gereden totdat ik controller instellingen goed had gezet maar dat speelde zo onwennig dat ik bij de eerste de beste bocht de muur instuurde...
2 races verder, geen volle ronde gereden...
Probeer eens:Sup4rdurt schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:02:
[...]
[...]
Heb stroom eraf gehad nadat ik door de verschillende modes heen ben gegaan (vandaar het rode lampje).
Tijdens de Q kon ik geen gas geven na uitkomen pitstraat dus stond ik te lang stil op de baan; DSQ. Tijdens formatie ronde kwam ik weer niet weg dus ook daarvoor een DSQ. Bij de race start dus hetzelfde dus een tijdje auto-pilot gereden totdat ik controller instellingen goed had gezet maar dat speelde zo onwennig dat ik bij de eerste de beste bocht de muur instuurde...
2 races verder, geen volle ronde gereden...
- Met een ander stuur, indien je een hebt.
- Stuur eraf halen en kijken of de pinnen ok zijn.
- Firmware upgrade.
Goedemorgen,
Mijn stream van de race is helaas niet helemaal goed gegaan. Heb alleen een halve formationlap op beeld
. Zal vanavond is kijken of t echt niet opgeslagen is.
Kwalificatie om pole scheelde maar 0.086. mooie 2e startplaats dit keer.
De race was vanuit mijn oogpunt zeker boeiend. Te voorzichtig van mijn plek waardoor ik al gauw een positie verloor. Vervolgens iets te onvoorzichtig en wat schade aan de neus rechtsvoor.
Wetende dat een 1 stopper niet veel verschil maakt met een 2 stopper ben ik in ronde 3of4 al gestopt voor gele sloffen en een nieuwe vleugel. Guthierez waren jouw banden er ook al aan? Of probeerde je de undercut te voorkomen? om meteen die ronde daarna naar witte banden te gaan vond ik wel gewaagd.
Het duurde ff voor ik je voorbij was maar vanaf dat moment moest ik flink aan de bak. Ik moest nog een keer stoppen. Jij hoefde niet voor mijn gevoel.
De ronde voor mijn geplande stop ging je banden wisselen. Hierdoor kon ik ook een vrije stop maken en is t geen moment spannend meer geweest voor de zege.
Nog 2x geprobeerd om de snelste ronde van David laracing af te pakken, maar uiteindelijk gestrand op 0.014 uit m'n hoofd. Wilde natuurlijk niet te veel risico nemen als leider in de race.
Als ik goed geteld heb zijn er uiteindelijk 5 auto's gefinisht. Het moet een spektakel zijn geweest voor de neutrale toeschouwer.
Hopen dat de volgende race iets meer mensen finishen, en we weer een echte strijd hebben.
Op naar de volgende
Mijn stream van de race is helaas niet helemaal goed gegaan. Heb alleen een halve formationlap op beeld

Kwalificatie om pole scheelde maar 0.086. mooie 2e startplaats dit keer.
De race was vanuit mijn oogpunt zeker boeiend. Te voorzichtig van mijn plek waardoor ik al gauw een positie verloor. Vervolgens iets te onvoorzichtig en wat schade aan de neus rechtsvoor.
Wetende dat een 1 stopper niet veel verschil maakt met een 2 stopper ben ik in ronde 3of4 al gestopt voor gele sloffen en een nieuwe vleugel. Guthierez waren jouw banden er ook al aan? Of probeerde je de undercut te voorkomen? om meteen die ronde daarna naar witte banden te gaan vond ik wel gewaagd.
Het duurde ff voor ik je voorbij was maar vanaf dat moment moest ik flink aan de bak. Ik moest nog een keer stoppen. Jij hoefde niet voor mijn gevoel.
De ronde voor mijn geplande stop ging je banden wisselen. Hierdoor kon ik ook een vrije stop maken en is t geen moment spannend meer geweest voor de zege.
Nog 2x geprobeerd om de snelste ronde van David laracing af te pakken, maar uiteindelijk gestrand op 0.014 uit m'n hoofd. Wilde natuurlijk niet te veel risico nemen als leider in de race.
Als ik goed geteld heb zijn er uiteindelijk 5 auto's gefinisht. Het moet een spektakel zijn geweest voor de neutrale toeschouwer.
Hopen dat de volgende race iets meer mensen finishen, en we weer een echte strijd hebben.
Op naar de volgende
Thanks, maar de kleine gooide toch weer roet in het etenGh0stw4lk3r schreef op zondag 8 december 2019 @ 11:52:
@Stringer je kan vanavond sowieso voor mij in de plaats, ik ga het namelijk niet redden.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Moeizame kwalificatie en dito race voor mij...
Had eerder van de week in de Time Trial wat geknutseld en daaruit een setup klaar staan om te gebruiken tijdens deze GP. Helaas, om wat voor reden dan ook, heeft hij hem niet gepakt en dat had best wel wat impact voor mij.... In de setup stond de brake pressure op zo'n 80%, echter bleef hij nu op 71% staan en dat is goed te zien in mijn twee pogingen om een fatsoenlijke tijd neer te zetten... In beide rondes remde ik simpelweg te laat om op tijd de eerste bocht aan te snijden met het resultaat dat ik behoorlijk wijd ging...
[Video: https://www.twitch.tv/videos/519140805?collection=TqmxRIir3hWTng]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/519142802?collection=TqmxRIir3hWTng]
Eerste twee bochten na start van de race op safe gespeeld en wat vroeger geremd en had al gauw wat plekjes gepakt. Helaas remde ik bij bocht 3 echt te laat (met brake pressure 80% had ik het net kunnen redden) waardoor ik @Anoniem: 1001065 per ongeluk in de zijkant ramde, waarvoor mijn excuses...
In het vervolg van de eerste ronde moest ik tijdens de laatste twee bochten zowel @Anoniem: 1001065 als Gaming ontwijken... Verder geen rol van importantie gespeeld, crashte volgens mij halverwege de race vanwege versleten banden....
[Video: https://www.twitch.tv/videos/519146714?collection=TqmxRIir3hWTng]
Volgende week rematch op Catalunya waar ik zeker beter voor de dag zal komen
Had eerder van de week in de Time Trial wat geknutseld en daaruit een setup klaar staan om te gebruiken tijdens deze GP. Helaas, om wat voor reden dan ook, heeft hij hem niet gepakt en dat had best wel wat impact voor mij.... In de setup stond de brake pressure op zo'n 80%, echter bleef hij nu op 71% staan en dat is goed te zien in mijn twee pogingen om een fatsoenlijke tijd neer te zetten... In beide rondes remde ik simpelweg te laat om op tijd de eerste bocht aan te snijden met het resultaat dat ik behoorlijk wijd ging...

[Video: https://www.twitch.tv/videos/519140805?collection=TqmxRIir3hWTng]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/519142802?collection=TqmxRIir3hWTng]
Eerste twee bochten na start van de race op safe gespeeld en wat vroeger geremd en had al gauw wat plekjes gepakt. Helaas remde ik bij bocht 3 echt te laat (met brake pressure 80% had ik het net kunnen redden) waardoor ik @Anoniem: 1001065 per ongeluk in de zijkant ramde, waarvoor mijn excuses...

[Video: https://www.twitch.tv/videos/519146714?collection=TqmxRIir3hWTng]
Volgende week rematch op Catalunya waar ik zeker beter voor de dag zal komen
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Was voor mij een teleurstellende race.
Quali, weer een hoop gepruts, uiteindelijk maakte ik anderhalve seconde goed in de tweede run.
Bij de formatie ronde werd ik van achteren aangereden, formatie ronde over.
Opzich goede start gehad, maar bij de mêlee in bocht twee had ik geen schade maar een lekke achterband, niet te houden in bocht drie, en over.
Opstaan en weer doorgaan! Heb een leuke race gezien, met volgens mij maar vijf personen die het echt hebben uitgereden.
Wederom op naar Spanje! Voor een nieuwe race!
Quali, weer een hoop gepruts, uiteindelijk maakte ik anderhalve seconde goed in de tweede run.
Bij de formatie ronde werd ik van achteren aangereden, formatie ronde over.
Opzich goede start gehad, maar bij de mêlee in bocht twee had ik geen schade maar een lekke achterband, niet te houden in bocht drie, en over.
Opstaan en weer doorgaan! Heb een leuke race gezien, met volgens mij maar vijf personen die het echt hebben uitgereden.
Wederom op naar Spanje! Voor een nieuwe race!
GoT F1 PlayStation Racing League Discord
Voor mij ook een teleurstellende race. Na 5 nieuwe vleugels heb ik het maar opgegeven.
Op de 1 of andere manier ging mijn auto van onderstuur in de Q naar overstuur in de race. Heel apart racen op die manier. Start ging nog wel goed, maar na een spin was het wel voorbij.
Bij de formatie ronde kunnen we wel wat meer afstand van elkaar houden. De persoon achter mij zat zo ongeveer heel de tijd in mijn versnellingsbak.
Wel zin in de volgende race!
Op de 1 of andere manier ging mijn auto van onderstuur in de Q naar overstuur in de race. Heel apart racen op die manier. Start ging nog wel goed, maar na een spin was het wel voorbij.
Bij de formatie ronde kunnen we wel wat meer afstand van elkaar houden. De persoon achter mij zat zo ongeveer heel de tijd in mijn versnellingsbak.
Wel zin in de volgende race!
Leuk om dit topic eens te volgen. Ik heb gister F1 2019 gekregen voor Sinterklaas en met een controller en 40% difficulty heb ik voorlopig genoeg uitdaging
. Wellicht volgend seizoen meeracen!
If it aint fixed, it's broken.
Firmware check gedaan, evenals de pinnen. Nu hopen dat het goed blijft gaan.Boatje schreef op maandag 9 december 2019 @ 06:22:
[...]
Probeer eens:
- Met een ander stuur, indien je een hebt.
- Stuur eraf halen en kijken of de pinnen ok zijn.
- Firmware upgrade.
[ Voor 6% gewijzigd door Sup4rdurt op 10-12-2019 10:01 ]
Anders doen we vanavond/morgen even een oefensessie?Sup4rdurt schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:00:
[...]
Firmware check gedaan, evenals de pinnen. Nu hopen dat het goed blijft gaan.
Vanavond gaat het niet worden voor mij. Morgen komt mij beter uit.Kevinr1989 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:04:
Anders doen we vanavond/morgen even een oefensessie?Ook leuk voor anderen om aan te sluiten?
Dan morgen! Ben zelf wat later op de avond aanwezig 👍🏻Sup4rdurt schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:24:
[...]
Vanavond gaat het niet worden voor mij. Morgen komt mij beter uit.
Spanish Grand Prix

