Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ziggo sport kijken zonder Ziggo abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• sanswit
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 04-11 22:33
Mijn vraag. Voorheen was ik bij Ziggo, nu overgestapt naar glasvezel van T-Mobile. Ik wil Ziggo sport met name F1 blijven kijken.
Én ik wil (wat ik voorheen kon) tv-programma's opnemen via mijn Humax.
Deze twee dingen kan ik nu niet meer, en heb me daar écht op verkeken!
Ik heb nog steeds de kaart (Ziggo).
Wie kan mij helpen met een duidelijke uitleg hoe& wat? Thnx!
...

Relevante software en hardware die ik gebruik....Humax IHDR 5050C. Samsung tv.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb...nog niks. Ik hoorde wel van kennis dat die via een kastje Ziggo sport kijkt zonder Ziggo klant te zijn.
...

sanswit wijzigde deze reactie 04-11-2019 16:50 (5%)

Alle reacties

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
F1 is geen probleem. De rest is alleen maar via illegale wegen en het bespreken daarvan is niet toegestaan op T.net.

edit, schijnbaar is ziggo sport ook via T-Mobile te bekijken.

ciris wijzigde deze reactie 04-11-2019 16:55 (21%)

• Mint
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:23
Bij T-Mobile kun je gewoon Ziggo Sport en opnemen in je pakket erbij kiezen. Dat opnemen gaat niet via je Humax werken, dat zal dan via de STB van T-Mobile gaan.

Mint wijzigde deze reactie 04-11-2019 16:53 (15%)

• sanswit
Aha. Balen..

F1? Toch niet online? Dit was gisteren een drama 😓

• ciris
  • Nu online
sanswit schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:53:
Aha. Balen..

F1? Toch niet online? Dit was gisteren een drama 😓
Dat ligt dan toch echt aan je eigen verbinding.

• sanswit
Mijn nieuwe snelle glasvezel dus? Joepie!

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:17
F1 online via F1TV is bij mij gister prima gegaan. Kost 65 euro per jaar, maar ik kan alle races zien, met keuze uit nederland of engels commentaar (of frans, duits of spaans zelfs). En kan zelf na eigen keuze vanuit elke auto mee kijken, met meerdere streams.

De rest van de sporten kijk ik persoonlijk toch niet, en dit is stukken goedkoper dan een ziggo sport abbo via een tv boer...

Specs!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:24
Ziggo Sport is gewoon een optioneel pakket bij de overige providers, dus ja dat kan. Gaat je wel extra geld kosten. Een los abonnement op F1 TV Pro is goedkoper.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 04-11-2019 16:57 (16%)

• ciris
  • Nu online

• sanswit
Ja dat dacht ik al. Hmm. Ik wilde juist geld besparen en ben van Ziggo afgestapt, omdat ie steeds duurder werd. Maar heb me niet goed laten voorlichten bij telecom winkel pfff

• sanswit
Én...opnemen gaat ook niet meer. Ja NPO 123...
Jammer dit.

• GoldenBatt
Tja, dan had je maar beetje onderzoek moeten doen voor je wat afsluit. Ik sta zelf ook op het punt van overstappen (Ziggo naar glasvezel) zodra de monteur is geweest. Moet alleen nog even wachten op de monteur die het glas door trekt vanaf de voordeur naar de meterkast. Maar dit soort spul zoek je toch eerst uit, voor je zo maar wat afsluit? Wijze les voor de volgende keer ;)

Specs!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:24
sanswit schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:59:
Ja dat dacht ik al. Hmm. Ik wilde juist geld besparen en ben van Ziggo afgestapt, omdat ie steeds duurder werd. Maar heb me niet goed laten voorlichten bij telecom winkel pfff
Dat denken veel mensen, maar als je een duur pakket hebt bij Ziggo krijg je er ook best veel voor terug terwijl je bij die 'goedkopere aanbieders' voor elke scheet mag bijbetalen. Volgens mij kun je nog binnen twee weken je abonnement kosteloos opzeggen.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:07 (14%)

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
is ziggo sport zender vd maand bij zggo? kan het pakket ineens bekijken.

je kan iemand met ziggo met sport totaal een extra smartcard module laten bestellen voor jou, kost €2 pm, maar dan moet je coaxkabel wel aangesloten zijn.

