Hallo allemaal,
Ik run momenteel A10 OB1 op mijn rooted OP6.
Alles werkt tot nu toe perfect maar er is iets geks: mijn wifi doet het niet.
Het ligt niet aan mijn netwerk want geen enkel ander apparaat heeft er last van.
Als ik probeer te verbinden, dan is er geen error of iets hij stopt gewoon.
Ik heb even een gast netwerk aangemaakt zonder ww en daarmee kon ik verbinden totdat ik een MAC adress limit erop ging stellen toen deed hij het weer niet en nu ik het zonder mac filter en zonder ww probeer doet hij het ook niet.
Ik heb mijn telefoon (hard) reboot gegeven. Niks.
Ik weet even geen oplossingen meer en dit moet ik wel echt werkend hebben eigenlijk.
@Anonymoussaurus weet jij misschien iets>
Alvast bedankt!
EDIT: Na een nieuwe hard reset kan ik nu verbinden met mijn 2,4Ghz onbeveiligde netwerk, is geen oplossing tho.
Ik run momenteel A10 OB1 op mijn rooted OP6.
Alles werkt tot nu toe perfect maar er is iets geks: mijn wifi doet het niet.
Het ligt niet aan mijn netwerk want geen enkel ander apparaat heeft er last van.
Als ik probeer te verbinden, dan is er geen error of iets hij stopt gewoon.
Ik heb even een gast netwerk aangemaakt zonder ww en daarmee kon ik verbinden totdat ik een MAC adress limit erop ging stellen toen deed hij het weer niet en nu ik het zonder mac filter en zonder ww probeer doet hij het ook niet.
Ik heb mijn telefoon (hard) reboot gegeven. Niks.
Ik weet even geen oplossingen meer en dit moet ik wel echt werkend hebben eigenlijk.
@Anonymoussaurus weet jij misschien iets>
Alvast bedankt!
EDIT: Na een nieuwe hard reset kan ik nu verbinden met mijn 2,4Ghz onbeveiligde netwerk, is geen oplossing tho.
[ Voor 7% gewijzigd door Horatius op 04-11-2019 14:46 ]