Zondag 15 december 2019
Start om 20:00
Lobby open om 19:45
Host: Sup4rdurt
Deelnemers
Team | Racer 1 | Racer 2 |
Mercedes | GrandPuba2000 | NeroProvocatore |
Ferrari | Boatje- | Suksee85 |
Red Bull | STANBONJOVI | MADMANIACMARTINO |
Racing Point | Thom-2289 | Jfotten |
Haas | Christoxz | Krullie77 |
Renault | Guthierez | Gaming-LV |
Toro Rosso | Sup4rdurt | LawsonIX |
Sauber | Littlecow_TV | R2Beat |
McLaren | David_la_racing | martijnhitv |
Williams | Stefmeister8 | Markymark0251 |
Graag even laten weten als je er niet bij kunt zijn
Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @L3007 @David_Racing @martijn_hv @Thom2289 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @chriistiix @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Gh0stw4lk3r @Anoniem: 998023
Ik ben er niet bij in Spanje!
PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez
Bedankt voor de ping, ben er weer bij 😉
Ik ben er vanavond ook niet bij want ben nog onderweg 😔
Heb toch wel een dubbel gevoel aan de race overgehouden...
Quali ging niet slecht (6e) en de start van de race was uitermate goed (na de tweede bocht 3 plekken gewonnen)
Aangekomen in ronde 5 werd ik op het rechte stuk ingehaald door Suksee85 maar wist na de eerste 3 bochten behoorlijk bij te blijven. Hij verremde zich bij bocht 4 waardoor ik de binnenkant wist te pakken en hij reed met een kleine voorsprong (kwart auto) richting bocht 5 aan de binnenkant. Weet niet of het bewust of onkunde was maar ik werd echt behoorlijk voor mijn sokken gereden, dit terwijl het verdedigen aan de binnenkant echt wel een betere keuze was geweest van Suksee85...
Enfin, na een pitstop en wat gevecht van plaats 14 alsnog op de 8ste stek weten te eindigen, goed voor de eerste puntjes van het seizoen.
Volledige race vanuit mijn perspectief opgenomen:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/522015992?collection=9yisIFam4BXs-Q]

Volledige race vanuit mijn perspectief opgenomen:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/522015992?collection=9yisIFam4BXs-Q]
Hier kon jij echt helemaal niets aan doen. Ik ben niet van de wedstrijdleiding maar je wordt gewoon van de baan gereden. Absoluut geen nette actie, waarbij welgemende excuses van de dader niet meer dan terecht zou zijn (in mijn ogen).Kevinr1989 schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:01:
Aangekomen in ronde 5 werd ik op het rechte stuk ingehaald door Suksee85 maar wist na de eerste 3 bochten behoorlijk bij te blijven. Hij verremde zich bij bocht 4 waardoor ik de binnenkant wist te pakken en hij reed met een kleine voorsprong (kwart auto) richting bocht 5 aan de binnenkant. Weet niet of het bewust of onkunde was maar ik werd echt behoorlijk voor mijn sokken gereden, dit terwijl het verdedigen aan de binnenkant echt wel een betere keuze was geweest van Suksee85...
Over mijn race kan ik kort zijn. Ik was niet in beste vorm, hele week ziek geweest en werd af en toe aangevallen door een hoestbui.
Door zo'n fijne hoestbui spinde ik terwijl ik DavidLaRacing lekker aan het volgen was. Volgens mij heb jij wel een pechvogel op je schouder zitten. Wederom vanuit leidende positie een crash?!
Hierdoor kreeg ik P1 in mijn schoenen geschoven. Heb ik nog een paar momenten gehad waarop ik bijna spinde en zelfs nog een keer in het grind gestaan. Ondanks dat toch als eerste over de finish gekomen. Hier kon ik niet echt voldoening uithalen omdat ik lang geen foutloze race gereden heb.
Hier mijn beelden van de race:
YouTube: F1® 2019 tweakers league ronde 3/15
[ Voor 0% gewijzigd door Rb88 op 16-12-2019 10:03 . Reden: typo ]
Leuk om van iedereen een verslagje plus video te zien, geeft wel een goed beeld hoe iedereen rijdt en welke beleving iedereen heeftRb88 schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:02:
[...]
Hier kon jij echt helemaal niets aan doen. Ik ben niet van de wedstrijdleiding maar je wordt gewoon van de baan gereden. Absoluut geen nette actie, waarbij welgemende excuses van de dader niet meer dan terecht zou zijn (in mijn ogen).
Over mijn race kan ik kort zijn. Ik was niet in beste vorm, hele week ziek geweest en werd af en toe aangevallen door een hoestbui.
Door zo'n fijne hoestbui spinde ik terwijl ik DavidLaRacing lekker aan het volgen was. Volgens mij heb jij wel een pechvogel op je schouder zitten. Wederom vanuit leidende positie een crash?!
Hierdoor kreeg ik P1 in mijn schoenen geschoven. Heb ik nog een paar momenten gehad waarop ik bijna spinde en zelfs nog een keer in het grind gestaan. Ondanks dat toch als eerste over de finish gekomen. Hier kon ik niet echt voldoening uithalen omdat ik lang geen foutloze race gereden heb.
Toch wel een voordeel als je streamt, kan je zien wat er soms voor gekke dingen gebeuren maar ook om te evalueren en daar lering uit te trekken
Op jouw video is mooi te zien hoe ik mijzelf er uit rij, doordat er voor mij iemand spint en ik er vol in rij..Rb88 schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:02:
[...]
Hier kon jij echt helemaal niets aan doen. Ik ben niet van de wedstrijdleiding maar je wordt gewoon van de baan gereden. Absoluut geen nette actie, waarbij welgemende excuses van de dader niet meer dan terecht zou zijn (in mijn ogen).
het waren 13 leuke rondes haha
Verslagje van mijn race:
Enkele werkpunten:
- Immens goeie start. Ging veel sneller dan Gaming en ging hem links oversteken. Op het laatste moment gaat hij zelf naar links en rij ik mijn vleugel kapot
Dan maar gepit, hards erop en dan mediums iets later. Het gaat helemaal niet zo goed als vorig seizoen

Enkele werkpunten:
- Wees voorzichtig in de in- en uitlap van de qualificatie. Hou de minimap in de gaten. Als er een snelle auto aankomt, ga van de racelijn weg en probeer dit te doen in de rechte stukken. Laat ook de AI niet rijden, dit zorgde voor problemen in de vorige race...
- Hou afstand tijdens de formation lap.
- Suksee zijn actie was niet ok en biedt hierbij zijn excuses aan (hij zei dat hij geen pijltjes zag). Er is een kleine tijdstraf gegeven van 5s.
- Lawson zijn actie is ook niet goed te praten. Als je spint en terug op de baan komt, hou je minimap in de gaten! Geen straf maar wel een waarschuwing is van toepassing.
- De volgende race is in 3 weken. Ik hoop om opnieuw zoveel deelnemers te zien
- Ik wens iederen een fijne kerst!
Ik zie jullie volgend jaar in Frankrijk
[ Voor 4% gewijzigd door Boatje op 16-12-2019 11:23 ]
Ik zag het in mijn ooghoek gebeuren, doodzonde dat je geen gebruik hebt kunnen maken van die goede start! Denk dat je redelijk kan timen wanneer je de baan op komt tijdens de quali, goed naar het kaartje kijken en probeer een gaatje te zoeken zodat je andere zo min mogelijk tot last bentBoatje schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:11:
Verslagje van mijn race:[Afbeelding]
- Immens goeie start. Ging veel sneller dan Gaming en ging hem links oversteken. Op het laatste moment gaat hij zelf naar links en rij ik mijn vleugel kapot
Dan maar gepit, hards erop en dan mediums iets later. Het gaat helemaal niet zo goed als vorig seizoen
Enkele werkpunten:
- Wees voorzichtig in de in- en uitlap van de qualificatie. Hou de minimap in de gaten. Als er een snelle auto aankomt, ga van de racelijn weg en probeer dit te doen in de rechte stukken. Laat ook de AI niet rijden, dit zorgde voor problemen in de vorige race...
- Hou afstand tijdens de formation lap.
- Suksee zijn actie was niet ok en biedt hierbij zijn excuses aan (hij zei dat hij geen pijltjes zag). Er is een kleine tijdstraf gegeven van 5s.
- Lawson zijn actie is ook niet goed te praten. Als je spint en terug op de baan komt, hou je minimap in de gaten! Geen straf maar wel een waarschuwing is van toepassing.
- De volgende race is in 3 weken. Ik hoop om opnieuw zoveel deelnemers te zien
- Ik wens iederen een fijne kerst!
Ik zie jullie volgend jaar in Frankrijk
Fijne dagen iedereen! Zal in de tussenliggende periode wel wat sessies gaan oefenen, dus wie zin heeft om aan te sluiten, prima!
Saaie race gehad met een prima resultaat.
Internet viel uit net voor het einde van mijn hotlap tijdens Q.
Duurde even voordat ik besefte dat de issue aan mij kant lag.
Duurde ook even voordat ik begreep dat ik tijdens het spectaten de controle over mijn wagen kon terug nemen.
Helaas geen tijd kunnen neer zetten.
Helaas tijdens de start vleugel schade opgelopen door een uitwijk actie van een ander.
Ik miste maar net de pit muur, dus had ook gelijk game over kunnen zijn.

