In dit artikel "Rabobank maakt Apple Pay beschikbaar voor klanten" staat dat je Apple Pay kunt aanzetten via de Wallet App van de Rabobank. Dat is niet correct. De Rabobank heeft zowel een Wallet App (voor snelle overzichten, parkeer acties, passen bewaren) en een mobiel bankieren App. Die heet Rabobank Bankieren. Daar zet je Apple Pay dus mee aan. Zie ook deze link: https://www.rabobank.nl/p...betaaldiensten/apple-pay/
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Thanks, pas ik aan!
Gaat wel lekker zo met Tijs's zijn verscheidende feitelijke foutjes de laatste tijd. Feitelijk, omdat woorden van andere betekenis worden gebruikt of er zelfs zinnen zijn die domweg niet lopen.
Ondertussen zijn we een dag verder en is dit (nog)niet opgepakt. Nou ja, het is aangepast, en wel van Apple Pay omzetten naar de Wallet App van de Rabobank naar '' Klanten van de bank moeten de functie nog wel zelf activeren. Dat kan in de Wallet-app op de iPhone. Daar moeten zij de Rabobank-app koppelen en de voorwaarden accepteren.'' wat dus nog steeds niet juist is. Je activeert Apple Pay namelijk in de Rabo Bankieren app, niet in de Apple Wallet.
Tijs is waarschijnlijk in de war tussen de Rabo Wallet, Apple Wallet, en Rabo Bankieren. Na activatie in de Bankieren app staat je bankpas in de Apple Wallet. Zoals @haroldsnel al aangeeft met zijn link:
Helaas is dat een terugkerend probleem. En wordt dat ook niet opgelost, of op zijn best stilletjes zonder bevestiging.
Andersom kan Tijs wel ineens erg hevig reageren op het Starliner verhaal, dus het lijkt mij evident dat bepaalde zaken domweg geen prioriteit hebben, dat terwijl ze dit wel verdienen. Of moeten we nu vrede hebben dat de standaard van Tweakers inmiddels oke is met meerdere nieuwspostings met inhoudelijke fouten waar maar mondjesmaat op wordt gereageerd?
Als ik dan moet constateren dat zelfs korte comments van Tijs spelvauten bevatten en ook zijn eigen website niet op orde was ga ik mij hevig afvragen of dit wel de juiste positie voor Tijs is. Zeker gezien de beste man privacy en security in zijn portfolio heeft.
Met excuus voor de scherpe toon, maar dit is dermate opvallend en wederkerend dat een dergelijke reactie gerechtvaardigd is.
Ondertussen zijn we een dag verder en is dit (nog)niet opgepakt. Nou ja, het is aangepast, en wel van Apple Pay omzetten naar de Wallet App van de Rabobank naar '' Klanten van de bank moeten de functie nog wel zelf activeren. Dat kan in de Wallet-app op de iPhone. Daar moeten zij de Rabobank-app koppelen en de voorwaarden accepteren.'' wat dus nog steeds niet juist is. Je activeert Apple Pay namelijk in de Rabo Bankieren app, niet in de Apple Wallet.
Tijs is waarschijnlijk in de war tussen de Rabo Wallet, Apple Wallet, en Rabo Bankieren. Na activatie in de Bankieren app staat je bankpas in de Apple Wallet. Zoals @haroldsnel al aangeeft met zijn link:
Let wel: Het kan zijn dat je de betaalpas van de Rabobank nogmaals moet activeren in Apple Wallet, maar de link van de Rabobank noch in het nieuwtje zelf, dus dat heb ik in het bovenstaande niet meegenomen.Overal waar je contactloos kunt betalen, kun je nu ook betalen met Apple Pay. Je activeert Apple Pay in de Rabo Bankieren App. Hier zet je je digitale betaalpas van de Rabobank in de Apple Wallet. Daarna ben je klaar om te betalen met je iPhone, Apple Watch of iPad.
Helaas is dat een terugkerend probleem. En wordt dat ook niet opgelost, of op zijn best stilletjes zonder bevestiging.
Andersom kan Tijs wel ineens erg hevig reageren op het Starliner verhaal, dus het lijkt mij evident dat bepaalde zaken domweg geen prioriteit hebben, dat terwijl ze dit wel verdienen. Of moeten we nu vrede hebben dat de standaard van Tweakers inmiddels oke is met meerdere nieuwspostings met inhoudelijke fouten waar maar mondjesmaat op wordt gereageerd?