Manke wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:14 (55%)

• GoldenBatt
Nee, ziggo sport is gratis bij ziggo. Altans, het "basis" kanaal, waar F1 onderander te zien is. Ze hebben er een paar meer wat iets meer kost. Maar de F1 kan je met Ziggo altijd gratis kijken ;)

Specs!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:43
sanswit schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:59:
Ik vind Ziggo ook steeds duurder worden etc maar ik ben voetbal liefhebber en dat gratis sport kanaal van hun bevalt me dus wel. En kan opnemen met mijn Humax 5200c (zonder kaart, misschien eens achter aan? nu 6 zenders(?) alleen hd), denk dat ik elders niet beter uit ben dan.
Maar enfin het wordt nu meer een ziggo verhaal.

Hoop dat je je redt met F1, ik ben zelf geen fan maar er zijn volgens mij genoeg wegen

Harribo wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:35 (10%)

• Flitzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:05:
[...]
Volgens mij kun je nog binnen twee weken je abonnement kosteloos opzeggen.
Daar hebben de telecombedrijven over nagedacht hoor.
Na verzenden aanbod eerst 14 dagen bedenktijd en dan wordt de technische overgang pas definitief in gang gezet.
Zou anders een dure hobby worden als klanten eerst alle aanbieders gaan 'proberen'.
In die 14 dagen bedenktijd krijg je dan meestal al wel van je oude provider een nieuwe aanbod om je te over te halen te blijven.

Edit:
Niet helemaal duidelijk of TS nu alleen een contract heeft getekend of al over is gezet.
In het eerste geval geldt die 14 dagen bedenktijd natuurlijk wel.

Flitzer wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:42 (12%)

• sanswit
Nou...van Ziggo geen aanbod hoor.
14 dagen zijn al verstreken.
Wellicht moet ik me een half jaar behelpen 🙈
Wijze les idd, geloof nooit praatjesmakers van telecomwinkels top service dit top service dat..

• Janus Bier
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-12 20:41
Manke schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:08:
is ziggo sport zender vd maand bij zggo? kan het pakket ineens bekijken.
Ja is gratis op dit moment in de weekenden en ook zijn er films op kanaal 13.

https://www.ziggo.nl/ente...-ziggo-films-sport-cadeau

Janus Bier wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:50 (5%)

• Flitzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
De boxen met recorder schijnen op dit moment ook slecht leverbaar te zijn. Kijk anders ook even in het T-Mobile Thuis Glasvezel topic.
T-Mobile is niet echt duur, maar met vergelijkbare opties ook nauwelijks goedkoper. Bij KPN kun je tenminste nog voor F1 terecht bij RTL Television, maar niet bij T-Mobile.
Als je ook een T-Mobile Mobiel abonnement hebt dan kun je daarvoor in ieder geval nog wat korting krijgen.

• sanswit
Tja...
Al met al had ik vermoedelijk beter kunnen blijven.
Zo'n recorder zal niet gratis zijn.
Ik had klantenservice al gebeld, maar dat telefoonnummer is steeds in gesprek.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sanswit schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:44:
Tja...
Al met al had ik vermoedelijk beter kunnen blijven.
Zo'n recorder zal niet gratis zijn.
Ik had klantenservice al gebeld, maar dat telefoonnummer is steeds in gesprek.
Er is nog minimaal één Glasvezel aanbieder (Trined, als ik mij niet vergis), die zijn TV aanbod via DVB-C doorgeeft en waarbij je huidige Humax ook bruikbaar zou zijn gebleven. Ook zij gebruiken de Irdeto codering zoals in Oud Ziggo ook altijd het geval was. Je hebt er nu mogelijk niet veel meer aan, maar ik wilde het toch even delen 😏

A smile a day.... [The end is near]

• herian10
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13:59
* knip *
Nee, we gaan elkaar niet aanmoedigen c.q. ondersteunen met minder legale opties.

D vd V wijzigde deze reactie 05-11-2019 21:59 (70%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True