Uiteindelijk als 16e gestart en als 7e geëindigd. Prima voor de puntjes
Op naar Frankrijk! Zal komende periode zeker online zijn om wat oefen sessies te houden, feel free to contact me!
Fijne feestdagen allen!
Duurde ook even voordat ik begreep dat ik tijdens het spectaten de controle over mijn wagen kon terug nemen.
Helaas tijdens de start vleugel schade opgelopen door een uitwijk actie van een ander.

Op naar Frankrijk! Zal komende periode zeker online zijn om wat oefen sessies te houden, feel free to contact me!
Fijne feestdagen allen!
Alsnog een mooi resultaat, gezien je start!chriistiix schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:30:
[Afbeelding]
Fijne feestdagen allen!

Laatste paar rondes waren zeker spannend. Je was overduidelijk wat sneller en ik had ook aardig last van mijn banden. Grip was volledig weg en heb een paar keer naast te baan gestaan.Kevinr1989 schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:50:
[...]
Alsnog een mooi resultaat, gezien je start!Ik zat in de voorlaatste ronde echt op je achterkant, helaas spinde ik omdat mijn banden echt wel op waren (Mediums die er al 14 rondes onder lagen). Iets teveel gepusht om je proberen in te halen, helaas deed mijn DRS het niet door een technisch mankement anders had het nog een spannende slotstrijd kunnen worden
In ronde 31 gleed ik uit in bocht 10, kon nog net op tijd voor je neus vertrekken.
Zichtbaar in minuut 47 van jouw replay.
DRS lag er bij mij trouwens ook uit, maar geen last van gehad want had nergens een poging om hem uberhaupt te gebruiken.
Thanks voor de paar spannende rondjes
Oew ook deze zijwaartse beweging vind ik persoonlijk over het randje en ik was zeker niet happy geweest als dit bij mij zou gebeuren.chriistiix schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:30:
[Afbeelding]
Fijne feestdagen allen!
Je hebt je knap hersteld na zo'n start!
Heb al gezegd dat ik dat erg vervelend vind, maar kon er zeer weinig aan doen dan mijzelf ook in leven houden.
De zijwaartse beweging komt door de voorgangers, ik kan niet oplossen in de lucht en er tussen blijven hangen en daar lag voor mij de ruimte, dus zoek ik de ruimte op die er is, ik heb christoix nooit gezien bij de start, dit blijft het risico bij de starts denk ik wat niet te voorkomen is.
Ging ik teveel naar rechts, dat zeker! Ik zal er op letten, maar een start blijft tricky.
Voor mij was veel minder heftig al jij het ervaren hebt, want voelde nauwelijks contact.
https://clips.twitch.tv/ImpartialIronicAlmondCorgiDerp
Ik vind wat eerder aangehaald wordt dat men de ai laat rijden naar de pits bij issues of de ai sowieso laat mee rijden in qualificatie vervelender, dat kost mij uiteindelijk de hele wedstrijd, dat vind ik te suf voor woorden, of ik gelapped was of niet.
Op de Twitch van David zie je dat hij de AI laat rijden na zijn spin in bocht 1 met vleugel schade, wacht tot zijn maatje voorbij is in ronde 11. ( bewust of niet kan ik niet beoordelen maar uit het menu gaat richting de race lijn, hij bleef tot zekere hoogte netjes van de racelijn door de AI namelijk ivm de schade ) dus logisch dat ik mijzelf wil unlappen.
https://clips.twitch.tv/KnottyTiredDugongShadyLulu
De zijwaartse beweging komt door de voorgangers, ik kan niet oplossen in de lucht en er tussen blijven hangen en daar lag voor mij de ruimte, dus zoek ik de ruimte op die er is, ik heb christoix nooit gezien bij de start, dit blijft het risico bij de starts denk ik wat niet te voorkomen is.
Ging ik teveel naar rechts, dat zeker! Ik zal er op letten, maar een start blijft tricky.
Voor mij was veel minder heftig al jij het ervaren hebt, want voelde nauwelijks contact.
https://clips.twitch.tv/ImpartialIronicAlmondCorgiDerp
Ik vind wat eerder aangehaald wordt dat men de ai laat rijden naar de pits bij issues of de ai sowieso laat mee rijden in qualificatie vervelender, dat kost mij uiteindelijk de hele wedstrijd, dat vind ik te suf voor woorden, of ik gelapped was of niet.
Op de Twitch van David zie je dat hij de AI laat rijden na zijn spin in bocht 1 met vleugel schade, wacht tot zijn maatje voorbij is in ronde 11. ( bewust of niet kan ik niet beoordelen maar uit het menu gaat richting de race lijn, hij bleef tot zekere hoogte netjes van de racelijn door de AI namelijk ivm de schade ) dus logisch dat ik mijzelf wil unlappen.
https://clips.twitch.tv/KnottyTiredDugongShadyLulu
French Grand Prix

Zondag 5 januari 2020
Deelnemers
Red Bull | STANBONJOVI | MADMANIACMARTINO |
Racing Point | Thom-2289 | Jfotten |
Haas | Christoxz | Krullie77 |
De beste wensen voor 2020 en graag even laten weten als je er niet bij kunt zijn
Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @L3007 @David_Racing @martijn_hv @Thom2289 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @chriistiix @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Gh0stw4lk3r @Anoniem: 998023
Beste Wensen iedereen! Tot zondag!
Beste wensen allemaal en ik heb weer zin in zondag.
De beste aan iedereen! Ik moet me voor zondag helaas afmelden, een weekendje weg met de vrouw des huizes
@Sup4rdurt je mag voor deze race een invaller in mijn stoeltje zetten als je wilt.
@Sup4rdurt je mag voor deze race een invaller in mijn stoeltje zetten als je wilt.
Ik heb vandaag een verjaardag en weet nog niet zeker of ik er op tijd bij kan zijn.
Ben beroerd wakker geworden vandaag. Weet niet of ik zin en bereid ben vanavond.
Plekje mag eventueel door gegeven worden.
Beste wensen nog voor iedereen!
Plekje mag eventueel door gegeven worden.
Beste wensen nog voor iedereen!
Verslag van mijn kant:
Zou eigenlijk deze race aan mijzelf voorbij laten gaan vanwege een weekendje weg en omdat ik het een bagger baan vind. De planning was iets gewijzigd waardoor ik eerder dan verwacht thuis ben gekomen, dus toch maar een poging wagen
Te weinig kunnen oefenen en daardoor slechts een 7e plek in de quali, niet slecht maar was er niet tevreden mee.
Tijdens de eerste ronde geen rare dingen, was erg voorzichtig en bij bepaalde bochten remde ik extra vroeg. Uiteindelijk ging ik zelf wijd bij bocht 11 en lag ik na 1 ronde 8e. Tijdens de safety car twee gebeurtenissen die toch wel invloed hebben gehad om mijn vervolg:
1. Tijdens de pitstop staat 1 Ferrari al banden te wisselen waarna nummer twee moest wachten. Dit zorgde ervoor dat ik niet fatsoenlijk c.q. op tijd kon wegrijden en daardoor verloor ik 7 plaatsen! (10:38 tot 10:55)
2. Net voordat de safety car naar binnen reed was ik in volle acceleratie na de laatste bocht opkomend rechte stuk, echter zat ik te slapen en knalde achterop @Boatje en verloor mijn linker voorvleugel... Hoop dat @Boatje hier geen hinder van het ondervonden, excuses want het was een amateuristische actie van mij. (15:30 tot 15:40)
Verdere verloop van de race geen noemenswaardige gebeurtenissen. 3 penalties te pakken van in totaal 11 seconden dus ik hoopte minimaal 11 seconden voor de nummer 11 te blijven, daarmee ervoor te zorgen dat ik wederom 1 punt zou halen. Racepace was slecht (had heel even de snelste ronde) en dat was denk ik wel te wijten aan gebrek van voorbereiding.
Volgende week de Red Bull Ring te Oostenrijk, hoop daar toch eens een keer een goede race neer te kunnen zetten.
Link van de race onder te vinden:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/531523977?collection=adU7aBcX5xWm_Q]
Zou eigenlijk deze race aan mijzelf voorbij laten gaan vanwege een weekendje weg en omdat ik het een bagger baan vind. De planning was iets gewijzigd waardoor ik eerder dan verwacht thuis ben gekomen, dus toch maar een poging wagen

1. Tijdens de pitstop staat 1 Ferrari al banden te wisselen waarna nummer twee moest wachten. Dit zorgde ervoor dat ik niet fatsoenlijk c.q. op tijd kon wegrijden en daardoor verloor ik 7 plaatsen! (10:38 tot 10:55)

2. Net voordat de safety car naar binnen reed was ik in volle acceleratie na de laatste bocht opkomend rechte stuk, echter zat ik te slapen en knalde achterop @Boatje en verloor mijn linker voorvleugel... Hoop dat @Boatje hier geen hinder van het ondervonden, excuses want het was een amateuristische actie van mij. (15:30 tot 15:40)