Als ik dan moet constateren dat zelfs korte comments van Tijs spelvauten bevatten en ook zijn eigen website niet op orde was ga ik mij hevig afvragen of dit wel de juiste positie voor Tijs is. Zeker gezien de beste man privacy en security in zijn portfolio heeft.
Met excuus voor de scherpe toon, maar dit is dermate opvallend en wederkerend dat een dergelijke reactie gerechtvaardigd is.
[ Voor 3% gewijzigd door Redneckerz op 06-11-2019 20:05 . Reden: Zin afmaken kan handig zijn.. :P ]
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Ik heb de set-up doorlopen en je moet in het Instellingen-menu wel bij het onderdeel Wallet zijn, dus wat dat betreft is er een wallet betrokken in het procesOndertussen zijn we een dag verder en is dit (nog)niet opgepakt. Nou ja, het is aangepast, en wel van Apple Pay omzetten naar de Wallet App van de Rabobank naar '' Klanten van de bank moeten de functie nog wel zelf activeren. Dat kan in de Wallet-app op de iPhone. Daar moeten zij de Rabobank-app koppelen en de voorwaarden accepteren.'' wat dus nog steeds niet juist is. Je activeert Apple Pay namelijk in de Rabo Bankieren app, niet in de Apple Wallet.
Tijs heeft vandaag gewerkt aan een mooi achtergrondverhaal reviews: Minister wil achterdeur in encryptie - Nieuwe ronde in oude discussie, en ik denk dat het hem daarom ontschoten is.Andersom kan Tijs wel ineens erg hevig reageren op het Starliner verhaal, dus het lijkt mij evident dat bepaalde zaken domweg geen prioriteit hebben, dat terwijl ze dit wel verdienen. Of moeten we nu vrede hebben dat de standaard van Tweakers inmiddels oke is met meerdere nieuwspostings met inhoudelijke fouten waar maar mondjesmaat op wordt gereageerd?
Desondanks ga ik hem daarop wijzen. Het is altijd de bedoeling dat we hier reageren immers en je hebt gelijk als je dus een reactie verwacht
Is dearnoudwokke schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:27:
[...]
Ik heb de set-up doorlopen en je moet in het Instellingen-menu wel bij het onderdeel Wallet zijn, dus wat dat betreft is er een wallet betrokken in het proces
Dat verklaart niet de voorgaande keren dat er ook feitelijke onjuistheden waren, en dan heb ik het alleen nog over de topics waar ik zelf betrokken bij ben. Er zijn ook nog anderen. Ook allemaal toevallig ontschoten?arnoudwokke schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:27:
Tijs heeft vandaag gewerkt aan een mooi achtergrondverhaal reviews: Minister wil achterdeur in encryptie - Nieuwe ronde in oude discussie, en ik denk dat het hem daarom ontschoten is.
Dat Tijs mooie en lange artikels schrijft is 1. Overzicht bewaken over je voorgaande werk is 2. Nu kan je denken, waarom ageer je daar nu zo hard tegen? Omdat in mijn praktijkervaring, en ik schrijf dan voor een veel kleinere site dan Tweakers, je op dergelijke feitelijke slordigheden wordt aangekeken. Ik kan niet zomaar een nieuw artikel beginnen als blijkt dat het vorige, no offence, een rommeltje is.
Nu zal dat heel anders gaan bij Tweakers, maar dergelijke QA mag ik zeker verwachten bij een consortium als Tweakers.
Ik zie zijn uitleg dan ook graag tegemoet.
Ik had inderdaad verkeerd begrepen dat het om de Rabobank-app ging en niet via de Wallet-app op iOS zelf. Dat heb ik inmiddels aangepast. En inderdaad, je hebt een punt dat de prioriteiten qua reageren wat slecht lagen de laatste dagen. Ik ga er beter op letten.
TijsZonderH schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:59:
Ik had inderdaad verkeerd begrepen dat het om de Rabobank-app ging en niet via de Wallet-app op iOS zelf. Dat heb ik inmiddels aangepast.

TijsZonderH schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:59:
En inderdaad, je hebt een punt dat de prioriteiten qua reageren wat slecht lagen de laatste dagen. Ik ga er beter op letten.

Pagina: 1