Verdere verloop van de race geen noemenswaardige gebeurtenissen. 3 penalties te pakken van in totaal 11 seconden dus ik hoopte minimaal 11 seconden voor de nummer 11 te blijven, daarmee ervoor te zorgen dat ik wederom 1 punt zou halen. Racepace was slecht (had heel even de snelste ronde) en dat was denk ik wel te wijten aan gebrek van voorbereiding.
Volgende week de Red Bull Ring te Oostenrijk, hoop daar toch eens een keer een goede race neer te kunnen zetten.
Link van de race onder te vinden:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/531523977?collection=adU7aBcX5xWm_Q]
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinr1989 op 05-01-2020 22:12 ]
Goedemorgen,
Gisteren met een enorme kater opgestaan en zag er dan ook tegen op om s'avonds nog te racen. Ik ga me natuurlijk niet afmelden dus toch maar in mijn cockpit gestapt.
Start was prima dit keer en ik was wederom David_La_Racing lekker aan het volgen. Ik maakte al vrij snel een fout in ronde 2 door te hard de bocht in te gaan. Ik stond overdwars, gelukkig aan de buitenkant van de baan, waarna ik vrij voorzichtig mijn weg heb vervolgt. Ik had niet het idee dat ik Miezels heel erg hinderde, correct me if im wrong.
Toen gelijk maar de pitstraat ingegaan omdat de rode banden er hier vrij snel aangaan. En ze toch al lekker oververhit waren door mijn schuiver eerder die ronde. Het plan was sowieso al om 2x te stoppen, rood, geel, geel. Als ik wat zuiniger met mn banden was omgegaan was misschien een 1 stopper mogelijk maar helaas die optie kwam dus te vervallen.
Na mijn vroege stop was ik lekker bezig met weer naar de achterkant van de groep te rijden. Na 1 volledige ronde op mijn gele bandjes kwam de safety car naar buiten. Dit was het slechtste moment voor mij natuurlijk.
Vervolgens de restart achter de safety car. De koploper maakte het heel spannend door eigenlijk te hard achter de safety car aan te blijven rijden. Hierdoor gingen we pas op het gas op het rechte stuk. Ik zat gelijk goed naast een Red Bull die me vrij makkelijk voorbij liet. Vervolgens moest ik mijn teamgenoot voorbij die eigenlijk na bocht 1 al gelijk aan de kant ging. Heel vriendelijk maar dat hoeft niet natuurlijk.
Daarna mocht ik op jacht naar beide McLarens. De eerste had ik vrij snel te pakken, maar David reed echt een goed tempo op de harde band. Nadat ik die voorbij was(ik spinde bijna gelijk bij die inhaalactie) bleef hij mooi achter mij hangen op 2 seconden. Ik kreeg het helaas niet voor elkaar om echt weg te rijden. Na mijn 2e stop viel ik natuurlijk weer een stukje terug in het veld P7.
Gelukkig kon ik vrij snel de Haas voorbij en op jacht naar de auto's voor mij. Het verschil in oude banden en nieuwe banden was enorm waardoor ik echt met sprongen naar iedereen toe reed.
Uiteindelijk een mooie 2e plaats gehaald en de snelste race ronde
, David_La_Racing gefeleciteerd, met deze terechte overwinning!
Hierbij mijn stream van de race: YouTube: F1® 2019 tweakers league ronde 4/15
Gisteren met een enorme kater opgestaan en zag er dan ook tegen op om s'avonds nog te racen. Ik ga me natuurlijk niet afmelden dus toch maar in mijn cockpit gestapt.
Start was prima dit keer en ik was wederom David_La_Racing lekker aan het volgen. Ik maakte al vrij snel een fout in ronde 2 door te hard de bocht in te gaan. Ik stond overdwars, gelukkig aan de buitenkant van de baan, waarna ik vrij voorzichtig mijn weg heb vervolgt. Ik had niet het idee dat ik Miezels heel erg hinderde, correct me if im wrong.
Toen gelijk maar de pitstraat ingegaan omdat de rode banden er hier vrij snel aangaan. En ze toch al lekker oververhit waren door mijn schuiver eerder die ronde. Het plan was sowieso al om 2x te stoppen, rood, geel, geel. Als ik wat zuiniger met mn banden was omgegaan was misschien een 1 stopper mogelijk maar helaas die optie kwam dus te vervallen.
Na mijn vroege stop was ik lekker bezig met weer naar de achterkant van de groep te rijden. Na 1 volledige ronde op mijn gele bandjes kwam de safety car naar buiten. Dit was het slechtste moment voor mij natuurlijk.
Vervolgens de restart achter de safety car. De koploper maakte het heel spannend door eigenlijk te hard achter de safety car aan te blijven rijden. Hierdoor gingen we pas op het gas op het rechte stuk. Ik zat gelijk goed naast een Red Bull die me vrij makkelijk voorbij liet. Vervolgens moest ik mijn teamgenoot voorbij die eigenlijk na bocht 1 al gelijk aan de kant ging. Heel vriendelijk maar dat hoeft niet natuurlijk.
Daarna mocht ik op jacht naar beide McLarens. De eerste had ik vrij snel te pakken, maar David reed echt een goed tempo op de harde band. Nadat ik die voorbij was(ik spinde bijna gelijk bij die inhaalactie) bleef hij mooi achter mij hangen op 2 seconden. Ik kreeg het helaas niet voor elkaar om echt weg te rijden. Na mijn 2e stop viel ik natuurlijk weer een stukje terug in het veld P7.
Gelukkig kon ik vrij snel de Haas voorbij en op jacht naar de auto's voor mij. Het verschil in oude banden en nieuwe banden was enorm waardoor ik echt met sprongen naar iedereen toe reed.
Uiteindelijk een mooie 2e plaats gehaald en de snelste race ronde
[ Voor 0% gewijzigd door Rb88 op 06-01-2020 10:18 . Reden: typo ]
Net ff een stukje gekeken naar je, je rijdt goed op het randje her en der moeten corrigeren e.d.Rb88 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:14:
Goedemorgen,
Uiteindelijk een mooie 2e plaats gehaald en de snelste race ronde, David_La_Racing gefeleciteerd, met deze terechte overwinning!

Ja het was inderdaad bij tijd en wijle spannend of ik hem wel of niet op de weg zou houdenKevinr1989 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:01:
[...]
Net ff een stukje gekeken naar je, je rijdt goed op het randje her en der moeten corrigeren e.d.Wat ik wel wonderbaarlijk vind, de manier hoe jij de pitstraat in rijdt. Simpelweg met 200 km/h erin rijden en toch geen penalty krijgen...... Ik weet dat de pitstop assist gedoogd wordt en misschien moet ik het zelf ook maar aanzetten, maar degene die het niet gebruiken (zoals ik) verliezen er veel tijd mee (en dan bedoel ik niet de wekelijkse penalty door speeding in pit lane
)

Doordat die assist gedoogd wordt heb ik het aangezet. Anders is het gewoon gevaarlijk met het snelheidsverschil bij het inrijden. Persoonlijk vind ik dat hij restricted uit moet.
En toch knap hoe je hem op de baan weet te houdenRb88 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:09:
[...]
Ja het was inderdaad bij tijd en wijle spannend of ik hem wel of niet op de weg zou houden![]()
Doordat die assist gedoogd wordt heb ik het aangezet. Anders is het gewoon gevaarlijk met het snelheidsverschil bij het inrijden. Persoonlijk vind ik dat hij restricted uit moet.

Ja helemaal eens. Houdt er nog steeds rekening mee dat als er mensen vlak voor je rijden die assist wel uit hebben kunnen staanKevinr1989 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:14:
[...]
En toch knap hoe je hem op de baan weet te houdenPrecies, mijn voorstel zou ook zijn om het uit te zetten, zeker omdat de 'Pit Release Assist' uit staat. Enfin, er zal ongetwijfeld een goede reden ten grondslag liggen waarom de instellingen zo zijn. Denk ook niet dat ze gewijzigd zullen worden tijdens het seizoen, dus ga ook als kamikaze piloot op de pits afrijden en de assist aanzetten

Edit:
Ik heb ook even naar jou filmpje gekeken. Schakel je zelf of staat die op automatisch? Je rijdt bijna alle bochten in een hogere versnelling dan mij.
Pitten tijdens de Safety car geeft vaak dit soort ellende. (Strategie & Ferrari gaan sowieso de laatste jaren niet echt lekker. Vrij realistisch dus
Zonde van dat foutje achter de safety car! En ook zonde dat je dan een timepenalty krijgt voor een stukje baan afsnijden. Dat zorgde er wel voor dat niemand last van je had
[ Voor 25% gewijzigd door Rb88 op 06-01-2020 14:42 ]
Ik schakel altijd zelf. Reden waarom ik vaker een andere versnelling heb is omdat ik zonder TC rijdt 😉 als ik dan in een te lage versnelling plankgas de bocht door ga maak ik meer pirouettes dan een danseres 😂 het uitwijken was eigenlijk de meest logische reactie, beetje jammer dat het spel dit niet zo interpreteert..
Ik bedoelde het eigenlijk bij het naderen van de bocht. Waardoor je wat later kan remmen doordat je meer engine breaking hebt. Vervolgens kan je na of tijdens het raken van de apex op schakelen. Nog voordat je op t gas gaat zeg maar.Kevinr1989 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:15:
Ik schakel altijd zelf. Reden waarom ik vaker een andere versnelling heb is omdat ik zonder TC rijdt 😉 als ik dan in een te lage versnelling plankgas de bocht door ga maak ik meer pirouettes dan een danseres 😂 het uitwijken was eigenlijk de meest logische reactie, beetje jammer dat het spel dit niet zo interpreteert..
Dat doe ik inderdaad best wel vaak. Moet wel zeggen dat het risico wel is (nog niet gehad) dat de motor gedurende de race harder slijt. Is een rijstel die ik nu hanteer en laat de auto door veel bochten rollen in plaats van bijvoorbeeld te remmen, iets wat niet per se sneller is 😉
Lange pitstop was mijn "schuld", front wing damage. Plots stond iedereen stil in the chicane... Wat je tweede punt betreft, schrok even toen je achterop knalde, geen damage maar kreeg er wel een warning voorKevinr1989 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:11:
1. Tijdens de pitstop staat 1 Ferrari al banden te wisselen waarna nummer twee moest wachten. Dit zorgde ervoor dat ik niet fatsoenlijk c.q. op tijd kon wegrijden en daardoor verloor ik 7 plaatsen! (10:38 tot 10:55)![]()

Enkele puntjes van vorige race:
- Proficiat @David_Racing. Snelle Q en alweer knap gereden.
- Historisch moment. Er was geen enkele DNF
. Wel twee DSQs, opletten met het draaien van je auto na een incident. Ligt volgens mij meer aan Codemasters maar bon...
- Safety car. Heb toch wat cowboys gezien tijdens de SC. Wees voorzichtig, heb enkele hun front wing zien en voelen kapotgaan
- Alweer niet mijn beste race maar vond het wel een leuke race. Veel mooie overtakes
!
- Tot in Oostenrijk. Hopelijk niet in de sneeuw.
@Boatje Raar dat jij daar een warning voor kreeg, je was het slachtoffer...
Heb de stream van @Sup4rdurt ook nog even bekeken en de reden waarom hij gediskwalificeerd werd dat ging echt nergens over
Met de blik vooruit op aankomend weekend had ik het voornemen om de Aerodynamica zo laag mogelijk te zetten. Reden hiervoor is dat het circuit behoorlijk wat rechte stukken heeft en daarmee veel winst te behalen valt door pure snelheid.
Gisteravond de proef op de som genomen in de Time Trial en zo gezegd zo gedaan, beide vleugels op de laagste stand (1 van 11) gezet en een behoorlijk rappe tijd (naar mijn idee) neergezet (Ergens rond de 1:06:xxx). Toch kreeg ik het gevoel dat dit niet de optimale afstelling is dus heb ik tevens een aantal runs gedaan met volle aerodynamica (11 van 11). Resultaten verbaasde me enigszins, want ondanks dat de topsnelheden echt wel 20 tot 30 km/h verschilde op de rechte stukken, was de tijd niet per se langzamer. Ene ronde ietsje sneller, andere ronde weer iets langzamer. De gulden middenweg (stand 6 van 11) gaf voor mij het beste resultaat, echt het beste van beide. Misschien had dit tevens te maken met het feit dat ik hier wel iets meer rondjes mee heb gereden, maar ik dook een lage 1:05:xxx in.
Nu ben ik benieuwd, zijn er meerdere die aan het spelen zijn met hun settings? Wat geeft voor jullie de voorkeur, lage aero dus veel snelheid of hoge aero en meer grip?

Met de blik vooruit op aankomend weekend had ik het voornemen om de Aerodynamica zo laag mogelijk te zetten. Reden hiervoor is dat het circuit behoorlijk wat rechte stukken heeft en daarmee veel winst te behalen valt door pure snelheid.

Gisteravond de proef op de som genomen in de Time Trial en zo gezegd zo gedaan, beide vleugels op de laagste stand (1 van 11) gezet en een behoorlijk rappe tijd (naar mijn idee) neergezet (Ergens rond de 1:06:xxx). Toch kreeg ik het gevoel dat dit niet de optimale afstelling is dus heb ik tevens een aantal runs gedaan met volle aerodynamica (11 van 11). Resultaten verbaasde me enigszins, want ondanks dat de topsnelheden echt wel 20 tot 30 km/h verschilde op de rechte stukken, was de tijd niet per se langzamer. Ene ronde ietsje sneller, andere ronde weer iets langzamer. De gulden middenweg (stand 6 van 11) gaf voor mij het beste resultaat, echt het beste van beide. Misschien had dit tevens te maken met het feit dat ik hier wel iets meer rondjes mee heb gereden, maar ik dook een lage 1:05:xxx in.
Nu ben ik benieuwd, zijn er meerdere die aan het spelen zijn met hun settings? Wat geeft voor jullie de voorkeur, lage aero dus veel snelheid of hoge aero en meer grip?
Ik rijd 3/4 Wings in Oostenrijk. Time trial tijd heb ik al een 1.04.5 gereden, met de Ferrari. Moet zeker nog wel even knutselen aan m'n afstelling. Maar t plan is om dat vanavond even te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Rb88 op 08-01-2020 10:46 ]
Ik zou met time trial tijden en setups zelf wat voorzichtig zijn voor races. Die zijn wel erg snel maar hebben vaak ook enorme tire wear en het benzine verbruik die je niet wil in een race.
Met no assists is de setup denk ik ook van met een tandje belangrijker als met...
Ik sla verder nog geen deuk in een pakje boter met League racing op de moment, maar vind het wel een fijne motivator om beter te worden.
Met no assists is de setup denk ik ook van met een tandje belangrijker als met...
Ik sla verder nog geen deuk in een pakje boter met League racing op de moment, maar vind het wel een fijne motivator om beter te worden.
Heb je zeker gelijk in, Time Trial is leuk maar een race zelf is toch andere koek... Ik kan me helaas aansluiten bij je dat ik (wij als Mercedes team) geen deuk in een pakje boter slaan op dit momentGrandPuba schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:14:
Ik zou met time trial tijden en setups zelf wat voorzichtig zijn voor races. Die zijn wel erg snel maar hebben vaak ook enorme tire wear en het benzine verbruik die je niet wil in een race.

Goed plan! Laten we dat inderdaad eens inplannen!
Zal op PS Chat wel een berichtje sturen.
Zal op PS Chat wel een berichtje sturen.
Goedemorgen Racers,
Is er aankomende zondag nog een plekje vrij in een team? Of zijn alle plekjes al gevuld?
Eventueel weet ik nog wel een kameraad van me die geïnteresseerd zou zijn mits hij kan.
Is er aankomende zondag nog een plekje vrij in een team? Of zijn alle plekjes al gevuld?
Eventueel weet ik nog wel een kameraad van me die geïnteresseerd zou zijn mits hij kan.
Je moet ook niet die extreme time trial setups gebruiken in de race.. wat je wel kan doen is een lekkere setup maken in time trial waarmee je constante ronde tijden kan rijden.GrandPuba schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:14:
Vervolgens een GP starten op 50% race afstand, AI op 100% en dan met die setup gaan rijden. Dan merk je snel genoeg of de setup goed genoeg is. Je referentie punt is je teamgenoot.
Als ik de tijd heb is dit de methode die ik hanteer om te kijken of ik competitief ben op een baan en of de setup goed is.
Austrian Grand Prix

Zondag 12 januari 2020
Deelnemers
Red Bull | STANBONJOVI | mIeZeLs |
Racing Point | Jfotten | |
Haas | TStruggles | Krullie77 |
Als je er niet bij kunt zijn, laat dit dan a.u.b. even weten
Ik zou als het mogelijk is graag dat red bull plekje wel in nemen! 😁Sup4rdurt schreef op zondag 12 januari 2020 @ 02:13:[Afbeelding] Austrian Grand Prix
[Afbeelding]
Zondag 12 januari 2019
Deelnemers
Team Racer 1 Racer 2 Mercedes GrandPuba2000 NeroProvocatore Ferrari Boatje- Suksee85 Red Bull STANBONJOVI Racing Point Thom-2289 Jfotten Haas Christoxz Krullie77 Renault Guthierez Gaming-LV Toro Rosso Sup4rdurt LawsonIX Sauber Littlecow_TV R2Beat McLaren David_la_racing martijnhitv Williams Stefmeister8 Markymark0251
Er ging wat fout met de edit van de post; die plek is wel gewoon bezet al. Mocht er een uitvaller zijn voor vanavond, kun je wat mij betreft daarvoor in de plaats. Zorg wel dat je mij op PSN hebt toegevoegd en zorg dat je een beetje op de hoogte van de regels en etiquette bent (zie TS).joeyl94 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 02:15:
Ik zou als het mogelijk is graag dat red bull plekje wel in nemen! 😁
Helemaal top.Sup4rdurt schreef op zondag 12 januari 2020 @ 02:20:
[...]
Er ging wat fout met de edit van de post; die plek is wel gewoon bezet al. Mocht er een uitvaller zijn voor vanavond, kun je wat mij betreft daarvoor in de plaats. Zorg wel dat je mij op PSN hebt toegevoegd en zorg dat je een beetje op de hoogte van de regels en etiquette bent (zie TS).
Ben zeker op de hoogte van de regels en dergelijke. Volg dit topic dagelijks dus 😁 ik voeg je begin vd middag even toe.
Je mag voor mij in de plaats.
Vergeten door te geven maar zien hier plafonds aan het witten. Vanavond languit op de bank of bed;)
Vergeten door te geven maar zien hier plafonds aan het witten. Vanavond languit op de bank of bed;)
Ah oke super, dankjewel!chriistiix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 10:14:
Je mag voor mij in de plaats.
Relax ze fijn vanavond dan maar 😁
Ik ben bang dat ik er uit moet stappen. De zondagavond is steeds minder goed te combineren voor me met andere aangelegenheden.
Mijn stuur is nog steeds stuk.
ik ga van de week een nieuwe bestellen, want winkels hier in de buurt hebben geen nieuwe op voorraad. Dus ik kan mijn plekje afstaan aan een ander. Ik hoop er volgende week weer bij te zijn
Ik weet niet of er mensen zijn die mee willen kijken. Ik ben een livestream gestart.
http://www.twitch.tv/joeyl94
http://www.twitch.tv/joeyl94
Omg! Hoeveel pech kan je hebben

Mijn oprechte excuses voor iRoyalflush en stanbonjovi, voor de spin in de één na laatste bocht, weet niet of ik nog andere heb geraakt?
Door de over verhitte banden van de spin, kwam ik niet goed van de race lijn af om een veilige situatie te creëren en was het volledig gestuntel om weer goed op de baan te komen.
Door de over verhitte banden van de spin, kwam ik niet goed van de race lijn af om een veilige situatie te creëren en was het volledig gestuntel om weer goed op de baan te komen.
Was een geslaagde race mensen! Bedankt dat ik mee mocht doen.
Helaas was mijn kwalificatie niet al te sterk waardoor ik als 11e moest starten. Maar bij de start al een aantal plaatsen goed weten te maken, tot er een torro rosso zich helaas verremde en ik mn voorvleugel gedeeltelijk kwijt raakte. En daarna zat ik zelf iemand in de weg doordat ik hem telaat opmerkte, waarvoor sorry! Weet niet precies wie dit was? Maar uiteindelijk 8e geeindigd zonder penalty's of andere problemen.
Hieronder linkje met de crash en mijn fout:
http://www.twitch.tv/joeyl94/v/534966915?sr=a&t=8246s
Helaas was mijn kwalificatie niet al te sterk waardoor ik als 11e moest starten. Maar bij de start al een aantal plaatsen goed weten te maken, tot er een torro rosso zich helaas verremde en ik mn voorvleugel gedeeltelijk kwijt raakte. En daarna zat ik zelf iemand in de weg doordat ik hem telaat opmerkte, waarvoor sorry! Weet niet precies wie dit was? Maar uiteindelijk 8e geeindigd zonder penalty's of andere problemen.
Hieronder linkje met de crash en mijn fout:
http://www.twitch.tv/joeyl94/v/534966915?sr=a&t=8246s
Zag het voor mij gebeuren, kon er gelukkig nog op reageren.GrandPuba schreef op zondag 12 januari 2020 @ 21:45:
Mijn oprechte excuses voor iRoyalflush en stanbonjovi, voor de spin in de één na laatste bocht, weet niet of ik nog andere heb geraakt?
http://www.twitch.tv/joeyl94/v/534966915?sr=a&t=9166s
Was een spannende kwalificatie. Wederom een pole voor David! Knap hoor. Ik had een sneller rondje maar die verprutste ik in de laatste bocht door wijd te gaan. Anders had ik die pole gehad.
Bij de start van de race was een red bull wel heel optimistisch en die raakte me op m'n achterwiel. Dat ging maar net goed. Race was heel spannend totdat David spinde. Daarna kon ik redelijk makkelijk naar de finish cruisen. Nog een extra stop gemaakt om de snelste race ronde veilig te stellen.
Hierbij de beelden van mijn stream. YouTube: F1® 2019 tweakers league ronde 5/15
Bij de start van de race was een red bull wel heel optimistisch en die raakte me op m'n achterwiel. Dat ging maar net goed. Race was heel spannend totdat David spinde. Daarna kon ik redelijk makkelijk naar de finish cruisen. Nog een extra stop gemaakt om de snelste race ronde veilig te stellen.
Hierbij de beelden van mijn stream. YouTube: F1® 2019 tweakers league ronde 5/15
Wat een pech inderdaad @Sup4rdurt
Nieuwe week, nieuwe kansen!!! Na een teleurstellend resultaat in Frankrijk was ik extra gemotiveerd om in Oostenrijk op de Red Bull Ring een keer goed voor de dag te komen
Samen met @GrandPuba een avondsessie gehouden wat voor beide denk ik toch wel erg nuttig is geweest. Vol frisse moed begon ik aan de quali, met als doel zeker een lage 1:06 of zelfs een hoge 1:05 te rijden.
Met het opstarten merkte ik dat al mijn settings weer eens overhoop lagen, dus de setup die ik vooraf had gemaakt was pleite, alles leeg
... Gelukkig wist ik alles uit het hoofd, zo gepiept dus. Nadat ik vaanuit de pit was weg gereden merkte ik op het rechte stuk richting bocht 2 dat ook de game settings wat betreft mijn G29 veranderd waren, teveel feedback dus weer veranderen, net zoals de camera.
Enfin, quali begonnen dus focus en vlammen! Eerste run een 1:05:965 dus die stond alvast, niet slecht om mee te beginnen. Terug naar de pit en ìk zag mezelf zakken van plaats 4 naar plaats 7, oei...
Nieuwe softs eronder en gas erop! Eerste run twee kleine momentjes in de eerste sector waardoor mijn tijd slechts een beetje beter was, 1:05:784 maar de tweede poging was wel raak: 1:05:420 en daarmee de 5e plaats op de grid.
Start van de race en was redelijk goed weg, kon @Anoniem: 998023 aan de buitenkant inhalen in bocht 1 maar moest ook voorzichtig zijn, dus voet van het gas en opnieuw proberen. Gaming-LV zat tegelijkertijd achter me, maar die kon mijn tempo gelukkig niet volgen. In ronde 5 dusdanig dicht op Miezels gekropen dat het een kwestie van tijd was voordat ik hem kon inhalen
(08:00 tot 09:00, [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h8m0s]) In de tussentijd spinde David_la_racing dus die moesten we ook nog even zien te ontwijken, gelukkig lukte dat zonder probleem
Eigenlijk vanaf het moment dat ik @Anoniem: 998023 had ingehaald hadden we nagenoeg hetzelfde tempo en had hij zelfs DRS op de rechte stukken, toch kon ik behoorlijk lang zijn aanvallen pareren om zodoende aan het einde van ronde 12 met de 2e plaats de pit in te duiken! (08:00 tot 18:00)
Vlotte pitstop naar hards. Van de week geoefend en na 25 rondes waren de mediums echt wel op, dus besloten om een compound harder te kiezen, wat me uiteindelijk geen windeieren heeft gelegd. De ronde na de pitstop helaas een actie die me mijn tweede plaats heeft gekost. Door de goede pitstop kwam ik als 4e de baan op, net achter mijn teamgenoot @GrandPuba (die toen 14e lag). In de voorlaatste bocht spinde hij waardoor ik echt op het laatste moment nog kon uitwijken, helaas wel door uiteindelijk zelf te spinnen (18:50 tot 19:15,[Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h18m50s])
Zeg het podium maar tot ziens dacht ik nog
Ondanks de spin waren mijn banden nog goed, dus head down en planken met die handel, toch op zoek naar mijn eerste podiumplaats.
Een behoorlijk aantal rondes achter @Stefmeister8 gezeten die op een zachtere compound aan het racen was, desondanks liep ik op hem in
Aan het einde van ronde 20 was ik dermate dichtbij gekropen dat ik op het rechte stuk bij start/finish een inhaalpoging deed, met succes ([Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h27m20s]). Wat volgt is een kat en muis spelletje natuurlijk, ik kon niet wegrijden dus hij bleef telkens in mijn DRS zone... Wetende dat @Stefmeister8 een compound zachter had verwachte ik aan het einde van het gevecht wel aan het langste eind te trekken, maar spannend was het zeker
In ronde 24 naderde ik bocht 2 en met de hete adem van Stefmeister in mijn neem remde ik een fractie te laat, waardoor hij de binnenbocht pakte (31:10 tot 31:40, [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h31m10s]). De rollen waren nu omgedraaid en waar ik niet van Stefmeister af kwam, zo kwam hij niet van mij af
Ronde 25, in dezelfde bocht kon ik mijn wraak nemen door DRS en zo weer voorbij te gaan aan Stefmeister. Wat volgde was naar mijn idee echt een superleuk gevecht
(vanaf 32:00 tot 34:25, het moment dat hij de pit in dook [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h31m58s]).
Wat vervolgens resteerde was mijn jacht op het podium, plaats 3. Met nog 9 rondes te gaan en een achterstand van bijna 6,5 seconden een onmogelijk opgave. But there was a catch too it...
Van een zeer betrouwbare bron (op 36:34) had ik vernomen dat @Anoniem: 998023 een penalty had van 3 seconden, dus mijn achterstand daalde ineens met de helft
Gassen, trappen, vlam in de pijp, hop dat gaat proberen dicht te rijden (en maar hopen dat ik Guthierez voor kon blijven, die lag een krappe 5 seconden achter mij)
Op het moment dat ik de finishlijn overga zie ik mijn naam verspringen van positie 4 naar nummer 3, daarmee is het eerste podium binnen [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h46m0s]
@Rb88 gefeliciteerd, wederom een maatje te groot moet ik eerlijk toegeven
Volledige race: [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA]
Op naar volgende week
Nieuwe week, nieuwe kansen!!! Na een teleurstellend resultaat in Frankrijk was ik extra gemotiveerd om in Oostenrijk op de Red Bull Ring een keer goed voor de dag te komen
Met het opstarten merkte ik dat al mijn settings weer eens overhoop lagen, dus de setup die ik vooraf had gemaakt was pleite, alles leeg

Enfin, quali begonnen dus focus en vlammen! Eerste run een 1:05:965 dus die stond alvast, niet slecht om mee te beginnen. Terug naar de pit en ìk zag mezelf zakken van plaats 4 naar plaats 7, oei...

Start van de race en was redelijk goed weg, kon @Anoniem: 998023 aan de buitenkant inhalen in bocht 1 maar moest ook voorzichtig zijn, dus voet van het gas en opnieuw proberen. Gaming-LV zat tegelijkertijd achter me, maar die kon mijn tempo gelukkig niet volgen. In ronde 5 dusdanig dicht op Miezels gekropen dat het een kwestie van tijd was voordat ik hem kon inhalen
Vlotte pitstop naar hards. Van de week geoefend en na 25 rondes waren de mediums echt wel op, dus besloten om een compound harder te kiezen, wat me uiteindelijk geen windeieren heeft gelegd. De ronde na de pitstop helaas een actie die me mijn tweede plaats heeft gekost. Door de goede pitstop kwam ik als 4e de baan op, net achter mijn teamgenoot @GrandPuba (die toen 14e lag). In de voorlaatste bocht spinde hij waardoor ik echt op het laatste moment nog kon uitwijken, helaas wel door uiteindelijk zelf te spinnen (18:50 tot 19:15,[Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA&t=0h18m50s])

Een behoorlijk aantal rondes achter @Stefmeister8 gezeten die op een zachtere compound aan het racen was, desondanks liep ik op hem in
Wat vervolgens resteerde was mijn jacht op het podium, plaats 3. Met nog 9 rondes te gaan en een achterstand van bijna 6,5 seconden een onmogelijk opgave. But there was a catch too it...

Volledige race: [Video: https://www.twitch.tv/videos/535079724?collection=LGokdgo-6RXTrA]
Op naar volgende week
Wat een race, wat een week. Enkele puntjes ivm de league:
- Met veel spijt meldden Gaming-LV en Thom-2289 zich af voor het ganse seizoen
. Hopelijk zegt niemand anders af en kunnen we een zo groot mogelijke grid behouden.
- joeyl94, aka TStruggles, meldt zich aan en krijgt een vaste plaats in de Racing Point. Welkom!
- Er is dus 1 plaats vrij. Iemand geïnteresseerd? @Maurice079 misschien?
Jij gefeliciteerd met je podium plek!!! Jij hebt in ieder geval genoeg mee gemaakt deze raceKevinr1989 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:56:
....
Je bent op maar 2.4 seconde van de nummer 2 geëindigd, zelfs bijna 2e nog
Ik moet toegeven dit is wel echt mijn favoriete baan van de kalender en heb hier ook zeker al meer dan 500 rondes gereden alleen al in time trial.

Ik merkte inderdaad dat mijn tempo erg sterk was. Uiteindelijk met een dikke voorsprong geëindigd en nog een extra pitstop gemaakt. Vond het echt zonde dat David spinde want dat kon echt een mooi spektakel opleveren. Bij 2:48 in mijn stream is mijn eerste inhaalpoging op David, op het moment van uit accelereren VSC! Lekkere timing

Edit:
Zullen we dan eindelijk een keer regen krijgen in Silverstone?

[ Voor 16% gewijzigd door Rb88 op 13-01-2020 10:09 . Reden: typos ]
Fijne maar vreemde race voor mij, er zat meer in maar verloor helaas 2 keer een stuk van de spoiler. Het eerste incident was wat vreemd, het leek erop dat Stefmeister opeens wat vertraagde waardoor ik mijn vleugel verloor:https://www.twitch.tv/gut...=clips&range=7d&sort=time. Daarna nog eens een stukje van de vleugel verloren door een klein incident, hierdoor de rest van de race verder gereden met de beschadigde vleugel.
Ook wil ik al zeggen dat ik er helaas niet zal bij zijn in Silverstone, veel succes iedereen!
Ook wil ik al zeggen dat ik er helaas niet zal bij zijn in Silverstone, veel succes iedereen!
PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez
Ik vond dat ook een vrij raar moment. Ik reed wel gewoon vol gas, maar kreeg opeens een tik inderdaad.Gauthier_021 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:38:
Fijne maar vreemde race voor mij, er zat meer in maar verloor helaas 2 keer een stuk van de spoiler. Het eerste incident was wat vreemd, het leek erop dat Stefmeister opeens wat vertraagde waardoor ik mijn vleugel verloor:https://www.twitch.tv/gut...=clips&range=7d&sort=time. Daarna nog eens een stukje van de vleugel verloren door een klein incident, hierdoor de rest van de race verder gereden met de beschadigde vleugel.
@Kevinr1989 dat was zeker een leuk gevecht! Soms echt op het randje, maar we hebben elkaar gelukkig heel gelaten ondanks wat wheelbanging. Ik was een beetje bang dat ik je ging raken toen ik de pits in ging, maar daar was stiekem best veel ruimte.
Mijn vleugel ging helaas al vrij vroeg in de race kapot (na een kleine dive bomb van Boatje) waardoor het soms een beetje lastig rijden was als er iemand vlak voor me of achter me reed.
Helaas niet de beste tactiek met mijn 2 stops, maar iig wel veel plezier gehad.
Het was een zeer spektakelvolle race voor mij, ondanks het slippertje was het wel een goede race met een prima resultaat. Slechts 2,5 seconden achter David, had die maar een penalty extra gepaktRb88 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:48:
[...]
Jij gefeliciteerd met je podium plek!!! Jij hebt in ieder geval genoeg mee gemaakt deze race![]()
Je bent op maar 2.4 seconde van de nummer 2 geëindigd, zelfs bijna 2e nog!!
Ik moet toegeven dit is wel echt mijn favoriete baan van de kalender en heb hier ook zeker al meer dan 500 rondes gereden alleen al in time trial.![]()
Ik merkte inderdaad dat mijn tempo erg sterk was. Uiteindelijk met een dikke voorsprong geëindigd en nog een extra pitstop gemaakt. Vond het echt zonde dat David spinde want dat kon echt een mooi spektakel opleveren. Bij 2:48 in mijn stream is mijn eerste inhaalpoging op David, op het moment van uit accelereren VSC! Lekkere timing![]()
Edit:
Zullen we dan eindelijk een keer regen krijgen in Silverstone?
Net een stukje van je stream gekeken, het lijkt net alsof hij heel even het gas los laat? Je tweede incident was echt vette pech, kan je niets anders van zeggen...Gauthier_021 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:38:
@Stefmeister8 Vaak over het randje, naar mijn idee niet erover. Het hadden 1 keer contact, gelukkig zonder gevolgen. Maar waren 2 leuke rondes om te duelleren, jij probeert me eruit te remmen, ik op mijn beurt achter je langs om de binnenkant weer te pakkenStefmeister8 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:50:
[...]
Ik vond dat ook een vrij raar moment. Ik reed wel gewoon vol gas, maar kreeg opeens een tik inderdaad.
@Kevinr1989 dat was zeker een leuk gevecht! Soms echt op het randje, maar we hebben elkaar gelukkig heel gelaten ondanks wat wheelbanging. Ik was een beetje bang dat ik je ging raken toen ik de pits in ging, maar daar was stiekem best veel ruimte.
Mijn vleugel ging helaas al vrij vroeg in de race kapot (na een kleine dive bomb van Boatje) waardoor het soms een beetje lastig rijden was als er iemand vlak voor me of achter me reed.
Helaas niet de beste tactiek met mijn 2 stops, maar iig wel veel plezier gehad.
Lijkt inderdaad alsof die heel even van het gas ging. Maar kan misschien komen doordat je ineens in zijn slipstream zit en minder downforce hebt waardoor je ineens naar hem toe gezogen wordt?Gauthier_021 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:38:
British Grand Prix

Zondag 19 januari 2020
Deelnemers
Red Bull | STANBONJOVI | mIeZeLs |
Racing Point | Jfotten | JLK_Gaming |
Haas | Krullie77 | |
Renault | Guthierez | |
Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @David_Racing @martijn_hv @joeyl94 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @chriistiix @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Gh0stw4lk3r @Anoniem: 998023
Ik ga mijn best doen erbij te zijn!Sup4rdurt schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:37:[Afbeelding] British Grand Prix
[Afbeelding]
Zondag 19 januari 2019
Deelnemers
Team Racer 1 Racer 2 Mercedes GrandPuba2000 NeroProvocatore Ferrari Boatje- Suksee85 Red Bull STANBONJOVI mIeZeLs Racing Point Jfotten TStruggles Haas Krullie77 Renault Guthierez Toro Rosso Sup4rdurt LawsonIX Sauber Littlecow_TV R2Beat McLaren David_la_racing martijnhitv Williams Stefmeister8 Markymark0251
Ping: @Kevinr1989 @GrandPuba @Boatje @STANBONJOVI @Gauthier_021 @David_Racing @martijn_hv @joeyl94 @j.f.otten @Anoniem: 1001065 @chriistiix @Littlecow @Rb88 @Stefmeister8 @Gh0stw4lk3r @Anoniem: 998023
Maar ik vier die middag mijn verjaardag, dus als alle visite op tijd de deur uit is en ik niet teveel gedronken heb ben ik er bij
Ik heb eventueel een kameraad die geïnteresseerd is, zal hem even linken naar deze forum topic zodat die eventueel zelf kan aangeven of die mee wilt doen (indien er plaats is nog).
Ik vier die dag ook mijn verjaardag dus ik weet ook niet of ik er altijd aanwezig zal zijn.joeyl94 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Ik ga mijn best doen erbij te zijn!
Maar ik vier die middag mijn verjaardag, dus als alle visite op tijd de deur uit is en ik niet teveel gedronken heb ben ik er bij![]()
Ik heb eventueel een kameraad die geïnteresseerd is, zal hem even linken naar deze forum topic zodat die eventueel zelf kan aangeven of die mee wilt doen (indien er plaats is nog).
Die week erna dus de 26ste vier ik ook mijn verjaardag.
De 26e staat er geen race op t programmaDavid_Racing schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:00:
[...]
Ik vier die dag ook mijn verjaardag dus ik weet ook niet of ik er altijd aanwezig zal zijn.
Die week erna dus de 26ste vier ik ook mijn verjaardag.

Eindelijk iemand anders kans op pole
[ Voor 6% gewijzigd door Rb88 op 13-01-2020 15:49 ]
Hi, ik weet niet of het toegestaan is hier maar:
Voor de gene die het tof vinden om een PC league te rijden op vrijdag of zondag avond neem eens een kijkje in de discord channel van RaceStars. https://discord.gg/CCmURu3
Een leuke league met actieve, enthousiaste rijders.
Voor de gene die het tof vinden om een PC league te rijden op vrijdag of zondag avond neem eens een kijkje in de discord channel van RaceStars. https://discord.gg/CCmURu3
Een leuke league met actieve, enthousiaste rijders.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
YES mijn nieuwe stuur is binnen, dus ik kan zondag weer meedoen. Nu hopen dat ik verder kom dan 1 rondje 😂🤣
Ik ben er vanavond gewoon bijSup4rdurt schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:37:[Afbeelding] British Grand Prix
[Afbeelding]
Zondag 19 januari 2019
Deelnemers
Team Racer 1 Racer 2 Mercedes GrandPuba2000 NeroProvocatore Ferrari Boatje- Suksee85 Red Bull STANBONJOVI mIeZeLs Racing Point Jfotten JLK_Gaming Haas Krullie77 Renault Guthierez Toro Rosso Sup4rdurt LawsonIX Sauber Littlecow_TV R2Beat McLaren David_la_racing martijnhitv Williams Stefmeister8 Markymark0251
Ik ben er ook gewoon bij! 😁
Als er nog een plaatsje vrij is, lijkt het mij ook wel leuk om de volgende race’s erbij te zijn😊
Er is een plek vrij bij Haas en Renault dus geef maar aan waarin je mee wilt rijden. Als je voor vandaag nog mee wilt rijden, voeg mij dan even voor 19:40 toe opp PSNDanny-v6 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:02:
Als er nog een plaatsje vrij is, lijkt het mij ook wel leuk om de volgende race’s erbij te zijn😊
Op dit moment ben ik op vakantie.. zodra ik terug ben zal ik je toevoegen, dan zou ik graag in de haas willen rijden.. dan zie ik jullie bij de volgende race😊 iedereen succes zometeen bij de race👍
Nou het was voor mij helaas snel afgelopen.. in de 4e ronde zware crash de muur ingevlogen. Was ineens mijn grip kwijt en was een passagier van mn eigen auto.
www.twitch.tv/jlk_racing/clip/PlainBlightedJamRitzMitz
En mijn excuses voor martijnhitv, bij de opwarm ronde had stefmeister mijn positie ingenomen, en bij het terugnemen remde ik blijkbaar te zacht en gaf ik je een klein tikje waardoor we beide geen opwarm ronde meer konden doen..
www.twitch.tv/jlk_racing/clip/KnottySourIcecreamCeilingCat
www.twitch.tv/jlk_racing/clip/PlainBlightedJamRitzMitz
En mijn excuses voor martijnhitv, bij de opwarm ronde had stefmeister mijn positie ingenomen, en bij het terugnemen remde ik blijkbaar te zacht en gaf ik je een klein tikje waardoor we beide geen opwarm ronde meer konden doen..
www.twitch.tv/jlk_racing/clip/KnottySourIcecreamCeilingCat
Voor mij was vanavond drama. Vanmiddag ff te lang in de voetbalkantine blijven hangen.
Mocht vanaf p7 starten. Ik was een fase sneller dan miezels maar ik besloot toen mijn neus stuk te rijden op je. Hoop dat je daar niet al te veel last van hebt gehad.
Daarna gestopt, nog een 3 seconde time penalty opgelopen en als 4e gefinisht. Niet heel slecht maar ik kan beter.
Tot over 2 weken.
Mocht vanaf p7 starten. Ik was een fase sneller dan miezels maar ik besloot toen mijn neus stuk te rijden op je. Hoop dat je daar niet al te veel last van hebt gehad.
Daarna gestopt, nog een 3 seconde time penalty opgelopen en als 4e gefinisht. Niet heel slecht maar ik kan beter.
Tot over 2 weken.
Pfff. Wat een slechte race.. kwalificatie vol fouten. Had zeker 2-3 plaatsen hoger moeten staan. Daarna aangereden bij warm-up (excuses aanvaard, Joey). En met koude banden tikte ik na de start net de zijkant van R2beat aan. (Geen last van gehad toch? @Rb88 ).
Had veel meer in gezeten!
Ja ging net aan goed. Dus uiteindelijk geen lastmartijn_hv schreef op zondag 19 januari 2020 @ 21:15:
Pfff. Wat een slechte race.. kwalificatie vol fouten. Had zeker 2-3 plaatsen hoger moeten staan. Daarna aangereden bij warm-up (excuses aanvaard, Joey). En met koude banden tikte ik na de start net de zijkant van R2beat aan. (Geen last van gehad toch? @Rb88 ).
Er had meer ingezeten, helaas een spin in ronde 15, maar toch eindelijk weer een punt.
Hier mijn race.
Hier mijn race.
Ik had even wat over het hoofd gezienDanny-v6 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:45:
Op dit moment ben ik op vakantie.. zodra ik terug ben zal ik je toevoegen, dan zou ik graag in de haas willen rijden.. dan zie ik jullie bij de volgende race😊 iedereen succes zometeen bij de race👍

De legendarische Silverstone zit er ook weer op. Enkele puntjes:
- De league verloopt goed. 16 drivers op race 6, niet slecht. De meeste die niet konden meedoen, zegden dan ook af.
- De race verliep voor mezelf redelijk goed. De Q was weer nipt, ging nog dichter bij David zitten indien mijn laatste bocht goed was. In de race had ik net iets tekort om mee te vechten met David en Miezels. Gefeliciteerd, ik zag jullie de ganse race vechten om positie
[/i]
- @j.f.otten Blij dat je terug jouw stuur hebt. Wel waren er enkele mensen die klaagden over het niet/slecht aan de kant gaan bij blauwe vlaggen. Blijkbaar hadden er ook enkele schade... Wees voorzichtig
- Zondag geen race, maar ik zie jullie de week erna in Duitsland. Zal het ook zo regenen als de vorige F1 race in Duitsland?
Welkom! Opnieuw een volle grid! Wat is je psn? Ik voeg je alvast toe in de Google Sheet.Danny-v6 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:45:
[ Voor 19% gewijzigd door Boatje op 20-01-2020 08:39 ]
Aangezien ik merk dat het rijden op de zondag op dit tijdstip mij vaker niet dan wel uitkomt, wil ik graag op mijn hoogtepunt (eerste race uitgereden) mijn zitje (Williams) graag overdragen aan iemand die vaker aanwezig kan zijn.
• @j.f.otten Blij dat je terug jouw stuur hebt. Wel waren er enkele mensen die klaagden over het niet/slecht aan de kant gaan bij blauwe vlaggen. Blijkbaar hadden er ook enkele schade... Wees voorzichtig 
[/quote]
Klopt ik had al gereageerd in de psn chat. Ik had op een gegeven moment een blauwe vlag en liet er een paar voorbij, toen was de blauw vlag signaal weer weg terwijl er nog iemand naast me reed. Heb ik mijn excusses voor aangeboden en ik zal zeker beter opletten.
bij de volgende blauwe vlag ging ik op het rechte stuk overdreven aan de kant waardoor ik op het gras te recht kwam en spinde. Erg jammer want ik had juist ingezet op uitrijden.
[/quote]
Klopt ik had al gereageerd in de psn chat. Ik had op een gegeven moment een blauwe vlag en liet er een paar voorbij, toen was de blauw vlag signaal weer weg terwijl er nog iemand naast me reed. Heb ik mijn excusses voor aangeboden en ik zal zeker beter opletten.
bij de volgende blauwe vlag ging ik op het rechte stuk overdreven aan de kant waardoor ik op het gras te recht kwam en spinde. Erg jammer want ik had juist ingezet op uitrijden.
Mocht er tijdens de GP Duitsland een plekje vrij zijn zou ik graag een keer meedoen, kijken of ik me een beetje aan dit niveau kan meten 
Moet ik verder nog wat doen ervoor?
Moet ik verder nog wat doen ervoor?
danny-V6power is me psn! Kijk er naar uit om mee te doen, hopelijk kan ik een beetje mee komen met de restBoatje schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:36:
De legendarische Silverstone zit er ook weer op. Enkele puntjes:[...]
- De league verloopt goed. 16 drivers op race 6, niet slecht. De meeste die niet konden meedoen, zegden dan ook af.
- De race verliep voor mezelf redelijk goed. De Q was weer nipt, ging nog dichter bij David zitten indien mijn laatste bocht goed was. In de race had ik net iets tekort om mee te vechten met David en Miezels. Gefeliciteerd, ik zag jullie de ganse race vechten om positie
[/i]
- @j.f.otten Blij dat je terug jouw stuur hebt. Wel waren er enkele mensen die klaagden over het niet/slecht aan de kant gaan bij blauwe vlaggen. Blijkbaar hadden er ook enkele schade... Wees voorzichtig
- Zondag geen race, maar ik zie jullie de week erna in Duitsland. Zal het ook zo regenen als de vorige F1 race in Duitsland?
Welkom! Opnieuw een volle grid! Wat is je psn? Ik voeg je alvast toe in de Google Sheet.